Optakt: Girona - Real Madrid, LaLiga, 16. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
Mine indlæg vil ikke altid være mine egne holdninger, men nuancer til debatten. Jeg ønsker ikke at deltage i den hetz der er mod Mbappe.
Mit bedste bud ville være at han var en af de spillere fra Castilla der var en del af den møg sag hvor der blev delt billeder af mindreårige.Figo-10 post=180834 skrev: Pibekoncert mod Asencio. Er der nogen der kender til det?
Eftersigende på grund af video-sagen, hvor Asencios rolle vist stadigvæk er lidt uklar.Figo-10 post=180834 skrev: Pibekoncert mod Asencio. Er der nogen der kender til det?
Og hvis det vitterligt er derfor er det alligevel komisk, med tanke på at Girona faktisk hentede, og gav førsteholdsdebut til Ferran Ruiz, som også var involveret i sagen.
DC19
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Vigtigt at Mbappe får scoret men det er endnu vigtigere at han stepper op i forhold til holdindsatsen da han formøbler en del hvor han bør spille Brahim, Bellingham og Arda def står bedre placeret, efter han er blevet spillet af dem.
Bellingham er sammen med Vini holdets top 2.
Arda stepper alvorligt op i 2. Halvleg efter en anonym 1. Bevis på han skal spilles ind på holdet så bliver han en stjerne.
Tchou viser gode ting, men forsvaret bør forblive Acensios.
Endrick bør klart få flere minutter, da de få han får, gør ham febrilsk. Fx skulle han spille en total fri Arda men vælger at gå selv.
super assist af Modric.
I forhold til midtbanen har vi stadig udfordringer. Det er kun Camavinga og Valverde der har niveauet til de store kampe. Ceballos og Arda Guler falder helt igennem når vi møder gode hold. Modric kan ikke følge med når presset bliver for hektisk.
Det kunne være interessant at se om Ancelotti kan omskole Brahim Diaz til en Di Maria version 2014.
Så hedder midtbanen Camavinga, Valverde og Brahim Diaz mod kvalitetshold. Så kan Ceballos, og Arda Guler få de små hold.
Kampen viste også at Tchouameni bestemt har fysikken til at spille i forsvaret, men han har svært at placere sig rigtigt. Man kunne se hvordan Rudiger skulle dirigere ham flere gange. Hvis han kan lære det med at placere sig rigtigt kan han måske blive en rigtig god central forsvarsspiller. Men vi hentede ham for 80 mio. euro, måske skulle vi bare prøve at indkassere nogle af de millioner ved et salg.
Gutierrez er en rigtig playmaker venstreback. Han ville fra dag et løse vores problemer med opspillet fra bagkæden.
- Madridista02
-
- Væk
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Nu er det ikke Gironas fans der har hentet Ferran Ruiz og givet ham førsteholds debut, men kunne være de også piftede af ham?-#7- post=180837 skrev:
Eftersigende på grund af video-sagen, hvor Asencios rolle vist stadigvæk er lidt uklar.Figo-10 post=180834 skrev: Pibekoncert mod Asencio. Er der nogen der kender til det?
Og hvis det vitterligt er derfor er det alligevel komisk, med tanke på at Girona faktisk hentede, og gav førsteholdsdebut til Ferran Ruiz, som også var involveret i sagen.
Er der nogen der ved om den omtalte sag stadig kører eller er den afsluttet? Og er Ascenicio indblandet i det ?
Jeg savner Pepe :(