- Forum
- Madridista.dk
- Nyheder
- Optakt: Atlético Madrid – Real Madrid, Champions League, ottendedelsfinale, 2. kamp
Optakt: Atlético Madrid – Real Madrid, Champions League, ottendedelsfinale, 2. kamp
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Lige idag havde den ikke behøvet at være lænket, for min skyld.mohbar post=184011 skrev: seriøst så kunne man sagtens erstatte ancelotti med en (lænket) gorilla. Det er jo altid det samme uanset hvordan holdet spiller. De samme indskiftninger, samme opstilling, det ee konstant den samme plade der spilles. Hver gang.
DC19
Jeg erindrer ikke nogen dårligere ihvertfald... selv gabriel heinze var bedre...Mas post=184012 skrev: Ferland Mendy og Lucas Vasquez er de dårligste backs i Real Madrids historie
Lucas er rimelig god på straffe. Men Vinis ego skal jo også plejes.Realex post=184007 skrev: Det her er ikke engang en joke. Jeg havde været mere tryg ved Lucas som sparker.
- NachoFernández
- Platin bruger
-
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Du er tilgivet - der findes ik en madridista der ik tænker præcis dét lige nu 😆😆Mas post=184020 skrev: Og nu er Mendy skadet - det er jo ikke sympatisk at sige, men hold kæft hvor er det godt!
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Det siger det hele 😆😆😆😆Dragam post=184017 skrev:
Jeg erindrer ikke nogen dårligere ihvertfald... selv gabriel heinze var bedre...Mas post=184012 skrev: Ferland Mendy og Lucas Vasquez er de dårligste backs i Real Madrids historie