Optakt: Atalanta - Real Madrid, CL, 6. kamp
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Tror hans nye R9 2002 støvler ikke været løbet til endnu. Han har hvert fald skiftet og scoret! Dejligt.mohbar post=180908 skrev: Vini slet ikke i form efter skaden. Burde være kommet frisk ind i kampen istedet for at starte inde.
Og helt enig om kommenteringen. Hold kæft en dødssejler. Martin er alle dage kedelig. Men som når vi ser Laliga er det også altid nogle totalt randoms der kommenter. Øv!
Godt der er Madridista.dk, Sid Lowe og Lyden af Laliga, hvor man får kvalificeret snak om Real Madrid ellers kunne man jo begynde at tro på det hø de lukker ud.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
Saa har de kostet en hver ...zizou21 post=180873 skrev: Den højreside med Lucas og Tchouaméni kommer til at koste et mål. De sejler helt vildt jo.
Hala
Yep. Det afhænger af hvor man køber det, men den jeg har fungerer upåklageligt. God kvalitet. Har haft den et års tid nu.Lars1991 post=180907 skrev:
Bismo post=180899 skrev:
Thank God for IPTV ;)Dragam post=180882 skrev: Dansk kommentering er som altid så vildt ringe...
Hvis der var mulighed for at se kampen på mit tv med engelsk kommentering, så var der skiftet med det samme !
Ser TNT sport. Dansk kommentering er totalt til grin. De har ingen respekt for seerne.
Kan man se alt Real Madrid der? Og er det god kvalitet osv?