Optakt: Real Madrid - Sevilla, LaLiga, 18. spillerunde

1 år 7 måneder siden #13 af Kiwes
​HVORDAN BLIVER HAN VED!!! FEDE FOR BALLON DOR!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #14 af Hamid8210
SLIK MIG FEDEEEEEEE

1 år 7 måneder siden #15 af -#7-
​Hold hold hold 

DC19

1 år 7 måneder siden #16 af Real HWL
​Hold op vi bliver forkælet...

1 år 7 måneder siden #17 af Figo-10
Håber den vendetta mod Mbappé her på forumet snart forstumper.

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Tyskfugl

1 år 7 måneder siden #18 af -#7-

Figo-10 post=181109 skrev: Håber den vendetta mod Mbappé her på forumet snart forstumper.

​Kunne vi ikke droppe det her “os mod dem”? Kritikken på Mbappe har for det meste jo været fuldstændig retfærdig og objektiv herinde synes jeg, og vi har jo allesammen ønsket at det lykkedes med Mbappe i sidste ende, måske på nær Dragam selvfølgelig. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

1 år 7 måneder siden #19 af Kiwes
​Det er i situationer som denne med Mbappe på kanten der jeg forventer mere.

1 år 7 måneder siden #20 af Figo-10

-#7- post=181110 skrev:

Figo-10 post=181109 skrev: Håber den vendetta mod Mbappé her på forumet snart forstumper.

​Kunne vi ikke droppe det her “os mod dem”? Kritikken på Mbappe har for det meste jo været fuldstændig retfærdig og objektiv herinde synes jeg, og vi har jo allesammen ønsket at det lykkedes med Mbappe i sidste ende, måske på nær Dragam selvfølgelig. 

​Han kunne givetvis have spillet bedre. Men niveauet herinde omkring Mbappe har været lavt. Jeg hæfter mig ikke ved navne herinde, men jeg har taget Diskussionen en del gange efterhånden mod en tre stykker der vil have ham solgt. Jeg forstår det nul og niks.

Intet os mod dem. Jeg håber blot vi holder diskussionen på et niveau hvor det ikke bliver personligt - heller ikke mod Mbappe.

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.
Sidste redigering: 1 år 7 måneder siden ved Figo-10.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

1 år 7 måneder siden #21 af Kiwes
​HVAD ER DET FOR NOGLE MÅL VI SCORER!!?
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

1 år 7 måneder siden #22 af -#7-

Figo-10 post=181112 skrev:

-#7- post=181110 skrev:

​Han kunne givetvis have spillet bedre. Men niveauet herinde omkring Mbappe har været lavt. Jeg hæfter mig ikke ved navne herinde, men jeg har taget Diskussionen en del gange efterhånden mod en tre stykker der vil have ham solgt. Jeg forstår det nul og niks.

Intet os mod dem. Jeg håber blot vi holder diskussionen på et niveau for det ikke bliver personligt - heller ikke mod Mbappe.

​Det er klart at der altid vil være et par stykker på sådan et forum som taler lige rigeligt i ekstremer, og jeg tror også jeg ved hvem du hentyder til, men som sagt føler jeg at det for langt størstedelen af brugerne herinde har været sobert og objektivt. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Figo-10

1 år 7 måneder siden #23 af Kiwes
​Og så scorer de.....

1 år 7 måneder siden #24 af JesperThomsen
​de kan jo godt når de gider!
den sene Atm udligning er ekstra træls lige nu

Leveret af Kunena Forum