Optakt: Girona - Real Madrid, LaLiga, 16. spillerunde
Enig. Valverde på back. Tchou på midt. Lucas har sine Cafucas kampe og en sand legende, men har koster mere end have giver på en sæson.Hamid8210 post=180783 skrev: Jeg tror seriøs vi skal overveje Valverde som back.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det har jeg også foreslået før, da det er der hans styrker vil kunne skinne mest, samt hans mindre end fantastiske overblik vil være mindre synligt. Men det var folk ved at få et føl over...Hamid8210 post=180783 skrev: Jeg tror seriøs vi skal overveje Valverde som back.
Ja, det efterhånden længe siden... men går man 10 år tilbage, så var det godt nok anderledes spændende at se real madrid spille. Men man må jo bare konstatere, at vi har et langt svagere hold idag, på alle positioner, udover målmanden.Hamid8210 post=180786 skrev: Og derudover drømmer jeg mig tilbage til de dage hvor modstanderen frygtede real Madrid og ikke omvendt.
DC19
Jah, men altså, han er næsten 40 år... man kunne ikke rigtig forvente andet, uanset hvor stor en legende han er. Men det ef helt latterligt at der ikke er hentet nogen spilstyrende midtbanespillere til at erstatte kroos og modric.Kiwes post=180790 skrev: Og ja Modric er færdig og det SKAL være slut næste sæson. Tak for alt self.
Yes, men de sidste 3 år har dælme ikke været med flot spil, på trods af at man har vundet trofæer, med hiv og slæb...-#7- post=180791 skrev: Det kan sgu også lyde lidt for forkælet herinde. På 10 år har Real Madrid altså vundet Champions League ikke mindre end 6 gange, og ligaen 5 gange, plus alt det løse som Super Cups og Copa del Rey.
- mat_hattrick
- Ekspert bruger
-