Optakt: Atlético Madrid – Real Madrid, LaLiga, 8. spillerunde
2 måneder 2 dage siden #97
af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Optakt: Atlético Madrid – Real Madrid, LaLiga, 8. spillerunde
Forfærdeligt nyt omkring Le Normand. Jeg synes også det var underligt at der ikke blev snakket om det nogen steder hvor jeg kiggede efter kampen, for det lignede han også fik kramper og at det var derfor dommeren tænkte han ligeså godt kunne fløjte kampen af. Men da jeg intet havde set siden og spillerne på begge hold forlod kampen, tilsyneladende, normalt, tænkte jeg at jeg måtte have set forkert.
Men nej, hjerneskade og blødning. Lad os håbe han kan slippe igennem uden nogen mén :(
Men nej, hjerneskade og blødning. Lad os håbe han kan slippe igennem uden nogen mén :(
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
2 måneder 1 dag siden #98
af Ramos4
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Besvaret af Ramos4 på emne Optakt: Atlético Madrid – Real Madrid, LaLiga, 8. spillerunde
Du debatterer så trættende - det er helt vildt. Hvad skal det der til for? Ingen forventer han sparker bolden op i krydset hver gang. Jeg har tydeligt skrevet hvad jeg mener Tchouameni's spil mangler. Kan du ikke leve med at nogen har en anden holdning? Hvorfor skal du til at efterspørge klips, hvor jeg skal bevise min holdning? Når Lars så fremhæver en artikel fra Managing Madrid, så skriver du "Er det ikke også bare en side som skriver nyheder og har podcast?". Jo det er det. Og deres, min og Lars holdning kan vel være lige så god som din og dine peña'ers? Så er du altså heller ikke klogere. Selvom du har boet i Spanien engang.9eren post=178843 skrev:
jeg synes også man kan forvente mere af den kommende balon dor vinder. At han laver en curve ball op i krydset hver gang.Ramos4 post=178841 skrev:
Trænerteamet?! Ancelotti roser alle hele tiden. Det gør ikke Tchouamenis indsats bedre. Han er ganske habil til at tackle og cleare bolde - indrømmet. Men udover det, så synes jeg godt man kan forvente mere af en spiller til €100m. F.eks. at han ikke snorksover et par gange hver kamp eller at han er bedre og hurtigere på bolden.9eren post=178823 skrev:
Han får det første nogle af de højeste karaktere på forskellige medier. Han får mega meget ros i træner teamet og det er simpelthen de dårligste forklaringer på kritik af en spiller jeg nogensinde har set. Han er jo en kanon defensiv midtbane spiller.Ramos4 post=178821 skrev:
Nej. Det gør han ikke. Han løber slet ikke med hjem til sidst. Han er utroligt langsom i sine beslutninger på bolden. Han har ikke været god længe.9eren post=178820 skrev: Tchouameni spiller en kanon kamp.
“Tchouameni y Camavinga
“Camavinga está bien, pero tuvo una lesión de 40 días y no era ideal para él estar en un partido cometido y luchado. Tiene posibilidades de jugar el próximo miércoles. Tchouameni lo hizo bien. Con balón tuvo presencia y defensivamente bien”.”
det samme jeg har set hele kampen
jeg synes ikke dine argumenter er bedre end dit sidste indlæg. Det er fodbold på højeste niveau og vi spiller mod et så stærkt hold, at man ikke kan undgå at komme ud i situationer, hvor det ser svært ud. Han skal være hurtigere på bolden?
Kom med nogle klips hvor det ikke sker
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02
2 måneder 1 dag siden #99
af 9eren
Galactico downfall version 2
Besvaret af 9eren på emne Optakt: Atlético Madrid – Real Madrid, LaLiga, 8. spillerunde
Nej men dine kommentarer er jo så vage at jeg bliver nødt til at sætte det op sådan. Eksempelvis med Vini.
Ja jeg synes du bliver nødt til at fremhæve nogle situationer i stedet for at slynge en masse arguementer ud og forsvare det med at det er min holdning. Gjorde jeg det samme til min træner eksamner så vil jeg jo ikke bestå.
og ja jeg er nok irriterende for dig at debattere med, men måske det kommer af at vi samtlige sæsoner har denne type forfærdelige kritik uden evidens på et hold der står med 6 CL sejre og en helveds masse andree pokaler på 10 år.
og gu kan Vini, Lucas V og hvilken som helst anden spiller have en dårlig kamp eller periode, men vi er dælme i en anden tid i dagens fodbold over hvordan man vurdere spillernes niveau og bruger dem over en sæson. Herinde bliver spillerne kritiseret for at score mål. Wtf
Ja jeg synes du bliver nødt til at fremhæve nogle situationer i stedet for at slynge en masse arguementer ud og forsvare det med at det er min holdning. Gjorde jeg det samme til min træner eksamner så vil jeg jo ikke bestå.
og ja jeg er nok irriterende for dig at debattere med, men måske det kommer af at vi samtlige sæsoner har denne type forfærdelige kritik uden evidens på et hold der står med 6 CL sejre og en helveds masse andree pokaler på 10 år.
og gu kan Vini, Lucas V og hvilken som helst anden spiller have en dårlig kamp eller periode, men vi er dælme i en anden tid i dagens fodbold over hvordan man vurdere spillernes niveau og bruger dem over en sæson. Herinde bliver spillerne kritiseret for at score mål. Wtf
Galactico downfall version 2
Sidste redigering: 2 måneder 1 dag siden ved 9eren.