Optakt: Real Madrid - Osasuna, LaLiga, 13. spillerunde

1 uge 4 dage siden #49 af Cristiano7
Jeg har ikke brokket mig meget over venstrebacken idag.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, El Siete, Dragam, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 4 dage siden #50 af DeLaRed
Jeg siger det lige igen…BRAHIM > Rodrygo!!!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 uge 4 dage siden #51 af -#7-
​Det er som om at Rodrygo kan spille månedsvis af ringe og anonyme kampe, men Brahim må ikke spille mere end én dårlig halvleg før han igen er bænket.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Bismo

1 uge 4 dage siden #52 af Dragam

Cristiano7 post=180266 skrev: Jeg har ikke brokket mig meget over venstrebacken idag.

​Det er fantastisk at have en venstreback, som kan andet end kun at takle, og KUN takle !

1 uge 4 dage siden #53 af Kiwes

Cristiano7 post=180266 skrev: Jeg har ikke brokket mig meget over venstrebacken idag.

​Fran har spillet en rigtig fin kamp idag. Og der gør han jo også ind i mellem. Jeg vil se ham holde niveau i en håndfuld kampe før jeg vil være tryk ved ham. Omvendt kan man sige at alternativet er Mendy...ja det ved jeg sku heller ikke hvordan jeg har det med det :D

1 uge 4 dage siden #54 af El Siete
​Så er det altså nu Ancelotti, ind med Güler eller Endrick!

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

1 uge 4 dage siden #55 af Lars1991

Cristiano7 post=180262 skrev: Hvem havde set det komme idag at Asencio og Lunin laver assists.

Asencio er et godt eksemplar at Carlo skal give mere chancer til de unge (inkl. Endrick og Guler!)

Og sjovt nok er Asencio overhovedet ikke noget særlig stort talent.. vi har haft langt større talenter, også i forsvaret, nede på Castilla. Det får da en til at undre sig.

Med det sagt, så har Osasuna heller ikke kommet med meget offensivt i dag. Hans defensive evner er ikke blevet testet alverden. Han virker som en god duel-spiller dog.

1 uge 4 dage siden #56 af Bismo
Press spillet har været fænomenalt i dag. Spiller med langt mere intensitet end vi har set hele sæsonen. Det er den her reaktion, vi skulle have set mod Milan.

Ps. Brahim > Rodrygo. Giver holdet så meget mere ikke bare offensivt men også defensivt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Dragam

1 uge 4 dage siden #57 af El Siete

Cristiano7 post=180262 skrev: Hvem havde set det komme idag at Asencio og Lunin laver assists.

Asencio er et godt eksemplar at Carlo skal give mere chancer til de unge (inkl. Endrick og Guler!)

​Mon ikke vi ser Mendy som CB, før vi ser Asencio igen? 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

1 uge 4 dage siden #58 af NickyMad

Lars1991 post=180261 skrev:

Dragam post=180259 skrev:

Lars1991 post=180254 skrev:

El Siete post=180251 skrev: ​Skift Vini ud i pausen, så han kan få en pause, lad Mbappe (som har brug for selvtillid) få venstrekanten og smid Endrick ind centralt. Skift Güler ind efter 60 min. 

Ancelotti har været ude at sige at Endrick og Güler er lovende talenter, men at der ikke bare bliver delt minutter ud når situationen er som den er. Det viser meget godt, hvordan han ser dem. Ikke som løsninger, men som nogen der kan få minutter når der ikke er så meget på spil. Så tror godt vi kan regne med ikke at se så meget til dem så længe Ancelotti er træner. Måske i dag hvis vi scorer et mål eller to mere..

​Hvilket er hele problemet.

Tror nu ikke at Güler og Endrick ville have ændret hele sæsonens gang :D Men det i hvert fald meget problematisk at man slet ikke tror på dem i svære tider. Især Güler...

​Synes nu heller ikke forklaringen holder helt. Carlo er bare sindssyg stædig, og der skal virkelig lang tid til før tingene ændres. Vi så det jo også med Brahim og Lunin sidste sæson. Hvis tingene ikke har ændret sig i løbet af næste 2 måneder, bør Endrick og Güler udlejes resten af sæsonen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 uge 4 dage siden #59 af Bismo

El Siete post=180271 skrev: ​Så er det altså nu Ancelotti, ind med Güler eller Endrick!

​han har lyttet :)
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

1 uge 4 dage siden #60 af Cristiano7

El Siete post=180274 skrev:

​Mon ikke vi ser Mendy som CB, før vi ser Asencio igen? 

​Haha kan sagtens godt forestille mig Carlo gør sådan. 

Leveret af Kunena Forum