Optakt: Real Madrid - Arsenal, Champions League, kvartfinale, anden kamp

1 år 1 måned siden #49 af -#7-
​Rodrygo og Vinicius er igen med som blinde passagerer. Hvad jeg ikke ville give for at få Endrick ind, og i det mindste give Arsenals midterforsvarer noget at forholde sig til, og have en spiller inde i feltet istedet for at alting foregår udenfor. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 1 måned siden #50 af Real HWL
​30 minutter er rundet, og træerne vokser ikke ind i himlen. 

1 år 1 måned siden #51 af Ramos4
Alaba skal ud i pausen. Han kan ikke spille og slet ikke med et gult kort.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

1 år 1 måned siden #52 af Lars1991

-#7- post=184780 skrev: ​Rodrygo og Vinicius er igen med som blinde passagerer. Hvad jeg ikke ville give for at få Endrick ind, og i det mindste give Arsenals midterforsvarer noget at forholde sig til, og have en spiller inde i feltet istedet for at alting foregår udenfor. 

Jeg synes nu Vini har været aktiv nok, men ja Rodrygo leger gemmeleg overfor en teenager.

1 år 1 måned siden #53 af Cristiano7
Ud med Vasquez og Alaba, ind med Ceballos ot Fran Garcia. Valverde på højre.

Har svært ved at se at Carlo tager Vini eller Rodrygo ud tidligere i en vigtig kamp selv hvis de ikke spiller godt.

1 år 1 måned siden #54 af Siempre fiel

Lars1991 post=184774 skrev: ​Hold da kæft en cirkus. Hvad er det dog der sker? 10 min for at ændre en beslutning, der ikke burde være ændret. Han så jo rigtigt, Rice har to arme rundt om Mbappe. Man skulle tro vi spillede en La Liga kamp med den her dommerpræstation. Det ødelægger sgu en kamp synes jeg.

​Du mener der er straffe? 😳😳😳 Jeg er som sådan ikke uenig i at den ikke skal omstødes, da han jo allerede fra start ser den og vurderer og der er jo ik billeder der viser andet end lidt omklamring - men han skulle jo aldrig nogensinde ha dømt straffe til at starte med 😄😄

1 år 1 måned siden #55 af NachoFernández
​Vi skal lave 3 mål og det er som om, at feltet er giftigt. Lad os nu få de spillere ind som gerne vil arbejde i det felt. Jeg håber, at Endrick og Brahim er med fra 2. halvlegs start. 

Arsenal spillerne ligger hele tiden ned, men dommeren er opmærksom på det, så det er noget med at gå langt hårdere til dem som Rudiger gjorde. Måske man får lov til lidt mere, når man ikke aner om de spiller på det eller ej. Den tvivl skal nok gå vores vej på et tidspunkt 

Og så må vi regne med, at der lægges i omegnen af 8-10 minutter til med alt det bøvl. 

1 år 1 måned siden #56 af mohbar
​det er sgu ik lugefrem en revolutionerende opstilling ancelotti har bragt frem der. Alt for langsom og forudsigeligt spil. 

og hvad heck laver rodrygo på den startopstilling. Hvad har Brahim dog gjort siden han altid skal bænkes.
Sidste redigering: 1 år 1 måned siden ved mohbar.

1 år 1 måned siden #57 af Ramos4
Forholdsvis åndssvagt at spille med to fløje der kysser kridtstregerne, når vi ingen har i feltet. Gab.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

1 år 1 måned siden #58 af Figo-10

-#7- post=184780 skrev: ​Rodrygo og Vinicius er igen med som blinde passagerer. Hvad jeg ikke ville give for at få Endrick ind, og i det mindste give Arsenals midterforsvarer noget at forholde sig til, og have en spiller inde i feltet istedet for at alting foregår udenfor. 

​Synes nu Vini har været ganske godt med i begge ender.

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.

1 år 1 måned siden #59 af Bismo
Vi har skabt intet i snart 3 halvlege.

Der kommer udskiftninger i 85' minut hvis vi er heldige.

1 år 1 måned siden #60 af Bismo
Ferdinand over på TNT undrer sig over, hvorfor Real ikke har forsøgt at isolere Kiwior som det svageste led hos Arsenal.

Leveret af Kunena Forum