Optakt: Real Sociedad – Real Madrid, LaLiga, 5. spillerunde

1 år 9 måneder siden #73 af elle44
Angrebet arbejder godt nok heller ikke meget med det de få ting de får.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #74 af mohbar

Madridista02 post=177954 skrev: Jeg så ikke kampen, nogen der kan fortælle hvordan Güler spillede?

​han gjorde det godt: x.com/Gotham1907/status/1835061996372271614?s=19

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 9 måneder siden #75 af 9eren
Der er nogen som skal lære at se fodboldkampe når man mener han var usynlig

1 år 9 måneder siden #76 af Lars1991
​Tror måske bare man forventer mere offensivt output fra den lille troldmand. Men især i dag har han også bare en meget mere defensiv rolle, hvor han jo spillede 8'er og lå som en af vores cm/dm i den 4-4-2 vi brugte når vi forsvarede. 

Generelt tror jeg Ancelotti roser vores midtbane for at løse en masse taktiske opgaver og løbe for sagen. For det var jo meget alternativt igår, når vi manglede begge vores 6'er. Så alle vores midtbanespillere blev jo nærmest rykket en tand ned. Valverde som 6'er, Güler som 8'er f.eks. Det ikke den idealle rolle for nogen af dem. Så måske er det på den baggrund de får ekstra ros, for bedre var de jo heller ikke. De havde meget svært ved at tage fat i kampen imod et Sociedad hold, der virkelig har haft en dårlig sæsonstart. 

1 år 9 måneder siden #77 af Dragam

9eren post=177953 skrev: Det har du da selv lige været.

Jeg er ikke synderligt glad for vores offensive spil. Det er helt fair at vi får kritik for det defensive i går, det gik dog langt bedre i anden halvleg. Men det offensive spil er godt nok svært at se hvad der skal til at det kommer til at løse sig. Bellingham kommer helt klart til at five det et løft, når han er væk så ser det sort ud. Der er ikke nok chancer og mål

​Aha, vis mig lige et quote af det - spoiler alert, det kan du ikke.

1 år 9 måneder siden #78 af Dragam
Ift holdet - selv uden skader kan jeg ikke se at vi kommer til at vinde et stort trofæ med den her super ubalancerede trup.

Det er åbenlyst at det ikke fungerer med vini og mbappe. Der skulle have været hentet en rigtig 9er, og så kunne man have mbappe på venstrekanten, og have skibet vini afsted for de 3 milliarder der blev budt.

Derudover er det åbenlyst at vi mangler en spilopbyggende midtbanespiller, og en ligeså centerforsvarer, eller alternativt en venstreback der er det. Carvajal er ok på bolden, men resten af bagkæden... not so much. Specielt mendy, og det putter ekstra meget pres på midtbanen.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 9 måneder siden #79 af 9eren

Dragam post=177963 skrev:

Jeg er ikke synderligt glad for vores offensive spil. Det er helt fair at vi får kritik for det defensive i går, det gik dog langt bedre i anden halvleg. Men det offensive spil er godt nok svært at se hvad der skal til at det kommer til at løse sig. Bellingham kommer helt klart til at five det et løft, når han er væk så ser det sort ud. Der er ikke nok chancer og mål

​det er din tone, og din manglende respekt som er personlig. “Som at tale til en dør osv” 

Overhovedet ikke gavnligt for debatten. Det var nok derfor en anden bruger synes, at du skulle tage en pause. 

Du virker heller ikke som en type der er særlig konstruktiv at have en dialog med.

1 år 9 måneder siden #80 af Dragam

9eren post=177966 skrev:

Dragam post=177963 skrev:

​det er din tone, og din manglende respekt som er personlig. “Som at tale til en dør osv” 

Overhovedet ikke gavnligt for debatten. Det var nok derfor en anden bruger synes, at du skulle tage en pause. 

Du virker heller ikke som en type der er særlig konstruktiv at have en dialog med.

​At tale til dig er i den grad som at tale til en dør. Men blev det skrevet her i den her tråd ? Nej. Så du er bare butt hurt at jeg callede dig, og overfører det til den her situation.

Men ligeover til det sidste, mester.

1 år 9 måneder siden #81 af Real HWL

9eren post=177961 skrev: Der er nogen som skal lære at se fodboldkampe når man mener han var usynlig

Gas ned!!

1 år 9 måneder siden #82 af Ramos4

elle44 post=177959 skrev: Angrebet arbejder godt nok heller ikke meget med det de få ting de får.

​Mbappé forsøger meget at gå alene og Vini var helt væk.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

1 år 9 måneder siden #83 af Dragam

Ramos4 post=177971 skrev:

elle44 post=177959 skrev: Angrebet arbejder godt nok heller ikke meget med det de få ting de får.

​Mbappé forsøger meget at gå alene og Vini var helt væk.

​Det gjorde han efter vini nogle gange havde forsømt at aflevere til mbappe - tydeligt at han er frustreret med situationen.

Leveret af Kunena Forum