- Forum
- Madridista.dk
- Nyheder
- Optakt: Atlético Madrid – Real Madrid, Champions League, ottendedelsfinale, 2. kamp
Optakt: Atlético Madrid – Real Madrid, Champions League, ottendedelsfinale, 2. kamp
DC19
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
han bidrager med intet offensivt. Defensivt er han også mega shaky.Mas post=184020 skrev: Og nu er Mendy skadet - det er jo ikke sympatisk at sige, men hold kæft hvor er det godt!
- Cristiano7
- Platin bruger
-
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Måske ville det være det bedste i det lange løb. Vi fortjener ikke at vinde med den attitude. Vi kan ikke blive ved med at håbe på genistreger fra de forreste tre.Hamid8210 post=184027 skrev: Frygter vi taber den her
Spillet har bare ikke været der. Normalt er jeg altid rolig inden de store kampe, men her har Real heller ikke set overbevisende ud endnu (foruden City, men de var også historisk dårlige, specielt i Madrid).
Der har bare ikke været det flow der hvor alt siger klik. Vil gerne snart se en ny manager, og også få rodet en smule ud i truppen.
Saudi må gerne få Vini til 500 mio., de penge kan bruges meget bedre.
Jeg forstår ikke det med “attitude”. Jeg hører det så mange gange. Det her ér vores spil. Intet fungerer og spillerne er rådvilde og aner ikke hvad de skal gøre.Bismo post=184029 skrev:
Måske ville det være det bedste i det lange løb. Vi fortjener ikke at vinde med den attitude. Vi kan ikke blive ved med at håbe på genistreger fra de forreste tre.Hamid8210 post=184027 skrev: Frygter vi taber den her
Som Joselu
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Guler for Jude og Endrick for Vini ville være godt i dag.