Optakt: Real Madrid - Alavés, LaLiga EA Sports, 7. spillerunde
Hold nu op. Der skal til 28,5 frispark til før en spiller får gult kort mod Real Madrid. Det er helt uhørt. Omvendt skal Barca kun have 4-5 frispark før deres modstandere får kort.Kiwes post=178532 skrev:
Det er tydeligt at dommerne ikke gider at høre på noget overhovedet og det kan spillerne lige så godt forstå.Lars1991 post=178530 skrev:
Kiwes post=178528 skrev: Ja lad os da endelig hive endnu et gult for brok. Ancelotti få nu styr på dine spillere!
Alternativt kunne dommeren få styr på sit job. Det helt vildt, hvor mange ting han har dømt forkert indtil videre.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridista02
- Platin bruger
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Edit: og så scorer Mbappe et helt unikt og fortryllende mål, akkurat som kommentatoren også var inde på.
Jeg savner Pepe :(
Men lidt mere pragmatisk angrebsspil og en midtbanespiller der kunne sætte tempo kunne Real være foran med et pr. mere.
Vidste vi ville savne Kroos rigtig, rigtig meget - Men det er stadig mere end jeg havde troet!
Jeg føler virkelig heller ikke at Tchou har hævet sit niveau. Jeg har lidt svært ved at se hans styrker skinne igennem. Han virker alt for langsom i alt han gør synes jeg.Dragam post=178535 skrev: Vi mangler så meget en styrmand på midtbanen - havde håbet at Bellingham i højere grad kunne tage den rolle på sig, end hvad tilfældet er.
- Madridista02
- Platin bruger
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg tror vi skal huske os selv på, at det der er sket den her sæson, det er at Kroos er blevet skiftet ud med Mbappé. Det er 1:1 den ændring der er sket i vores start 11er. Så mangler der virkelig balance på holdet.NadaMás post=178538 skrev: I sådan en kamp her virker det som om det er lige ved og næsten.
Men lidt mere pragmatisk angrebsspil og en midtbanespiller der kunne sætte tempo kunne Real være foran med et pr. mere.
Vidste vi ville savne Kroos rigtig, rigtig meget - Men det er stadig mere end jeg havde troet!
Det bliver spændende mod de bedste hold, hvordan vi klarer os i mod dem.
Jeg savner Pepe :(
Ja, helt enig - Tchouameni er uden tvivl den der har skuffet mig mest denne sæson. Han var god sidste sæson, hvor vi spillede i en 4 mands midtbane, og området han skulle dække defensivt var mindre, samt at kroos tog sig af det spilopbyggende. Synes specielt at hans evner hvad sidstnævnte er blevet udstillet denne sæson - det samme med mendy, nu hvor kroos ikke ligger ved siden af dem, og hele tiden kan hjælpe dem.Kiwes post=178541 skrev:
Jeg føler virkelig heller ikke at Tchou har hævet sit niveau. Jeg har lidt svært ved at se hans styrker skinne igennem. Han virker alt for langsom i alt han gør synes jeg.Dragam post=178535 skrev: Vi mangler så meget en styrmand på midtbanen - havde håbet at Bellingham i højere grad kunne tage den rolle på sig, end hvad tilfældet er.