Optakt: Real Madrid – Valencia, LaLiga, 30. spillerunde
Din anden pointe er jeg også uenig i. Det Ancelotti netop har været god til var at forløse individuelle spillere. Det var jo ham der fik Vinicius til at få sit helt store gennembrud. Det var ham der satsede for alvor på Militao der pludselig blev en af verdens bedste. Det var ham der også fik Valverde helt på aller højeste niveau, blandt andet også hans offensive kvaliteter en overgang. Det også ham der fandt noget frem i Bellingham rent offensivt, som man ikke havde set før. Det altså fire spillere der gik fra store talenter til store stjerner under Ancelotti.
Man kan kritisere Ancelotti for meget, men ikke at skulle kunne træne individuelle spillere er ikke en af dem synes jeg. Det er en af hans styrker.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Vælger han at smutte til diktaturstaten, så får vi en slat pose penge. Og desuden tror jeg ikke han bliver så voldsomt savnet jævnfør hvad vi har i truppen plus hans attitude.
Vælger han derimod at blive i verdens største fodboldklub, så har vi fortsat en fantastisk spiller.
Uanset hvilken af de to ovenstående muligheder det ender med, bliver det en fordel for os. Så nul bekymringer herfra. :-)
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Ak ja, selvfølgelig er der da spillere der blir bedre med tiden - sådan skulle det da gerne være, uagtet hvem der er træner 😄 Jeg synes bare at en spiller med så åbenlyst potentiale som Camavinga SLET ikke er blevet bedre, tværtimod er Ancelotti den eneste der ser nogen grund til at misbruge ham som back. At han ikke overhovedet har ku få en spiller som Vini til at lære bare en smule af sine fejl er også helt ufatteligt imo, og falder i den grad tilbage på den laissez-faire tilgang Ancelotti har til at gå til sine spillere. Selvfølgelig udvikler de fleste spillere sig da alligevel ved at være i klubben og spille for Real Madrid, men de to der har åbenlyst mest behov for det har slet, slet ik fået den guidning de har behov for.Lars1991 post=184458 skrev: Hvordan fremstår Vini ringe begavet? Det ser jeg slet ikke. Du ikke den første der siger det, og det undrer mig. Jeg går ud fra det på grund han tit er meget følelsesladet på banen og kommer i klammerier osv. Men det jo handlinger baseret på følelser. Handler jo sjældent om hvor begavet man er. Han fremstår modsat altid velovervejet og relativt moden udenfor banen. Så den må du altså længere ude på landet med.
Din anden pointe er jeg også uenig i. Det Ancelotti netop har været god til var at forløse individuelle spillere. Det var jo ham der fik Vinicius til at få sit helt store gennembrud. Det var ham der satsede for alvor på Militao der pludselig blev en af verdens bedste. Det var ham der også fik Valverde helt på aller højeste niveau, blandt andet også hans offensive kvaliteter en overgang. Det også ham der fandt noget frem i Bellingham rent offensivt, som man ikke havde set før. Det altså fire spillere der gik fra store talenter til store stjerner under Ancelotti.
Man kan kritisere Ancelotti for meget, men ikke at skulle kunne træne individuelle spillere er ikke en af dem synes jeg. Det er en af hans styrker.
Mht Vini er det jo himmelråbende åbenlyst at han er verdens nemmeste at provokere - modstanderne må jo nærmest grine deres røv i laser over hvor tit han hopper i fælden med gule og røde kort 😄 Derudover må han være en af de spillere med den ringeste fodboldmæssige intelligens - har sjældent set en spiller der så ofte vælger den forkerte løsning - omend han dog er en lille smule bedre på det punkt end for 3-4 år siden. Men han fremstår simpelthen så torskedum - bedømt ud fra attitude og opførsel - at jeg har svært ved at tro andet end at han er en smule dårligt begavet 😆😆