Optakt: Real Sociedad – Real Madrid, LaLiga, 5. spillerunde

1 år 10 måneder siden #61 af Dragam

Real HWL post=177945 skrev:

Dragam post=177941 skrev:

Real HWL post=177936 skrev: ​Hold kæft hvor er kommentatorene dumme at høre på. Hvordan kan de seriøst udtale at det andet straffespark er i gråzonen. Han bliver stemplet over begge fødder.

​Jeg ser ikke at han rent faktisk bliver ramt på hans fødder, kun at hans ben rammer ind i vinis ben, og vini hopper væk, og overdramatiserer som altid.

Du kan synes hvad du vil, men jeg er enig med kommentatorne.

Så må du da se det igen. Han bliver da savet midt over. Det er jo kun fordi det er Vini, jeg har luret dig.

​Havde der været en lidt kraftig vind, så havde han også ligget og rullet sig i smerte...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 10 måneder siden #62 af 9eren
God anden halvleg på trods af starten på den.

1 år 10 måneder siden #63 af Lars1991
​Vi ikke uheldige i dag. 3 gange stolpe ud for Sociedad, som så også lavet et par individuelle fejl på børneniveau i deres forsvar, som koster to straffespark. De begge to klokkeklare, og det egentlig helt vildt at se dem begge i gengivelse. Hvad har de gang i? :D

Nå, bliver godt at få Tchouameni og Bellingham tilbage, lød til at de nok skal blive klar til næste kamp. På den anden side mistede vi så Brahim og det var tydeligt at Militao ikke var klar til en hel kamp, hans skade gik op igen efter en times tid lignede det. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

1 år 10 måneder siden #64 af Kialpe

Dragam post=177947 skrev:

Real HWL post=177936 skrev: ​Hold kæft hvor er kommentatorene dumme at høre på. Hvordan kan de seriøst udtale at det andet straffespark er i gråzonen. Han bliver stemplet over begge fødder.

​Jeg ser ikke at han rent faktisk bliver ramt på hans fødder, kun at hans ben rammer ind i vinis ben, og vini hopper væk, og overdramatiserer som altid.

Så må du da se det igen. Han bliver da savet midt over. Det er jo kun fordi det er Vini, jeg har luret dig.

​Havde der været en lidt kraftig vind, så havde han også ligget og rullet sig i smerte...

​Ville være rart med en lille vind, så du måske blæste væk!
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

1 år 10 måneder siden #65 af Real HWL

Lige i den her situation var det ikke vinden, men en to fods stempling. Glæder mig til Vini lukker munden på dig :)
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

1 år 10 måneder siden #66 af Dragam

Kialpe post=177950 skrev:

​Ville være rart med en lille vind, så du måske blæste væk!

​Flot at blive personlig.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 9 måneder siden #67 af 9eren
Det har du da selv lige været.

Jeg er ikke synderligt glad for vores offensive spil. Det er helt fair at vi får kritik for det defensive i går, det gik dog langt bedre i anden halvleg. Men det offensive spil er godt nok svært at se hvad der skal til at det kommer til at løse sig. Bellingham kommer helt klart til at five det et løft, når han er væk så ser det sort ud. Der er ikke nok chancer og mål
Sidste redigering: 1 år 9 måneder siden ved 9eren.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 9 måneder siden #68 af Madridista02
Jeg så ikke kampen, nogen der kan fortælle hvordan Güler spillede?

Jeg savner Pepe :(

1 år 9 måneder siden #69 af Real HWL

Madridista02 post=177954 skrev: Jeg så ikke kampen, nogen der kan fortælle hvordan Güler spillede?

Jeg syntes han var total usynlig igår. Han skaffede os et straffespark, ved at skyde bolden op på hånden af en La Real spiller. Det var det. Han var så usynlig at jeg ikke kan sige om han spillede godt eller dårligt.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 9 måneder siden #70 af 9eren
Carlo roser Güler i pressen efter kampen, jeg synes han gjorde det godt. Arbejdet defensivt og havde flere situationer hvor han spiller bolden fint frem. Får vendt spillet nogle gange.

Nogen der ved om Camavinga snart er klar?

“El trabajo de los medios que han jugado hoy, ModrićValverde y Arda Güler, ha sido muy bueno y que valoro mucho”.”
Sidste redigering: 1 år 9 måneder siden ved 9eren.

1 år 9 måneder siden #71 af Real HWL
​Der var ingen balance på holdet i går. Vi var dårlige både offensivt og defensivt. Og det var i den grad midtbanens skyld. At vi kommer afsted med 3 point er jo et mirakel. Angrebet fik intet at arbejde med fra midtbanen. Og defensivt fyldte midtbanen ingen ting. Det skræmmer mig hvis Carlo er tilfreds med indsatsen. 

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 9 måneder siden #72 af 9eren

Real HWL post=177957 skrev: ​Der var ingen balance på holdet i går. Vi var dårlige både offensivt og defensivt. Og det var i den grad midtbanens skyld. At vi kommer afsted med 3 point er jo et mirakel. Angrebet fik intet at arbejde med fra midtbanen. Og defensivt fyldte midtbanen ingen ting. Det skræmmer mig hvis Carlo er tilfreds med indsatsen. 

​du kan jo se pressemødet på Real Madrid.com 

det skræmmer mig at man ikke gør det men i stedet kommer med antagelser der er ukorrekte. Han er tilfreds med midtbanens indsatser, men han siger i den grad også meget andet. Jeg forklarer bare at han var tilfreds med Gülers indsats

Leveret af Kunena Forum