Optakt: Real Betis – Real Madrid, LaLiga, 26. spillerunde
Lige præcis min pointemohbar post=183750 skrev:
det er helt normal praksis for alle klubberne og ikke unikt for Real.Kimbo post=183749 skrev: Hvis bare debatten er nuanceret kan man for min skyld snakke om alt mellem himmel og jord, men det er den jo netop ikke.
Samtlige kendelser mod RM tilskrives korruption, samtlige kendelser der går med Barca ditto.
Det er ekstremt tungt at høre på i samtlige tråde, og selvom det er tydeligt at Barca har haft urent mel i posen, så har de trods alt ikke samtlige dommere i liga’en i lommen. Som vel mere eller mindre er hvad der bliver antydet.
Tror de fleste ville have det fint med at det blev holdt i korruptionstråden, og så kan de brugere der gerne vil slå sig løs med den del gøre det.
Jeg er mere i den afdeling hvor det irriterer mig grænseløst at Vini er i et formdyk nu vores franskmand endeligt peaker.
Og at Carlo bold stadig er røv kedeligt.
Det interesser mig vitterligt ikke særligt meget med det dommerhejs, det mediespin der kører stoler jeg ligeså lidt på som når jeg læser om hvad der sker i USA.
RM har vidst heller aldrig holdt sig for fine til ikke at give dommeren pæne gaver på vej ud af døren fra Bernabeu, who cares.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen