Vinicius snydes for Guldbolden
Tag den næste år Vini Jr! Du skal nok få din pris 🙌
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
- Administrator
Selvfølgelig er det i orden at blive væk og koncentrere sig om arbejdet i klubben.Raul7-2880 post=179974 skrev: Pinlig opførelse af Real Madrid at ledelsen boykotter fordi man ikke vinder. Og pinlige kommentarer herinde også.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- Henning Jensen
- Forum begynder
Galactico downfall version 2
Italienske klubber med og så står England alene. Kom nu
Hvis en RM spiller vinder, er det helt fair?
Hvis Rodri, en spiller som flere påpeger ville være den ultimative tilgang, vinder, er det korrupt og ceremonien skal boykottes?
Med mindre man ligger inde med klokkeklare beviser på korruption og at det ikke er gået ærligt til, synes jeg man skal stoppe med at brokke sig.
Rodri er vel Citys vigtigste mand og har været det i mange sæsoner. Helt fair han vinder.
det er ikke det der er spørgsmålet. Balon dor har i mange år jo haft korruption i de kåringer. Det var helt sindsygt at Håland og Rodri ikke fik nogle af dem sidste sæson. Vinicius har været længder foran RodrigoPMO post=179985 skrev: Jeg skal lige forstå det ret?
Hvis en RM spiller vinder, er det helt fair?
Hvis Rodri, en spiller som flere påpeger ville være den ultimative tilgang, vinder, er det korrupt og ceremonien skal boykottes?
Med mindre man ligger inde med klokkeklare beviser på korruption og at det ikke er gået ærligt til, synes jeg man skal stoppe med at brokke sig.
Rodri er vel Citys vigtigste mand og har været det i mange sæsoner. Helt fair han vinder.
UEFA har ønsket at ydmyge RM. Og du forsvare kåringen
de er også i gang med at gøre grin med Mbappe og Vini. Jeg synes du skal have lidt lugtesalt
- Siempre fiel
- Bandlyst
Du tror ikke seriøst på at så store ændringer ville ske på baggrund af at voksne mænd sidder og er tøsefornærmede på en mandag aften 🤣🤣 Jeg tror ikke der er andre klubber eller fans der er det mindste oppe at køre over at Vini ik vinder den ligegyldige PR-pris 😆😆9eren post=179983 skrev: Så er det nu vi skal have de tyske hold på banen i det nye super league projekt
du tror det er prisen det handler om? Så er du da tabtSiempre fiel post=179988 skrev:
Du tror ikke seriøst på at så store ændringer ville ske på baggrund af at voksne mænd sidder og er tøsefornærmede på en mandag aften 🤣🤣 Jeg tror ikke der er andre klubber eller fans der er det mindste oppe at køre over at Vini ik vinder den ligegyldige PR-pris 😆😆9eren post=179983 skrev: Så er det nu vi skal have de tyske hold på banen i det nye super league projekt