Optakt: Real Madrid – Villarreal, LaLiga, 9. spillerunde
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Synes ofte Haaland forsvinder ud af kampene, vil meget hellere have en klon af Benzema (eller Kane) men det bliver nok svært at finde.Kiwes post=179032 skrev: Jeg ved godt at ingen gider at høre på det, men Haaland ville passe perfekt ind hos os modsat Mbappe.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
I Haaland vil vi have en fighter oppe foran, en der vil være i feltet og en rigtig Target man. Mbappe spiller lige nu alt for meget som en 10'er - synes jeg.El Siete post=179042 skrev:
Synes ofte Haaland forsvinder ud af kampene, vil meget hellere have en klon af Benzema (eller Kane) men det bliver nok svært at finde.Kiwes post=179032 skrev: Jeg ved godt at ingen gider at høre på det, men Haaland ville passe perfekt ind hos os modsat Mbappe.
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Fordi vi spiller af lort.Ramos4 post=179044 skrev: Pelé kunne også være fed. Hvorfor snakker vi om fantasier?
Joselu havde tilgengæld pt været mere brugbar, så vi havde en spiller at ligge boldene ind til, vi er helt døde i feltet så snart går over kanterne!Ramos4 post=179044 skrev: Pelé kunne også være fed. Hvorfor snakker vi om fantasier?
Donde está la biblioteca?
Han kom/kommer jo aldrig til at spille fra start af. Endnu en fantasi.DeLaRed post=179046 skrev:
Joselu havde tilgengæld pt været mere brugbar, så vi havde en spiller at ligge boldene ind til, vi er helt døde i feltet så snart går over kanterne!Ramos4 post=179044 skrev: Pelé kunne også være fed. Hvorfor snakker vi om fantasier?
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Jamen, det er jeg også enig i, han spilles forkert lige nu. Alt for direkte og overivrig, som en der virkelig vil bevise sig men lige mangler det sidste. Det hjælper jo heller ikke at ham og Vini begge ligger til venstre og prøver de samme ting.Kiwes post=179043 skrev:
I Haaland vil vi have en fighter oppe foran, en der vil være i feltet og en rigtig Target man. Mbappe spiller lige nu alt for meget som en 10'er - synes jeg.El Siete post=179042 skrev:
Ved ikke hvad løsningen er, men føler mig overbevist om at det nok skal komme.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Men det er godt nok lidt ærgerligt at høre på at vi altid skal drømme om andre spillere når vi spiller kampene. Nu har vi hørt om, hvor godt det ville være at have Mbappe i mange år, nu det så Haaland. Jeg siger bare, hvis vi havde ham i den her sæson, så havde vores andre spillere altså ikke pludselig set meget friskere ud. Og det jo heller ikke sikkert han havde set god ud. Måske havde han lignede et fremmedlegeme på holdet og vi havde skreget op omkring hvordan han var totalt malplaceret på vores hold og dårlig scoutet personlighedsmæssigt og Mbappe havde været bedre, da han allerede kender flere på holdet og passer ind.
Græsset er altid grønnere, og en spiller er altid bedre når man lige kan plugge ham ind på holdet i sit hoved og så virker alting. I virkeligheden er det meget mere bøvlet.
Som der er blevet talt om maaaaange gange, så er haaland ikke den eneste naturlige 9er på markedet... men mbappe er ikke en af dem... han er venstrekant, hvilket har været sindssygt tydeligt siden han kom til os... han er på ingen måde en naturlig 9er.Ramos4 post=179037 skrev:
Ja for Haaland kunne vi jo bare have hentet. Det er jo stort set bare at sende buddet afsted på mail og så vente på at det bliver accepteret. Simples.Dragam post=179036 skrev:
Jamen altså... hvad skal man næsten sige. Det burde have været åbenlyst for enhver inden han blev hentet. Men tænker perez var fløjtende ligeglad, og bare ville have sin prestige signing.Kiwes post=179032 skrev: Jeg ved godt at ingen gider at høre på det, men Haaland ville passe perfekt ind hos os modsat Mbappe.
Stop dig selv. Dem der taler om hvor tåbeligt det var at vi hentede mbappe talte IKKE om hvor godt det ville være at have mbappe...Lars1991 post=179049 skrev: Haaland er desuden også en luksus spiller ligesom Mbappe. Ser ham slet ikke som en fighter faktisk. Jo i fysiske dueller, men ikke uden bold.
Men det er godt nok lidt ærgerligt at høre på at vi altid skal drømme om andre spillere når vi spiller kampene. Nu har vi hørt om, hvor godt det ville være at have Mbappe i mange år, nu det så Haaland. Jeg siger bare, hvis vi havde ham i den her sæson, så havde vores andre spillere altså ikke pludselig set meget friskere ud. Og det jo heller ikke sikkert han havde set god ud. Måske havde han lignede et fremmedlegeme på holdet og vi havde skreget op omkring hvordan han var totalt malplaceret på vores hold og dårlig scoutet personlighedsmæssigt og Mbappe havde været bedre, da han allerede kender flere på holdet og passer ind.
Græsset er altid grønnere, og en spiller er altid bedre når man lige kan plugge ham ind på holdet i sit hoved og så virker alting. I virkeligheden er det meget mere bøvlet.
- Cristiano7
- Platin bruger