Optakt: Real Madrid - Sevilla, LaLiga, 18. spillerunde

1 år 7 måneder siden #25 af Hamid8210
Cellabos er ved at vinde mit hjerte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #26 af NadaMás

Hamid8210 post=181117 skrev: Cellabos er ved at vinde mit hjerte

​Det er jo lidt farligt! Han havde lige en god periode i 21/22-sæsonen, som sikrede ham sin forlængelse.

Men jeg er sådan set fint tilfreds med at have ham i truppen, så længe han er tilfreds med sin plads i hierakiet. Det trods at han nogle gange er helt på udebane, det generelle niveau er fint til nødbackup.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 7 måneder siden #27 af Madridista02
Mbazard med ét mål, men er det tilfredsstillende når man kigger overordnet set på hele kampen? Synes godt nok han har nogle gevaldige afbrændere. Det går ikke de kampe hvor det er kampafgørende chancer. Rodrygo skylder også et eller to mål.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 år 7 måneder siden #28 af NadaMás
​Vi må bare ikke få Endrick at se …
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 år 7 måneder siden #29 af Lars1991

NadaMás post=181118 skrev:

Hamid8210 post=181117 skrev: Cellabos er ved at vinde mit hjerte

​Det er jo lidt farligt! Han havde lige en god periode i 21/22-sæsonen, som sikrede ham sin forlængelse.

Men jeg er sådan set fint tilfreds med at have ham i truppen, så længe han er tilfreds med sin plads i hierakiet. Det trods at han nogle gange er helt på udebane, det generelle niveau er fint til nødbackup.

Haha ja, det var også dengang han "vandt mit hjerte". Det var en virkelig stærk periode, toppet med copa del rey kampen imod Villareal, hvor vi stort set var ude, men Ceballos orkestreret et flot remontada.

Han har så også mistet mit hjerte et par gange siden, men har ikke glemt hvilket niveau han _kan_ vise!

1 år 7 måneder siden #30 af Lars1991

Madridista02 post=181119 skrev: Mbazard med ét mål, men er det tilfredsstillende når man kigger overordnet set på hele kampen? Synes godt nok han har nogle gevaldige afbrændere. Det går ikke de kampe hvor det er kampafgørende chancer. Rodrygo skylder også et eller to mål.

Ja, for han lavede også en eminent assist til Brahim, og så spillede han bare god fodbold i en kamp vi vandt stensikkert. Han er pludselig meget mere let på tå og tager flere gode beslutninger. Alt behøver ikke at gå ind, slet ikke i en kamp som denne, hvor vi vinder sikkert alligevel.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

1 år 7 måneder siden #31 af Matamoro
Der fik Mbappé vist lige sat alle sine haters på plads. Nu kan de bare sidde og skamme sig og dem som stadig kæfter op, udstiller bare sig selv

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 7 måneder siden #32 af Madridista02

Lars1991 post=181122 skrev:

Madridista02 post=181119 skrev: Mbazard med ét mål, men er det tilfredsstillende når man kigger overordnet set på hele kampen? Synes godt nok han har nogle gevaldige afbrændere. Det går ikke de kampe hvor det er kampafgørende chancer. Rodrygo skylder også et eller to mål.

Ja, for han lavede også en eminent assist til Brahim, og så spillede han bare god fodbold i en kamp vi vandt stensikkert. Han er pludselig meget mere let på tå og tager flere gode beslutninger. Alt behøver ikke at gå ind, slet ikke i en kamp som denne, hvor vi vinder sikkert alligevel.

​Rigtig fin assist til Diaz, det er sandt, men han vader i chancer og muligheder som han bare formøbler. Nu gik det idag, men det er også imod et Sevilla mandskab som var ekstremt ringe, så jeg sidder tilbage med en følelse af, at det netop er i sådan en kamp som idag, at han burde lave hattrick. Kampen burde være endt 5-0 og ikke 4-2.
Han ser dog langt bedre ud nu, end for et par måneder siden, og det er rigtig positivt. 

Jeg savner Pepe :(

1 år 7 måneder siden #33 af Kasillas
​Lidt tænkevækkende at vi, efter årets sidste kamp, er to point foran Barca med en kamp færre!😂😂😂

På et tidspunkt så det ellers ud, som om Barca kom let til sejrene i deres kampe, hvorimod vi skulle slide os ihjel. Dog er jeg alt for erfaring med at antage, at spillestilen nu fungerer baseret på en "her og nu"-følelse. Den fejl vil jeg simpelthen ikke lave. Jeg vil gerne se 5-10 kampe i træk med lignende spil, før jeg vil afblæse spillekrisen.

Med hensyn til Mbappe og hans start i klubben, så er jeg rimelig sikker på, at mange laver den fejl med at forveksle virkning med årsag. Nogle brugere her og andre steder har argumenteret for, at Mbappe ikke vil fungere pga. vi har mange højrefodet spillere. Men i sidste sæson var de tre forreste netop højrefodet og det endte gevaldigt godt. Og selv når Mbappe spiller på venstrekanten, ser det ikke ud til, at der sker markant forbedring på spillet.

Med andre ord: Mbappes spillekrise skyldes MÅSKE taktisk fejldisposition fra træneren eller måske kulturchok e.t.c., end det skyldes selve at vores tre forreste er højrefodet?

Og selv i det tilfældet af at Mbappe skulle floppe i resten af sæsonen, da vil jeg fortsat ikke afskrive ham endnu jævnfør empiri: Benzema og Modric floppede også i deres første sæson, og Zidane ligeledes i sin første halve år. Jeg giver Mbappe 2 sæsoner for at bevise det, før jeg dømmer ham ude.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Sidste redigering: 1 år 7 måneder siden ved Kasillas.

Leveret af Kunena Forum