Optakt: Real Madrid - Sevilla, LaLiga, 18. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
DC19
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
Kunne vi ikke droppe det her “os mod dem”? Kritikken på Mbappe har for det meste jo været fuldstændig retfærdig og objektiv herinde synes jeg, og vi har jo allesammen ønsket at det lykkedes med Mbappe i sidste ende, måske på nær Dragam selvfølgelig.Figo-10 post=181109 skrev: Håber den vendetta mod Mbappé her på forumet snart forstumper.
DC19
Han kunne givetvis have spillet bedre. Men niveauet herinde omkring Mbappe har været lavt. Jeg hæfter mig ikke ved navne herinde, men jeg har taget Diskussionen en del gange efterhånden mod en tre stykker der vil have ham solgt. Jeg forstår det nul og niks.-#7- post=181110 skrev:
Kunne vi ikke droppe det her “os mod dem”? Kritikken på Mbappe har for det meste jo været fuldstændig retfærdig og objektiv herinde synes jeg, og vi har jo allesammen ønsket at det lykkedes med Mbappe i sidste ende, måske på nær Dragam selvfølgelig.Figo-10 post=181109 skrev: Håber den vendetta mod Mbappé her på forumet snart forstumper.
Intet os mod dem. Jeg håber blot vi holder diskussionen på et niveau hvor det ikke bliver personligt - heller ikke mod Mbappe.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
Det er klart at der altid vil være et par stykker på sådan et forum som taler lige rigeligt i ekstremer, og jeg tror også jeg ved hvem du hentyder til, men som sagt føler jeg at det for langt størstedelen af brugerne herinde har været sobert og objektivt.Figo-10 post=181112 skrev:
Han kunne givetvis have spillet bedre. Men niveauet herinde omkring Mbappe har været lavt. Jeg hæfter mig ikke ved navne herinde, men jeg har taget Diskussionen en del gange efterhånden mod en tre stykker der vil have ham solgt. Jeg forstår det nul og niks.-#7- post=181110 skrev:
Intet os mod dem. Jeg håber blot vi holder diskussionen på et niveau for det ikke bliver personligt - heller ikke mod Mbappe.
DC19
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
den sene Atm udligning er ekstra træls lige nu