Optakt: Atalanta - Real Madrid, CL, 6. kamp
Thank God for IPTV ;)Dragam post=180882 skrev: Dansk kommentering er som altid så vildt ringe...
Hvis der var mulighed for at se kampen på mit tv med engelsk kommentering, så var der skiftet med det samme !
Ser TNT sport. Dansk kommentering er totalt til grin. De har ingen respekt for seerne.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det lignte for mig den samme baglårs skade som har generet ham tidligere i sæsonen.zizou21 post=180885 skrev: Hvad skete der med Mbappe, ser den ikke.
Alvorligt?
helst nu. Som en julegaveKiwes post=180893 skrev: Ja skid mig en hat nu taber vi igen igen igen!! Ancelotti skal ud til sommer så simpelt er det...jeg gider det ikke mere.
Og hvis vi fortsætter det talentløse spil som vi har præsteret i de sidste 30 minutter, så hænger vores røv for alvor i klaskehøjde i 2. halvleg. Så er der langt til 3 point.
Fedt at man betaler en kvart månedsløn for at høre på det fjols.
Dragam post=180897 skrev: Tchouameni er ikke en naturlig cb, og det er tydeligt... og han bliver bare dårligere på midtbanen af at han hele tiden skal spille cb - det gør jo ikke andet end forvirre ham.
Synes man må træffe et valg - enten er han backup defensiv midt, eller også må han sælges. Det andet holder ikke.
Det eneste valg man skal træffe med tchouameni er han skal skydes afsted til sommer. Han har ikke niveau til Real Madrid.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Ihvertfald ikke niveau til start 11eren, men vi har jo stadig brug for breddespillere, og kan jo ikke spise verdensklasse spillere af med en backup rolle :)Real HWL post=180904 skrev:
Dragam post=180897 skrev: Tchouameni er ikke en naturlig cb, og det er tydeligt... og han bliver bare dårligere på midtbanen af at han hele tiden skal spille cb - det gør jo ikke andet end forvirre ham.
Synes man må træffe et valg - enten er han backup defensiv midt, eller også må han sælges. Det andet holder ikke.
Det eneste valg man skal træffe med tchouameni er han skal skydes afsted til sommer. Han har ikke niveau til Real Madrid.
Bismo post=180899 skrev:
Thank God for IPTV ;)Dragam post=180882 skrev: Dansk kommentering er som altid så vildt ringe...
Hvis der var mulighed for at se kampen på mit tv med engelsk kommentering, så var der skiftet med det samme !
Ser TNT sport. Dansk kommentering er totalt til grin. De har ingen respekt for seerne.
Kan man se alt Real Madrid der? Og er det god kvalitet osv?
Dragam post=180906 skrev:
Ihvertfald ikke niveau til start 11eren, men vi har jo stadig brug for breddespillere, og kan jo ikke spise verdensklasse spillere af med en backup rolle :)Real HWL post=180904 skrev:
Han kan indbringe en god sum penge. Sælg ham og køb noget spansk :)