Optakt: Atalanta - Real Madrid, CL, 6. kamp

1 måned 2 uger siden #73 af El Siete
​Hvor er det heldigt. Det sejler i højre side. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 uger siden #74 af elle44
Fandme flot de vinder den kamp, det må jeg give dem.

1 måned 2 uger siden #75 af Lars1991
​Vildt nok at give Vini fuld tid efter at han er kommet tilbage fra skade 2 uger før tid. Han var også helt færdig de sidste 15-20 minutter og kunne nærmest ikke holde på en bold, når han blev presset. Bidrog med intet andet end boldtab. Ville have gjort os meget bedre at have en energisk Endrick inde, plus man kunne tage det lidt roligt med Vini. Men ja... det lidt en gåde hvad der foregår derude på bænken til tider.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Mathiaska, El Siete, Dragam, NickyMad

1 måned 2 uger siden #76 af Real HWL
​Utrolig vigtig sejr. Den giver lidt ro. Men hold kæft hvor er vi dårlige på bolden i de afgørende faser i kampen. Vi smider den væk konstant. Der kan man godt se vi mangler Kroos.

1 måned 2 uger siden #77 af El Siete
​Ekstremt vigtige 3 point, flot taget i betragtning af de mange skader og spillere ude af form. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

1 måned 2 uger siden #78 af Matamoro
Fedt at Vázquez lige nåede at få karantæne til næste kamp. Måske kan Asencio få chancen på højrebacken. Den er billigt til salg. Så mangler vi bare en venstreback. Måske Camavinga. Han er ihvertfald bedre end Fran og Mendy
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved Matamoro.

1 måned 2 uger siden #79 af Fondo_Sur
Det var sku ærgerligt at Mbappé blev skadet. Atalanta kunne ikke holde styr på ham, og de kunne stå højere op på banen, da han blev skiftet ud. God kamp for ham. Og rigtig godt at få 3 point ude mod et af de mest formstærke hold lige nu. Det var lige, hvad vi havde brug for resultatmæssigt såvel som mentalt.
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

1 måned 2 uger siden #80 af Lars1991
Ceballos spiller endnu en solid kamp. Jeg synes han har vist, igen, at han har en plads i den her trup. Han dominerer ikke en kamp på samme måde som de bedste, men han er jo også 6. valg på midtbanen efter Tchouameni, Camavinga, Valverde, Modric og Bellingham. Jeg tænker ikke vi kan få en spiller med den plads i truppen, der bare kan gå ind og svinge taktstokken som en prime Kroos og Modric. Men han gør det utrolig solidt, og har smidt lidt af sine børnefejl væk de seneste kamp. Fokuseret indsatser. Det klæder ham!

Også gode kampe fra Courtois, Fran, Rudiger, Brahim, Bellingham og Mbappe - desværre for sidstnævnte endte det med en skade... det jo næsten flashback fra da Hazard endelig havde en god kamp i en CL kamp i December (imod PSG) og det så endte med en langtidsskade. Heldigvis ser det ikke ligeså slemt ud denne gang.

En blandet kamp fra Vini, Valverde og Tchuoameni. Tchouameni spiller egentlig en fin kamp som cb generelt, og det er dejligt at have en centerforsvar der er så pasningsstærk... men har så nogle enkle udfald, der koster chancer og et straffespark. 

Virkelig dårlig kamp for Lucas og Rodrygo. Jeg kommer aldrig til at hate på Lucas, han er en klubmand helt ind i hjertet. Men det tydeligt at, udover de sporadiske stærke kampe, er han et svagt punkt. 
Rodrygo bliver skiftet ind og bidrager nærmest ikke med en eneste god aktion offensivt. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, El Siete, NickyMad

1 måned 2 uger siden #81 af Mathiaska

Lars1991 post=180937 skrev: ​Vildt nok at give Vini fuld tid efter at han er kommet tilbage fra skade 2 uger før tid. Han var også helt færdig de sidste 15-20 minutter og kunne nærmest ikke holde på en bold, når han blev presset. Bidrog med intet andet end boldtab. Ville have gjort os meget bedre at have en energisk Endrick inde, plus man kunne tage det lidt roligt med Vini. Men ja... det lidt en gåde hvad der foregår derude på bænken til tider.

​Enig. Absurd Vini spiller den kamp færdig, særligt når vi kun anvender 4/5 subs. Så må han jo tænke mere strategisk Carlo med sine 3 træk. 

Jeg tror desværre Endrick har en del at gå på endnu og skal løfte sit niveau. Her vil man så i alle andre klubber opleve, at dette gradvist sker med erfaring og spilleminutter. Men nej, ikke med the grand old man. Og nøjagtigt det samme kan siges om Arda. At han ikke skiftes ind senest efter 60 minutter i hver kamp er mig en gåde, han kan jo afløse hvem som helst af de 5 "forreste" spillere - og dermed på skift give nogle af disse færre minutter. Særligt Jude - forfriskende at se ham bliver skiftet ud i ny og næ.

Ceballos lignede også en der i længe kiggede ud mod bænken igår, før han blev pillet ud. Det kan lige passe med, at det i dag kommer frem, at han har en lille muskelskade. Jeg er med på at Ceballos spillede en super kamp, men her kunne man nok også godt uden kæmpe risici havde introduceret Modric tidligere, når manden øjensynligt var udkørt og måske endda i smerte.

Men ja ja. Han ved bedst, Carlo. 

1 måned 2 uger siden #82 af Mathiaska

Lars1991 post=180942 skrev: Virkelig dårlig kamp for Lucas og Rodrygo. Jeg kommer aldrig til at hate på Lucas, han er en klubmand helt ind i hjertet. Men det tydeligt at, udover de sporadiske stærke kampe, er han et svagt punkt. 
Rodrygo bliver skiftet ind og bidrager nærmest ikke med en eneste god aktion offensivt. 

​Det er sjovt, for i løbet af kampen nåede jeg at tænke at Lucas og Fran på mange måder minder om hinanden. Statur, klubmænd, engagement. Men Lucas har så efterhånden mistet nogle af de spidskompetencer han og Fran har (haft) tilfælles - nemlig hurtigheden og udholdenheden. Lucas er en liability i hver kamp og han vil komme til at koste flere afgørende point. Fran spiller desuden en fin kamp synes jeg, men her er der altså også langt op til verdens eliten.

1 måned 2 uger siden #83 af mat_hattrick

DeLaRed post=180930 skrev:

El Siete post=180928 skrev: ​Det er helt vildt så mange bolde vi har smidt væk idag. 

​Prisen man betaler med Ceballos, Lucas og Rodrygo på banen på samme tid!

​Er du blevet oplært samme sted som Viaplays kommentatorer? Når man først har sat sig noget i hovedet, er det svært at snakke om det.

Du har besluttet dig for, at Ceballos er dårlig, og ligegyldigt hvad der sker i en kamp, vil han altid være det - og du skal i hvertfald nok gøre dit for at fortælle det! Kan se mange andre, der som jeg selv, havde en oplevelse af, at han var god - eller i hvert fald fin og stabil. Sjovt, som du, som altid, bliver nødt til at begrunde Real Madrids problemer med Ceballos tilstedeværelse. Det er trættende.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 måned 1 uge siden #84 af Madridista02

Mathiaska post=180944 skrev:

Lars1991 post=180942 skrev: Virkelig dårlig kamp for Lucas og Rodrygo. Jeg kommer aldrig til at hate på Lucas, han er en klubmand helt ind i hjertet. Men det tydeligt at, udover de sporadiske stærke kampe, er han et svagt punkt. 

​Det er sjovt, for i løbet af kampen nåede jeg at tænke at Lucas og Fran på mange måder minder om hinanden. Statur, klubmænd, engagement. Men Lucas har så efterhånden mistet nogle af de spidskompetencer han og Fran har (haft) tilfælles - nemlig hurtigheden og udholdenheden. Lucas er en liability i hver kamp og han vil komme til at koste flere afgørende point. Fran spiller desuden en fin kamp synes jeg, men her er der altså også langt op til verdens eliten.

​Jeg tror noget vi alle glemmer er, at Lucas altså er højre wing naturligt. Han er ikke back. Han er bliver brugt på back i mangel af bedre, men det gør ham altså ikke til back. Det er skam synes jeg, fordi på hw tror jeg han ville være en ganske habil backup, men som backup på backen, er han bare virkelig ikke særlig god ..

Jeg savner Pepe :(

Leveret af Kunena Forum