Optakt: Real Madrid – Villarreal, LaLiga, 9. spillerunde

1 måned 3 uger siden #61 af Hamid8210
Geeeez der sgu rødt ahhaha

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #62 af -#7-
​Hvis de spanske dommere nogensinde gror en røv i bukserne, så kommer Vinicius til at trække rekordmange røde kort på modstanderne. 

DC19

1 måned 3 uger siden #63 af Hamid8210
Er der nogen der tror spillet bliver bedre? Jeg mister snart håbet - det værste er at det ligner det samme fra dag 1.

1 måned 3 uger siden #64 af El Siete
​Den kommer ikke til at gå igen, så Vini skal bare køre på mod ham Kiko

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

1 måned 3 uger siden #65 af Dragam
Lol hvad fanden var det vini...

1 måned 3 uger siden #66 af Bogelund
​Bliver jo sindsyg af at se hvor lidt kontrol og struktur der er på sådan et hold som Real.
Det ville jo være det samme som at Novo ikke har struktur for at sælge medicin !!

Hvorfor bliver vi ved med at have 4 mand i venstre, ingen i højreside (andet end vores back) og ingen i feltet.  
Vi gør det svære for os selv end nødvendigt. 
Øv altså. 
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Dragam

1 måned 3 uger siden #67 af DeLaRed

Lars1991 post=179049 skrev: ​Haaland er desuden også en luksus spiller ligesom Mbappe. Ser ham slet ikke som en fighter faktisk. Jo i fysiske dueller, men ikke uden bold.

Men det er godt nok lidt ærgerligt at høre på at vi altid skal drømme om andre spillere når vi spiller kampene. Nu har vi hørt om, hvor godt det ville være at have Mbappe i mange år, nu det så Haaland. Jeg siger bare, hvis vi havde ham i den her sæson, så havde vores andre spillere altså ikke pludselig set meget friskere ud. Og det jo heller ikke sikkert han havde set god ud. Måske havde han lignede et fremmedlegeme på holdet og vi havde skreget op omkring hvordan han var totalt malplaceret på vores hold og dårlig scoutet personlighedsmæssigt og Mbappe havde været bedre, da han allerede kender flere på holdet og passer ind. 

Græsset er altid grønnere, og en spiller er altid bedre når man lige kan plugge ham ind på holdet i sit hoved og så virker alting. I virkeligheden er det meget mere bøvlet.

​Haaland var en kæmpe fighter i Dortmund, det var en stor del af hans spil at både gå ned i banen og hjælpe i opspillet, være hård i de fysiske dueller og lavede et utrætteligt presspil foran feltet, det er rigtigt at han har mistet det i City, men det betyder ikke st det ikke kan genfindes!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 måned 3 uger siden #68 af mohbar
​glæder mig virkeligt til vi snart får Ancelotti skiftet ud

1 måned 3 uger siden #69 af Dragam

Hamid8210 post=179055 skrev: Er der nogen der tror spillet bliver bedre? Jeg mister snart håbet - det værste er at det ligner det samme fra dag 1.

​Ikke uden at der bliver truffet nogle svære valg. Så som at der kun er 1 venstrekant på banen. Om det så bliver mbappe eller vini.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bogelund

1 måned 3 uger siden #70 af mohbar
​glæder mig virkeligt til vi snart får Ancelotti skiftet ud

Synes simpelhen han får alt for lidt ud af vores stjerner og absolut ingenting ud af vires bænkevarmere, som bliver kvalt i deres udvikling
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano7, Dragam

1 måned 3 uger siden #71 af Cristiano7

Dragam post=179061 skrev:

Hamid8210 post=179055 skrev: Er der nogen der tror spillet bliver bedre? Jeg mister snart håbet - det værste er at det ligner det samme fra dag 1.

​Ikke uden at der bliver truffet nogle svære valg. Så som at der kun er 1 venstrekant på banen. Om det så bliver mbappe eller vini.

​Og at vi har en anden venstreback i startopstilling..Mendy er simpelthen så kedelig at se på, selvom han måske er defensivt stabilt.

Brahim ville være godt at have på banen i aften. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 måned 3 uger siden #72 af Dragam

Cristiano7 post=179063 skrev:

Dragam post=179061 skrev:

​Og at vi har en anden venstreback i startopstilling..Mendy er simpelthen så kedelig at se på, selvom han måske er defensivt stabilt.

Brahim ville være godt at have på banen i aften. 

​Mendy er en SINDSSYGT stor begrænsning i vores opspil... man glemmer helt hvordan det var at have marcelo...

Leveret af Kunena Forum