Optakt: Atlético Madrid – Real Madrid, Champions League, ottendedelsfinale, 2. kamp

1 år 4 måneder siden #37 af Cristiano7
Vi har haft flere hjørnespark uden en eneste god aktion…gør noget ved det!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 4 måneder siden #38 af Hamid8210
Et indkast er bedre end et hjørnespark. Hvornår har vi haft et vellykket hjørne ?

1 år 4 måneder siden #39 af elle44
Atlético står også flot i defensiven, det ligner lidt det gode gamle Atlético fra Simeones første tid.

Vi ligner jo vi kan spille 10 timer i træk uden at komme til en chance. Ikke noget overraskende ved det tbh. Atlético klart bedst.

1 år 4 måneder siden #40 af Realex
​En xG på 0,08 efter første halvleg med Vini, Rodrygo, Mbappe og Bellingham på banen. Wauw!

1 år 4 måneder siden #41 af madrid2000

Realex post=183966 skrev: ​En xG på 0,08 efter første halvleg med Vini, Rodrygo, Mbappe og Bellingham på banen. Wauw!

​Det burde være på 0.

Vi var ikke i nærheden af at skabe en chance.

1 år 4 måneder siden #42 af Real HWL
​Det har jo været lige så røv sygt som i 90% af de andre kampe. En standart Real Madrid kamp. ER ikke klar fra første fløjt, ingen taktik, spillere på banen der spiller på sprøjter og ikke er 100% klar. Men jeg er nu alligevel ret sikker på vi på en eller anden mærkelig måde nok skal gå videre alligevel. 

Jeg fatter ikke Atletico, de kunne have lukket kampen nu hvis de gad. Men de vil hellere stå og grine på egen banehalvdel af Real Madrid der ikke aner hvordan man skaber en oplagt mål chance.
Sidste redigering: 1 år 4 måneder siden ved Real HWL.

1 år 4 måneder siden #43 af Lars1991
​Det er i hvert fald ikke et inspirerende Real Madrid hold, og det har det meget sjældent været i denne sæson. Jeg synes det flere sæsoner i træk man har tænkt "det ok med det her kedelige bold nu bare vi vinder, men i næste sæson skal vi ligge på". Men det sker bare aldrig... Man bliver næsten helt apatisk. Man håber nærmest at holdet endelig bliver straffet, så der kan ske noget nyt. 

1 år 4 måneder siden #44 af -#7-
​Jeg kender ikke lige statistikken i hovedet, men sådan lige på stående fod, så skal vi vel tilbage til Rüdigers mål mod Stuttgart i oktober, for at finde sidste mål efter et hjørnespark? Det er sgu alligevel sindssygt hvis det forholder sig sådan. Det er nok ikke noget man træner helt vildt intenst i klubben.

DC19

1 år 4 måneder siden #45 af Lars1991
​Og jeg vil såååå gerne have en venstre-back, der bare kan lidt på bolden. Det behøver sgu ikke at være den nye Marcelo, men Mendy er bare en hæmsko for alt spil. Der er flere gange hvor vi spiller hurtigt ude i venstre side og vi begynder at skabe lidt rum, men så kommer Mendy og han kæmper en kamp for bare at beholde bolden. Alt hurtigt spil stopper ved ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, ElMadrid

1 år 4 måneder siden #46 af mohbar

-#7- post=183970 skrev: ​Jeg kender ikke lige statistikken i hovedet, men sådan lige på stående fod, så skal vi vel tilbage til Rüdigers mål mod Stuttgart i oktober, for at finde sidste mål efter et hjørnespark? Det er sgu alligevel sindssygt hvis det forholder sig sådan. Det er nok ikke noget man træner helt vildt intenst i klubben.

​den eneste i truppen der rent faktisk kan levere farlige hjørne er Guler som har fået en fast plads på bænken hvor han kan sidde og rådne op og spilde sit talent

1 år 4 måneder siden #47 af ElMadrid

-#7- post=183970 skrev: ​Jeg kender ikke lige statistikken i hovedet, men sådan lige på stående fod, så skal vi vel tilbage til Rüdigers mål mod Stuttgart i oktober, for at finde sidste mål efter et hjørnespark? Det er sgu alligevel sindssygt hvis det forholder sig sådan. Det er nok ikke noget man træner helt vildt intenst i klubben.

​Enig. Det samme gælder alle dødbolds situationer. Det ligner ikke at vi træner eller øver det overhovedet. 

Vi træner heller ikke presse spillet. Hvad træner de overhovedet under Carlo? 
Sidste redigering: 1 år 4 måneder siden ved ElMadrid.

1 år 4 måneder siden #48 af JesperThomsen

Hamid8210 post=183964 skrev: Et indkast er bedre end et hjørnespark. Hvornår har vi haft et vellykket hjørne ?

​24. Maj 2014 :)

Leveret af Kunena Forum