Optakt: Atlético Madrid – Real Madrid, LaLiga, 8. spillerunde

5 dage 19 timer siden #85 af Ramos4

9eren post=178820 skrev: Tchouameni spiller en kanon kamp.

​Nej. Det gør han ikke. Han løber slet ikke med hjem til sidst. Han er utroligt langsom i sine beslutninger på bolden. Han har ikke været god længe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 dage 13 timer siden #86 af 9eren

Ramos4 post=178821 skrev:

​Nej. Det gør han ikke. Han løber slet ikke med hjem til sidst. Han er utroligt langsom i sine beslutninger på bolden. Han har ikke været god længe.

​Han får det første nogle af de højeste karaktere på forskellige medier. Han får mega meget ros i træner teamet og det er simpelthen de dårligste forklaringer på kritik af en spiller jeg nogensinde har set. Han er jo en kanon defensiv midtbane spiller.

Tchouameni y Camavinga
“Camavinga 
está bien, pero tuvo una lesión de 40 días y no era ideal para él estar en un partido cometido y luchado. Tiene posibilidades de jugar el próximo miércoles. Tchouameni lo hizo bien. Con balón tuvo presencia y defensivamente bien”.”

det samme jeg har set hele kampen

A por la 16
Tú mejor hinchada en las buenas y en las malas

Endrick/Mbappe Papaya rules pls

Ønskelisten plan A.
Castello Lukeba, Yarek Gasiorowski, Davies, Florian Wirtz og Nico Paz
Sidste redigering: 5 dage 13 timer siden ved 9eren.

5 dage 12 timer siden #87 af Fondo_Sur
Fejl af Rüdiger til sidst. Han skal kun trække offsiden, hvis han er sikker på, at der er offside. Ellers skal han løbe med Correa. Det var godt nok ærgerligt. Er begyndt at hade de her derby kampe. Der bliver spillet alt for meget på atl præmisser.

De spillede med al den i intensitet, de ikke spiller med mod barca. Forfærdelig klub.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Dragam

5 dage 11 timer siden #88 af Figo-10

9eren post=178823 skrev:

​Han får det første nogle af de højeste karaktere på forskellige medier. Han får mega meget ros i træner teamet og det er simpelthen de dårligste forklaringer på kritik af en spiller jeg nogensinde har set. Han er jo en kanon defensiv midtbane spiller.

Tchouameni y Camavinga
“Camavinga 
está bien, pero tuvo una lesión de 40 días y no era ideal para él estar en un partido cometido y luchado. Tiene posibilidades de jugar el próximo miércoles. Tchouameni lo hizo bien. Con balón tuvo presencia y defensivamente bien”.”

​Enig, Tchouameni spiller rigtig fint - det virker til han bliver hated på i denne sæson uden grund eller fordi han ikke er synlig som de andre midtbanespillere. Men han dækker rum rigtig fint i går, kommer godt i vejen for det meste og er bare en klassespiller i netop sådan en kamp her. Såvel som Eder Militao folk også er ude med riven efter. Han spillede også super i min optik. 

1-1 kan jeg godt leve med på den sværeste udebane i LaLiga. 

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.

Mine indlæg vil ikke altid være mine egne holdninger, men nuancer til debatten fx Rodrygos rolle i truppen, forventningerne til Endrick, Mbappes ankomst.
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

5 dage 10 timer siden #89 af elle44
Generelt mangler vi nok bare lidt kølighed og teknisk snilde på den midtbane. Bellingham kan tydeligvis godt, han kommer ud af alle pressede situationer uden at miste bolden. Men Valverde og Tchou bliver lidt febrilske. Valverde løber jo bare på tværs af banen hvis han bliver presset.

Valverde kan vi ikke undvære, da han giver os så meget andet, men jeg kunne godt tænke mig vi have en rigtig pasnings stærk defensiv midtbane og så få Tchou omskolet til forsvaret, hvor han har gjort det upåklageligt.

5 dage 8 timer siden #90 af El Siete

Ramos4 post=178819 skrev: Ubesejrede i 40 kampe. Haler ét point ind på Barca. Vi skal bare ind til El Clasico tæt på dem, så vi kan gå forbi dem efter vores indbyrdes møde.

Ift. kampen så virkede Jude smadret. Tchouameni var igen dårlig og ukoncentreret. Militao også dårlig på bolden. Rodrygo gider jeg ikke snakke mere om.

Flere skader - dejligt. Flere spillere virker allerede trætte, så det bliver en...spændende sæson. Vi har stadig ikke fundet opstillingen og nøglen til vores spil endnu. Nu får vi Camavinga tilbage, til gengæld er Mbappé så ude et par uger. Tænker 4-4-2 med Camavinga på banen og Rodrygo på bænken må være vores bedste hold fremadrettet. Men det bliver ikke lige nu vi får det at se.

​Bellingham har generelt bare virket træt (mentalt/fysisk) og et stykke fra topform hele sæsonen. Lad os håbe han får et hvil i landsholdspausen så han er skarpere til El clasico om en måneds tid. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

5 dage 4 timer siden #91 af Hamid8210
Hatten af for Vini der ikke mistede fokus igår. Faktisk befriende

5 dage 3 timer siden #92 af Ramos4

9eren post=178823 skrev:

Tchouameni y Camavinga
“Camavinga 

​Trænerteamet?! Ancelotti roser alle hele tiden. Det gør ikke Tchouamenis indsats bedre. Han er ganske habil til at tackle og cleare bolde - indrømmet. Men udover det, så synes jeg godt man kan forvente mere af en spiller til €100m. F.eks. at han ikke snorksover et par gange hver kamp eller at han er bedre og hurtigere på bolden. 

5 dage 3 timer siden #93 af Ramos4

Figo-10 post=178829 skrev:

9eren post=178823 skrev:

Tchouameni y Camavinga
“Camavinga 

​Enig, Tchouameni spiller rigtig fint - det virker til han bliver hated på i denne sæson uden grund eller fordi han ikke er synlig som de andre midtbanespillere. Men han dækker rum rigtig fint i går, kommer godt i vejen for det meste og er bare en klassespiller i netop sådan en kamp her. Såvel som Eder Militao folk også er ude med riven efter. Han spillede også super i min optik. 

1-1 kan jeg godt leve med på den sværeste udebane i LaLiga. 

​Militao var dårlig på bolden i går. Helt uprovokerede, dårlige afleveringer. Men defensivt er han tilbage på sit vanlige niveau. 

5 dage 2 timer siden #94 af 9eren

Ramos4 post=178841 skrev:

9eren post=178823 skrev:

Tchouameni y Camavinga
“Camavinga 

​Trænerteamet?! Ancelotti roser alle hele tiden. Det gør ikke Tchouamenis indsats bedre. Han er ganske habil til at tackle og cleare bolde - indrømmet. Men udover det, så synes jeg godt man kan forvente mere af en spiller til €100m. F.eks. at han ikke snorksover et par gange hver kamp eller at han er bedre og hurtigere på bolden. 

​jeg synes også man kan forvente mere af den kommende balon dor vinder. At han laver en curve ball op i krydset hver gang. 

jeg synes ikke dine argumenter er bedre end dit sidste indlæg. Det er fodbold på højeste niveau og vi spiller mod et så stærkt hold, at man ikke kan undgå at komme ud i situationer, hvor det ser svært ud. Han skal være hurtigere på bolden? 

Kom med nogle klips hvor det ikke sker

A por la 16

Ønskelisten plan A.
Sidste redigering: 5 dage 2 timer siden ved 9eren.

4 dage 21 timer siden #95 af Lars1991
​Managing Madrid gav ham heller ikke særlig god karakter for kampen. Beskrev ham som god defensivt, men dårlig på bolden.

Men det jo også fair nok at være uenig. Jeg tror stadig på ham, men det er lidt skuffende han ikke gør det bedre generelt. Talent er han altså ikke ligefrem mere, han bliver 25 år om nogle måneder. 

Jeg er dog sikker på at han er sådan en rigtig træner-spiller. Han er en top professionel, taktisk dygtig og meget disciplineret. Det nogle ting der tit er svære at få øje på som tv-seer, hvor vi ligger mere mærke til nærkampe, taklinger og boldbesiddelse.

4 dage 13 timer siden #96 af 9eren
Er det ikke også bare en side som skriver nyheder og har podcast?

A por la 16

Ønskelisten plan A.

Leveret af Kunena Forum