Optakt: Girona - Real Madrid, LaLiga, 16. spillerunde

4 måneder 2 uger siden #61 af Kiwes
​Altså er det ikke snart åbenlyst for alle at ALLE de her kampe det går simpelthen ikke!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 2 uger siden #62 af Dragam
Den skulle endrick virkelig have spillet til siden...

4 måneder 2 uger siden #63 af Figo-10
Pibekoncert mod Asencio. Er der nogen der kender til det?

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.

Mine indlæg vil ikke altid være mine egne holdninger, men nuancer til debatten. Jeg ønsker ikke at deltage i den hetz der er mod Mbappe.

4 måneder 2 uger siden #64 af Dragam
Er du vild endrick slap heldigt for det sammenstød ! Håber de tester ham grundigt for hjernerystelse...

4 måneder 2 uger siden #65 af Jona

Figo-10 post=180834 skrev: Pibekoncert mod Asencio. Er der nogen der kender til det?

​Mit bedste bud ville være at han var en af de spillere fra Castilla der var en del af den møg sag hvor der blev delt billeder af mindreårige. 

4 måneder 2 uger siden #66 af -#7-

Figo-10 post=180834 skrev: Pibekoncert mod Asencio. Er der nogen der kender til det?

​Eftersigende på grund af video-sagen, hvor Asencios rolle vist stadigvæk er lidt uklar. 

Og hvis det vitterligt er derfor er det alligevel komisk, med tanke på at Girona faktisk hentede, og gav førsteholdsdebut til Ferran Ruiz, som også var involveret i sagen. 

DC19

4 måneder 2 uger siden #67 af Vinícius
Vigtigt med en sejr, Bellingham er så god når han får lov til at spille længere fremme. Modric er stadigvæk så intelligent en spiller. De franske spillere lever ikke op til deres niveau igennem længere tid.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

4 måneder 2 uger siden #68 af mohbar
​fin kamp især 2. Halvleg.

Vigtigt at Mbappe får scoret men det er endnu vigtigere at han stepper op i forhold til holdindsatsen da han formøbler en del hvor han bør spille Brahim, Bellingham og Arda def står bedre placeret, efter han er blevet spillet af dem. 

Bellingham er sammen med Vini holdets top 2.

Arda stepper alvorligt op i 2. Halvleg efter en anonym 1. Bevis på han skal spilles ind på holdet så bliver han en stjerne.

Tchou viser gode ting, men forsvaret bør forblive Acensios.

Endrick bør klart få flere minutter, da de få han får, gør ham febrilsk. Fx skulle han spille en total fri Arda men vælger at gå selv. 

super assist af Modric.
Sidste redigering: 4 måneder 2 uger siden ved mohbar.

4 måneder 2 uger siden #69 af Matamoro
Nu har både Vinicius og Bellingham banket i bordet. Vinicius ejer venstrekanten og Bellingham har midten af angrebet. Mbappe kan få højrekanten. Når det hierarki er faldet på plads, skal det nok blive godt i angrebet. Indtil da vil holdet ikke fungere.

I forhold til midtbanen har vi stadig udfordringer. Det er kun Camavinga og Valverde der har niveauet til de store kampe. Ceballos og Arda Guler falder helt igennem når vi møder gode hold. Modric kan ikke følge med når presset bliver for hektisk.

Det kunne være interessant at se om Ancelotti kan omskole Brahim Diaz til en Di Maria version 2014.

Så hedder midtbanen Camavinga, Valverde og Brahim Diaz mod kvalitetshold. Så kan Ceballos, og Arda Guler få de små hold.

Kampen viste også at Tchouameni bestemt har fysikken til at spille i forsvaret, men han har svært at placere sig rigtigt. Man kunne se hvordan Rudiger skulle dirigere ham flere gange. Hvis han kan lære det med at placere sig rigtigt kan han måske blive en rigtig god central forsvarsspiller. Men vi hentede ham for 80 mio. euro, måske skulle vi bare prøve at indkassere nogle af de millioner ved et salg.

Gutierrez er en rigtig playmaker venstreback. Han ville fra dag et løse vores problemer med opspillet fra bagkæden. 
Sidste redigering: 4 måneder 2 uger siden ved Matamoro.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 måneder 2 uger siden #70 af Madridista02

-#7- post=180837 skrev:

​Eftersigende på grund af video-sagen, hvor Asencios rolle vist stadigvæk er lidt uklar. 

Og hvis det vitterligt er derfor er det alligevel komisk, med tanke på at Girona faktisk hentede, og gav førsteholdsdebut til Ferran Ruiz, som også var involveret i sagen. 

​Nu er det ikke Gironas fans der har hentet Ferran Ruiz og givet ham førsteholds debut, men kunne være de også piftede af ham? 
Er der nogen der ved om den omtalte sag stadig kører eller er den afsluttet? Og er Ascenicio indblandet i det ?

Jeg savner Pepe :(

4 måneder 2 uger siden #71 af Lars1991
​Som jeg har hørt det/læst det, så kører sagen og der er tre spillere, som er tiltalt. Asencio var i begyndelsen en af de mistænkte, da han på en eller anden måde var involveret med de tre andre, men man fandt altså ikke grundlag til at tiltale ham. Og så håber vi på at det er fordi han slet ikke var med til det, og ikke pga manglende beviser!
Sidste redigering: 4 måneder 2 uger siden ved Lars1991.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

Leveret af Kunena Forum