Optakt: Real Madrid - Alavés, LaLiga EA Sports, 7. spillerunde
Spar jeres kræfter på at brokke jer over ting, der har eksisteret i al evighed. Vi bliver dovne og overlegne når vi fører. Nogen gange bliver den 6-0 og andre gange bliver den 3-2.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det er bestemt intet nyt. Det gør det dog ikke mindre frustrerende når kampen ender tættere på 3-3 end 4-2.Ramos4 post=178618 skrev: Er det jeres første dag som Real Madrid fans? :D
Spar jeres kræfter på at brokke jer over ting, der har eksisteret i al evighed. Vi bliver dovne og overlegne når vi fører. Nogen gange bliver den 6-0 og andre gange bliver den 3-2.
Endnu sjovere når man ALTID har ret ifht den spiller!9eren post=178610 skrev:
Sjovt man kan være så meget efter en spillerDeLaRed post=178597 skrev:
her tager du fejl, vi har både Jacobo, Lunin, Guler, Modric, Vini og et hav af andre spillere der ville gøre en bedre figur i midterforsvaret end den kæmpe boldmongol!Dragam post=178585 skrev:
Tror også godt Ancelotti ved det - men der blev ikke købt nogen ny centerback efter nacho smuttede, og så kan man jo blive nødsaget til at bruge Vallejo, selvom han ikke er god nok.Cristiano7 post=178580 skrev:
Tror mange af os har regnet det ud, men bare ikke Perez og Ancelotti.DeLaRed post=178578 skrev: Vallejo på banen i 10min og modstanderen scorer 2 mål…håber snart folk sætter 1 og 1 sammen!!!
Donde está la biblioteca?
Yellowcards: Real Madrid 4 - 0 Alaves
Ja, det opdigtede jeg lige, men hold da kæft en dommer i dag også. 33 år, han skulle vist ind og bevise et eller andet. Der blev godt nok overkompenseret.
Endrick havde fortjent direkte rødt og var heldig med gult. Endnu heldigere var modspilleren - for med de ben Endrick har kunne modspiller sagtens være endt med et par ekstra 'øjne' .
Men mest elendig var dommeren. Hvordan kan alaves lave så mange frispark ig ikke trække et eneste gult!?
Rart at se Arda arbejde defensivt. Men holder stadig på at hans forcer ligger centralt og ikke som fløj
- 9eren
- Gæst
-
du har jo ikke haft ret i noget.DeLaRed post=178620 skrev:
her tager du fejl, vi har både Jacobo, Lunin, Guler, Modric, Vini og et hav af andre spillere der ville gøre en bedre figur i midterforsvaret end den kæmpe boldmongol!Dragam post=178585 skrev:
Tror også godt Ancelotti ved det - men der blev ikke købt nogen ny centerback efter nacho smuttede, og så kan man jo blive nødsaget til at bruge Vallejo, selvom han ikke er god nok.Cristiano7 post=178580 skrev:
Tror mange af os har regnet det ud, men bare ikke Perez og Ancelotti.DeLaRed post=178578 skrev: Vallejo på banen i 10min og modstanderen scorer 2 mål…håber snart folk sætter 1 og 1 sammen!!!
du har en træner, et stadion og mig i mod dig
Sælg klovnen til Saudi og ind med Jamal Musiala i næste vindue. Træt af hans attitude, flovt.
Endrick skal lige ned på jorden og få en sviner af gammelfar efter træning.
- 9eren
- Gæst
-
Den dommer var ganske enkelt malo
Og alligevel beviser Vallejo gang på gang at han er en af de Aller dårligste spillere i Reals historie, en fejl-casting på niveau med Faubert!9eren post=178625 skrev:
du har jo ikke haft ret i noget.DeLaRed post=178620 skrev:
du har en træner, et stadion og mig i mod dig
Donde está la biblioteca?
Enig. Han var helt flad i de sidste 20/25 min.Hamid8210 post=178613 skrev: Og det endnu mere absurd at Jude ikke pillet ud
Carlo plejer at have styr på disse kampe, hvor man er foran. Man tog bare for let på det med hæl-og-tå fodbold og brug af de bagerste reserver. Alaves havde marginalerne med to stolpe ind skud, og de var generelt motiverede efter deres fine sæsonstart.
Glæder mig til at se om vi vender tilbage til 4-4-2 med diamanten. Nogle gange er der så mange offensive spillere i gode positioner, at de nærmest fucker det op for hinanden. Ellers en rigtig god fodbold i går indtil den uheldige afslutning.