Optakt: Real Madrid - Alavés, LaLiga EA Sports, 7. spillerunde

1 år 10 måneder siden #109 af Ramos4
Er det jeres første dag som Real Madrid fans? :D

Spar jeres kræfter på at brokke jer over ting, der har eksisteret i al evighed. Vi bliver dovne og overlegne når vi fører. Nogen gange bliver den 6-0 og andre gange bliver den 3-2.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #110 af NadaMás

Ramos4 post=178618 skrev: Er det jeres første dag som Real Madrid fans? :D

Spar jeres kræfter på at brokke jer over ting, der har eksisteret i al evighed. Vi bliver dovne og overlegne når vi fører. Nogen gange bliver den 6-0 og andre gange bliver den 3-2.

Det er bestemt intet nyt. Det gør det dog ikke mindre frustrerende når kampen ender tættere på 3-3 end 4-2. 

1 år 10 måneder siden #111 af DeLaRed

9eren post=178610 skrev:

DeLaRed post=178597 skrev:

Dragam post=178585 skrev:

Cristiano7 post=178580 skrev:

DeLaRed post=178578 skrev: Vallejo på banen i 10min og modstanderen scorer 2 mål…håber snart folk sætter 1 og 1 sammen!!!

​Tror mange af os har regnet det ud, men bare ikke Perez og Ancelotti. 

​Tror også godt Ancelotti ved det - men der blev ikke købt nogen ny centerback efter nacho smuttede, og så kan man jo blive nødsaget til at bruge Vallejo, selvom han ikke er god nok.

​her tager du fejl, vi har både Jacobo, Lunin, Guler, Modric, Vini og et hav af andre spillere der ville gøre en bedre figur i midterforsvaret end den kæmpe boldmongol!

​Sjovt man kan være så meget efter en spiller 

​Endnu sjovere når man ALTID har ret ifht den spiller!

Donde está la biblioteca?

1 år 10 måneder siden #112 af Lars1991
​xY (expected yellow cards): Real Madrid  0,67 -  3,23 Alaves. 
Yellowcards: Real Madrid 4 - 0 Alaves

Ja, det opdigtede jeg lige, men hold da kæft en dommer i dag også. 33 år, han skulle vist ind og bevise et eller andet. Der blev godt nok overkompenseret.

Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

1 år 10 måneder siden #113 af mohbar
​trods alt godt med 3 point selvom den centrale kæde troede de kunne spille østrig-tyskland i den sidste halve time af kampen.

Endrick havde fortjent direkte rødt og var heldig med gult. Endnu heldigere var modspilleren - for med de ben Endrick har kunne modspiller sagtens være endt med et par ekstra 'øjne' .

Men mest elendig var dommeren. Hvordan kan alaves lave så mange frispark ig ikke trække et eneste gult!?

Rart at se Arda arbejde defensivt. Men holder stadig på at hans forcer ligger centralt og ikke som fløj

1 år 10 måneder siden #114 af Dragam
Alaves lavede mange profesionelle og hårde frispark, som normalt altid vil blive takseret til gult, men ikke med denne dommer. Jeg kan ikke forestille mig andet end, at han har haft interesse i at straffe real, på den ene eller anden måde. Måske en ven der bettede på at real madrid fik flere gule kort end alaves...

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 10 måneder siden #115 af 9eren

DeLaRed post=178620 skrev:

9eren post=178610 skrev:

DeLaRed post=178578 skrev: Vallejo på banen i 10min og modstanderen scorer 2 mål…håber snart folk sætter 1 og 1 sammen!!!

​Tror også godt Ancelotti ved det - men der blev ikke købt nogen ny centerback efter nacho smuttede, og så kan man jo blive nødsaget til at bruge Vallejo, selvom han ikke er god nok.

​her tager du fejl, vi har både Jacobo, Lunin, Guler, Modric, Vini og et hav af andre spillere der ville gøre en bedre figur i midterforsvaret end den kæmpe boldmongol!

​du har jo ikke haft ret i noget. 

du har en træner, et stadion og mig i mod dig

1 år 10 måneder siden #116 af asp3200
​Kun mig som synes at nu er det nok med Vini.

Sælg klovnen til Saudi og ind med Jamal Musiala i næste vindue. Træt af hans attitude, flovt.

Endrick skal lige ned på jorden og få en sviner af gammelfar efter træning.
Sidste redigering: 1 år 10 måneder siden ved asp3200.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 10 måneder siden #117 af 9eren
Er overhovedet ikke træt af Vini. Han bliver slagtet fuldstændig og han brokker sig. tillægstiden var jo helt til grin.

Den dommer var ganske enkelt malo

1 år 10 måneder siden #118 af DeLaRed

9eren post=178625 skrev:

DeLaRed post=178620 skrev:

9eren post=178610 skrev:

​du har jo ikke haft ret i noget. 

du har en træner, et stadion og mig i mod dig

​Og alligevel beviser Vallejo gang på gang at han er en af de Aller dårligste spillere i Reals historie, en fejl-casting på niveau med Faubert!

Donde está la biblioteca?

1 år 10 måneder siden #119 af Mathiaska
Bliver interessant hvad der kommer ud fra lejren i dag. Mbappe tog sig til baglåret da han udgik og Vini lignede også en der udgik skadet. 

1 år 10 måneder siden #120 af Fondo_Sur

Hamid8210 post=178613 skrev: Og det endnu mere absurd at Jude ikke pillet ud

​Enig. Han var helt flad i de sidste 20/25 min.

Carlo plejer at have styr på disse kampe, hvor man er foran. Man tog bare for let på det med hæl-og-tå fodbold og brug af de bagerste reserver. Alaves havde marginalerne med to stolpe ind skud, og de var generelt motiverede efter deres fine sæsonstart. 

Glæder mig til at se om vi vender tilbage til 4-4-2 med diamanten. Nogle gange er der så mange offensive spillere i gode positioner, at de nærmest fucker det op for hinanden. Ellers en rigtig god fodbold i går indtil den uheldige afslutning.
Sidste redigering: 1 år 10 måneder siden ved Fondo_Sur.

Leveret af Kunena Forum