Optakt: Real Madrid - Osasuna, LaLiga, 13. spillerunde

1 uge 4 dage siden #37 af Lars1991

El Siete post=180251 skrev: ​Skift Vini ud i pausen, så han kan få en pause, lad Mbappe (som har brug for selvtillid) få venstrekanten og smid Endrick ind centralt. Skift Güler ind efter 60 min. 

Ancelotti har været ude at sige at Endrick og Güler er lovende talenter, men at der ikke bare bliver delt minutter ud når situationen er som den er. Det viser meget godt, hvordan han ser dem. Ikke som løsninger, men som nogen der kan få minutter når der ikke er så meget på spil. Så tror godt vi kan regne med ikke at se så meget til dem så længe Ancelotti er træner. Måske i dag hvis vi scorer et mål eller to mere..
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 4 dage siden #38 af Kiwes
​SÅDAN VINI!!! LAD OS SÅ FÅ NOGLE INDSKIFTNINGER IGANG!

1 uge 4 dage siden #39 af Kiwes
​Og flot set af Lunin
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

1 uge 4 dage siden #40 af Dragam
Det var næsten ronaldo fenomeno ish, den runding vini laver der.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Fondo_Sur

1 uge 4 dage siden #41 af DeLaRed
Jeg ville foretrække at nuværende opstilling bliver forsøgt fra start de kommende kampe, uanset hvem der kommer retur fra skade!

Er ikke fan af Fede på backen, men det er en opgradering vs Vazquez i begge ender.

Fran er en verden til forskel i opspillet og det høje pres spil vs Mendy.

Vores midtbane er langt mere bevægelig med Cama, Luka og Bellingham.

Brahim er guldværd i både pres spillet og opspillet, konstant i bevægelse og konstant spilbar.

Der er intet der de sidste 30min tyder på Asencio ville gøre en dårligere figur end Militao har gjort siden season start!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 uge 4 dage siden #42 af Dragam

Lars1991 post=180254 skrev:

El Siete post=180251 skrev: ​Skift Vini ud i pausen, så han kan få en pause, lad Mbappe (som har brug for selvtillid) få venstrekanten og smid Endrick ind centralt. Skift Güler ind efter 60 min. 

Ancelotti har været ude at sige at Endrick og Güler er lovende talenter, men at der ikke bare bliver delt minutter ud når situationen er som den er. Det viser meget godt, hvordan han ser dem. Ikke som løsninger, men som nogen der kan få minutter når der ikke er så meget på spil. Så tror godt vi kan regne med ikke at se så meget til dem så længe Ancelotti er træner. Måske i dag hvis vi scorer et mål eller to mere..

​Hvilket er hele problemet.

1 uge 4 dage siden #43 af Dragam

DeLaRed post=180258 skrev: Jeg ville foretrække at nuværende opstilling bliver forsøgt fra start de kommende kampe, uanset hvem der kommer retur fra skade!

Er ikke fan af Fede på backen, men det er en opgradering vs Vazquez i begge ender.

Fran er en verden til forskel i opspillet og det høje pres spil vs Mendy.

Vores midtbane er langt mere bevægelig med Cama, Luka og Bellingham.

Brahim er guldværd i både pres spillet og opspillet, konstant i bevægelse og konstant spilbar.

Der er intet der de sidste 30min tyder på Asencio ville gøre en dårligere figur end Militao har gjort siden season start!

​Enig, bedste opstilling med de spillere vi har, selvom jeg ville have endrick på 9eren fremfor mbappe.
Sidste redigering: 1 uge 4 dage siden ved Dragam.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

1 uge 4 dage siden #44 af Lars1991

Dragam post=180259 skrev:

Lars1991 post=180254 skrev:

​Hvilket er hele problemet.

Tror nu ikke at Güler og Endrick ville have ændret hele sæsonens gang :D Men det i hvert fald meget problematisk at man slet ikke tror på dem i svære tider. Især Güler...

1 uge 4 dage siden #45 af Cristiano7
Hvem havde set det komme idag at Asencio og Lunin laver assists.

Asencio er et godt eksemplar at Carlo skal give mere chancer til de unge (inkl. Endrick og Guler!)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 uge 4 dage siden #46 af Dragam
Hvad fanden er det mbappe laver, med altid bare at sparke direkte på en modspiller !

1 uge 4 dage siden #47 af Kiwes
​Camavinga har også bare været 10x upgradering på Tchou idag.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, Dragam, DeLaRed

1 uge 4 dage siden #48 af Kiwes
​Ej okay de gider jo heller ikke mere nu lol

Leveret af Kunena Forum