Optakt: Real Madrid – Valencia, LaLiga, 30. spillerunde
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Barcelona, som vi har grint af grundet deres økonomiske situation, vinder formentlig suværent titlen
Pinligt
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Siempre fiel post=184431 skrev:
Nej nej nej, Zidane er jo bare en yngre Ancelotti 😆😆😆El Siete post=184429 skrev:
Bliver vi kørt rundt og taber til både Arsenal og Barcelona i de kommende kampe, så er det stensikkert han ryger.NickyMad post=184425 skrev: “Stol på klubben, stol på Ancelotti”
Personligt gør det mig efterhånden intet vi spiller så elendigt, så er der større chance for han ryger. Frygten for han fortsætter, er for stor.
Xabi Alonso, Klopp eller måske Zidane, tak.
Vores pokal høst under Zidane var imponerende, plus man altid var rolig i el clasicos :)
Hvorfor skal Lucas spille back hele tiden? Han er blevet for gammel og har ikke fysikken til det. Han kan simpelthen ikke komme frem og tilbage mere og det udstiller bare de manglende defensive evner som han jo altid har haft. Man kunne jo også få Valverde til at babysitte ham, så han kunne tage turene med hjem. Men det gør man tilsyneladende heller ikke rigtig mere. Vi mangler en voksen der siger at Lucas ikke skal spille back mere.
Hvorfor skal Vini tage straffespark? Det var fint da han havde tur i den og vi ingen straffesparksekspert havde alligevel. Lige nu har en virkelig utur i den og vi har Mbappe der er en klokkeklar kandidat til at skulle tage de straffestraffespark. Vi mangler en voksen, der siger at Mbappe selvfølgelig tager vores straffespark.
Det er fandme for bedstefar-agtigt det Ancelotti har gang i. Han giver spillerne slik og sodavand i hverdagene og de får lov til at bestemme hvad vi skal lege hele tiden. Alt for den gode stemning. Vi kan jo ikke have de bliver sure.
Enig. Så kan vi få Mbappe på venstrekanten, og få en rigtig 9'er. Man bliver så træt af at halvdelen af holdet spilles ude af position, for at der som du siger skal være plads til alle stjernerne...NickyMad post=184440 skrev: Jeg vil bare gerne have sæsonen afsluttet så klubben forhåbentlig kan melde ud det er Xabi Alonso til næste sæson og vi så kan se frem til noget andet. Men vi skal nok lige vente på klub VM også lige er rundet af..
Drømmescenariet må være farvel og tak til Carlo, Modric, Lucas, Alaba. Og vel nok også Vinicius - både for at få en god pris, men også så den nye træner ikke er presset til at finde et koncept hvor alle stjernerne absolut skal passe ind.
Hvilken angriber vil i hente derude til vores 9’er position?
Ønskespillereren til 9er position løber i min verden desværre rundt hos lillesøster. Julian Alvarez er jeg godt træt af ikke havnede hos os. Men når han nu er ude af billedet, så ville jeg kunne leve med at finde spiller ala Joselu, som kunne dele 9’er positionen med Endrick. Hvem der passer den profil ved jeg faktisk ikke for jeg ser kun Real spille.Dybbøl post=184448 skrev: Vini til Saudi for 400-500mio euro.
Vi skal bare have en træner, der kan forløse potentialet oppe foran. Træne hurtige kombinationer især med Vini, der har mere svært ved det end de andre offensive spillere. Jeg tror simpelthen ikke det er et særligt stort fokus hos Ancelotti, der lader offensive spillerne have frie tøjler til at udøve deres magi. Og det lyder jo også meget godt, men det virker bare ikke kontinuerligt nok. Der mangler generelt virkelig sammenhæng på holdet. Det er en træningsopgave, ikke en indkøbsopgave.
Dermed ikke sagt at vi ikke også kan købe ind. Vi mangler jo især backs og nok også en cb mere, selvom jeg stadig godt vil se hvordan Militao klarer den når han kommer tilbage. Han er lidt et stort spørgsmålstegn hos mig, det kan både blive fugl eller fisk. Alaba synes jeg ikke vi skal planlægge med. Så Rudiger, Asencio, Militao og så en mere.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Det vil være enormt synd at en talent af Vini kvalitet skifter til Saudi i sin bedste alder. Manden er kun 24 år.Dybbøl post=184448 skrev: Vini til Saudi for 400-500mio euro.
Vi har i forvejen brokket os hele sæsonen over Kroos er erstattet med Mbappe. Jeg ser det ikke som helt tosset at gå tilbage til sidste sæsons formation, og få Fede og Jude mere op i banen også. Læg dertil TAA og måske en mere offensiv venstre back også. Så det er jo ikke sikkert vi skal have en angriber ind bare fordi Vini sælges.
Man kan sige at Vinicius jo allerede har vundet alt hvad han kan med Real Madrid, men omvendt vil det også klinge lidt hult at manden har plakater af Kobe hængende, og jævnligt gør opmærksom på sociale medier om at han vil være en af de største ligesom sine idoler, hvis han så går på fodboldpension i Saudi-Arabien som 25-årig.
DC19
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Den ene er, at han er helt ufatteligt dårligt rådgivet, hvilket man andet har set i hans totalt mislykkede forsøg på at blive frontfigur mod racisme. Hvis de fylder hans hoved med samme pjat i Saudi-spørgsmålet, som de har gjort med racisme-spørgsmålet, så har man derouten.
Den anden er, at hans chance for at vinde Balon d´or, er forduftet. Han er simpelthen overhalet af en franskmand. Og det er skrevet af en, som ikke har de store følelser for Mbappé.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Han er helt håbløst rådgivet, helt enig. Men sammenhold det med at han også fremstår (og er desværre overbevist om at det er rigtigt) virkelig ringe begavet - og at man har en træner som virker ufattelig dårlig til at træne spillere op (se eksempelvis en Camavinga som nærmest kun bliver dårligere til trods for kæmpe potentiale) og til at rådgive spillere og få dem fokuseret. Han giver nærmest uendelig frihed til bare at gøre hvad de vil, lader det til. Den kombination er jo fuldstændigt dræbende for Vini, hans fodboldmæssige udvikling og hans karriereSiempre Madrid post=184455 skrev: Vinícius har to problemer lige nu.
Den ene er, at han er helt ufatteligt dårligt rådgivet, hvilket man andet har set i hans totalt mislykkede forsøg på at blive frontfigur mod racisme. Hvis de fylder hans hoved med samme pjat i Saudi-spørgsmålet, som de har gjort med racisme-spørgsmålet, så har man derouten.
Den anden er, at hans chance for at vinde Balon d´or, er forduftet. Han er simpelthen overhalet af en franskmand. Og det er skrevet af en, som ikke har de store følelser for Mbappé.