- Forum
- Madridista.dk
- Nyheder
- Optakt: Arsenal - Real Madrid, Champions League, kvartfinale, første kamp
Optakt: Arsenal - Real Madrid, Champions League, kvartfinale, første kamp
1 år 1 måned siden #133
af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Optakt: Arsenal - Real Madrid, Champions League, kvartfinale, første kamp
Det værste er at vi skal ryge ud på den her måde til et engelsk hold og så endda et så middelmådigt internationalt hold som Arsenal. De var gode igår, men heller ikke mere end det. Var ikke vildt imponeret. Vi har mødt meget stærkere hold i CL før, efter min mening. Så for mig gør det nærmest mest ondt at vi skal få bank af de selvfede englændere. Havde ikke gjort mig ligeså meget hvis det havde været Inter eller Bayern for eksempel. For jeg synes helt klart vi fortjener hvad vi får, det har været ulideligt at se på stort set hele sæsonen, og vi har fået bank hver gang vi har mødt et hold på højeste niveau. Synes jeg så et tweet, hvor der stod at vi har en 2-14 målscore imod Barca, Liverpool og Arsenal denne sæson. Tænk at Ancelotti har overlevet det. Der har været mange "wakeup calls" indtil videre....
Der er mange hold der har fået gode historier imod os i denne sæson, som de kan dunke os i hovedet med i mange år. Det har godt nok været en flov omgang.
Der er mange hold der har fået gode historier imod os i denne sæson, som de kan dunke os i hovedet med i mange år. Det har godt nok været en flov omgang.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen