Optakt: Real Betis – Real Madrid, LaLiga, 26. spillerunde

1 år 4 måneder siden #49 af NickyMad
Det har jo været det samme hele sæsonen, og det var det også med Kroos sidste sæson. Vi spiller så røvkedeligt, kan ikke være mere end 5 gode kampe denne sæson. Men vi laver nogle vilde comebacks i foråret og vinder CL, og så er hukommelsen nulstillet.
Sindsygt hvis nogen gerne vil beholde Ancelotti efter denne sæson, uanset hvad vi vinder.
Sidste redigering: 1 år 4 måneder siden ved NickyMad.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel, JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 4 måneder siden #50 af Raul7-2880
​Men men dommerne er korrupte og alle dømmer i mod os…
Hold nu k*** og indse, at vi er elendige - det ændrer en sejr over et kriseramt City ikke

Hvis Barca vinder i morgen, er vi reelt set 7 point bagud fordi de mangler at give os endnu en røvfuld samt bedre indbyrdes. 
Vi kommer ikke i nærheden af 1. pladsen igen. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaetinh, Siempre fiel, JesperThomsen

1 år 4 måneder siden #51 af elle44
Når man spiller så elendig bold som vi gør så er det eneste man kan gøre at gå all in på defensiven. Sørge for defensiv stabilitet og struktur og håbe vores offensive spillere hiver noget op af hatten. Vi starter med Mbappe, Vini, Rodrygo og Brahim i dag, det er jo fuldstændigt godnat. Man kan sige meget om Zidane, men han kunne da få styr på.

Vores forsvar er ELENDIGT! Og når vores angreb samtidig er middelmådigt så går det bare ikke. Det er som om vi er et hold der er så dygtige offensivt at vi “bare score flere mål end vi lader gå ind”, men det er en absurd fejlvurdering.

Få nu Vini eller Rodrygo ud af det hold ffs hvor svært kan det være.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

1 år 4 måneder siden #52 af Hamid8210
5 point i de sidste 5 kampe kampe. Hold nu op en skandale
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

1 år 4 måneder siden #53 af Siempre fiel
​Der er absolut INTET at være overrasket over - Carlo er en mester i at få lidt ud af meget. Mage til træls træner! Ingen idéer, ingen taktisk sans, ingen energi eller lyst til fornyelse i truppen. Som mange andre ser jeg naturligvis helst Xabi til sommer, men jeg er efterhånden tilfreds hvis bare enhver anden end Carlo er træner. Smider mesterskabet væk på så pinlig vis - han er jo en katastrofe!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Iscold

1 år 4 måneder siden #54 af Kimbo
Det gør ondt at høre al den negativitet omkring Carlo. Han er en af de mest likeable trænere vi nogensinde har haft, og han har skaffet os fantastiske resultater og trofæer. Men det har altid været med kedelig fodbold, i mine øjne.

Ville jeg bytte titler med flot bold ? Nej. Men det føles alligevel underligt at vi ALDRIG er det bedst spillende hold, hverken i liga eller CL. Det mangler jeg virkeligt meget.

Jeg ser så meget frem til Alonso, jeg håber virkeligt meget han kommer.

Nåh ja, og sjovt at se folk der er blevet hjernevasket af 9’erens bræk.
Brugere der før var aktive og interessante bidragsydere til debatten er nu larmende stille medmindre de kan råbe over et eller andet med en dommer. Altså når det er til vores fordel selvfølgelig, de konstante dommerfejl I ALLE ANDRE KAMPE, er åbenbart ikke interessante. Pinligt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel, JesperThomsen, Madridista02, Figo-10

1 år 4 måneder siden #55 af Ramos4

Kimbo post=183742 skrev: Det gør ondt at høre al den negativitet omkring Carlo. Han er en af de mest likeable trænere vi nogensinde har haft, og han har skaffet os fantastiske resultater og trofæer. Men det har altid været med kedelig fodbold, i mine øjne.

Ville jeg bytte titler med flot bold ? Nej. Men det føles alligevel underligt at vi ALDRIG er det bedst spillende hold, hverken i liga eller CL. Det mangler jeg virkeligt meget.

Brugere der før var aktive og interessante bidragsydere til debatten er nu larmende stille medmindre de kan råbe over et eller andet med en dommer. Altså når det er til vores fordel selvfølgelig, de konstante dommerfejl I ALLE ANDRE KAMPE, er åbenbart ikke interessante. Pinligt.

​Kunne det tænkes at folk er mindre aktive, fordi folk som dig kalder det pinligt og bræk, når man nævner noget med den ret åbenlyse korruption?

Imponerende hvordan du kan se splinten i andres øjne, men ikke bjælken i dit eget. Den største negativitet herinde er folk der ikke kan kapere den mindste snak om dommerne.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, mohbar

1 år 4 måneder siden #56 af Ramos4
Men jeg kan trøste dig med, at du og de får der er tilbage, får forummet helt for jer selv Kimbo :)

Så kan I jo klappe hinanden på ryggen og snakke om hvor forfærdeligt andre holdninger er.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

1 år 4 måneder siden #57 af JesperThomsen

Ramos4 post=183744 skrev: Men jeg kan trøste dig med, at du og de får der er tilbage, får forummet helt for jer selv Kimbo :)

Så kan I jo klappe hinanden på ryggen og snakke om hvor forfærdeligt andre holdninger er.

​Det behøver vel ikke være enten eller..
jeg tror alle kan se at der er udfordringer med nogle dommer kendelser i ligaen, men derfor kan vi jo, med rette, godt pege fingre af spillet. 
Du har altid været en fed fyr at debattere med herinde :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

1 år 4 måneder siden #58 af NickyMad

Ramos4 post=183743 skrev:

Kimbo post=183742 skrev: Det gør ondt at høre al den negativitet omkring Carlo. Han er en af de mest likeable trænere vi nogensinde har haft, og han har skaffet os fantastiske resultater og trofæer. Men det har altid været med kedelig fodbold, i mine øjne.

​Kunne det tænkes at folk er mindre aktive, fordi folk som dig kalder det pinligt og bræk, når man nævner noget med den ret åbenlyse korruption?

Imponerende hvordan du kan se splinten i andres øjne, men ikke bjælken i dit eget. Den største negativitet herinde er folk der ikke kan kapere den mindste snak om dommerne.

Selvfælgelig skal der være plads til det men det har jo ikke været den mindste snak, og her tænker alle vel kun på en person, og ikke så meget dig. Det har i en længere periode været fuldstændig overdrevet fra 9'eren, og det blev trættende at høre på.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo, Franksk

1 år 4 måneder siden #59 af Kimbo
Hvis bare debatten er nuanceret kan man for min skyld snakke om alt mellem himmel og jord, men det er den jo netop ikke.

Samtlige kendelser mod RM tilskrives korruption, samtlige kendelser der går med Barca ditto.
Det er ekstremt tungt at høre på i samtlige tråde, og selvom det er tydeligt at Barca har haft urent mel i posen, så har de trods alt ikke samtlige dommere i liga’en i lommen. Som vel mere eller mindre er hvad der bliver antydet.

Tror de fleste ville have det fint med at det blev holdt i korruptionstråden, og så kan de brugere der gerne vil slå sig løs med den del gøre det.

Jeg er mere i den afdeling hvor det irriterer mig grænseløst at Vini er i et formdyk nu vores franskmand endeligt peaker.
Og at Carlo bold stadig er røv kedeligt.
Det interesser mig vitterligt ikke særligt meget med det dommerhejs, det mediespin der kører stoler jeg ligeså lidt på som når jeg læser om hvad der sker i USA.
RM har vidst heller aldrig holdt sig for fine til ikke at give dommeren pæne gaver på vej ud af døren fra Bernabeu, who cares.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

1 år 4 måneder siden #60 af mohbar

Kimbo post=183749 skrev: Hvis bare debatten er nuanceret kan man for min skyld snakke om alt mellem himmel og jord, men det er den jo netop ikke.

Samtlige kendelser mod RM tilskrives korruption, samtlige kendelser der går med Barca ditto.
Det er ekstremt tungt at høre på i samtlige tråde, og selvom det er tydeligt at Barca har haft urent mel i posen, så har de trods alt ikke samtlige dommere i liga’en i lommen. Som vel mere eller mindre er hvad der bliver antydet.

Tror de fleste ville have det fint med at det blev holdt i korruptionstråden, og så kan de brugere der gerne vil slå sig løs med den del gøre det.

Jeg er mere i den afdeling hvor det irriterer mig grænseløst at Vini er i et formdyk nu vores franskmand endeligt peaker.
Og at Carlo bold stadig er røv kedeligt.
Det interesser mig vitterligt ikke særligt meget med det dommerhejs, det mediespin der kører stoler jeg ligeså lidt på som når jeg læser om hvad der sker i USA.
RM har vidst heller aldrig holdt sig for fine til ikke at give dommeren pæne gaver på vej ud af døren fra Bernabeu, who cares.

​det er helt normal praksis for alle klubberne og ikke unikt for Real.

Leveret af Kunena Forum