Optakt: Real Madrid - Arsenal, Champions League, kvartfinale, anden kamp

1 år 1 måned siden #73 af Hamid8210
At det her hold ikke kan producerer mere - det en skandale. Absolut skandale
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 1 måned siden #74 af Ramos4
Se det på den lyse side: Havde vi vundet noget denne sæson, skulle vi holde Ancelotti ud en sæson mere.

Vi er snart ude af det her rædselsregime.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Bismo, Cristiano7, Dragam, NickyMad

1 år 1 måned siden #75 af Fondo_Sur
Der er jo max spillet 28 minutters fodbold med al det lorte VAR og tidsudtræk. Dommeren har tabt forstanden.
Følgende bruger(e) sagde tak: Figo-10

1 år 1 måned siden #76 af mohbar

Figo-10 post=184800 skrev:

-#7- post=184797 skrev: ​Jeg ser kampen på TNT Sport hvor det er engelske kommentatorer, og de fryder sig i hvert fald over at det eneste Arsenal skal forsvare er indlæg. 

​Ja det helt grotesk at vi slår indlæg. Det jo vand på Arsenals mølle. Ind med Modric, Brahim, Ceballos eller et eller andet som kan fordele bolden omkring feltet. Og så Endrick som c faktoren og det uforudsigelige.

​synes helt klart Arda bør få chancen her. Han har evnen til at finde hullerne i osten. Sidste kamp scorede Cama efter en åbning fra  netop ham. 
man savner flere hurtige korte pasninger fremfor de lange Wimbledon afleveringer  og hovedløse driblinger fra vini og især rodrygo
Sidste redigering: 1 år 1 måned siden ved mohbar.

1 år 1 måned siden #77 af Real HWL
Hold kæft hvor er jeg træt af det her hold!! Det er fandme kun Courtois som fortjener at spille i Real Madrid. Resten af holdet bude få et kæmpe los i røven langt væk fra Real Madrid. 

1 år 1 måned siden #78 af -#7-
​Arsenal kunne have spillet David Seaman på mål idag, uden at kampen var forløbet anderledes. Fucking beskæmmende at man har Mbappe, Bellingham og de to brasilianske spøgelser i front, og man formår på 45 minutter ikke at få så meget som 1 enkelt skud på rammen. Hvor er det sindssygt. Jeg håber Florentino går i omklædningsrummet og river 30 cm toiletpapir ud og skriver en fyreseddel til Ancelotti på stedet. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, El Siete

1 år 1 måned siden #79 af Raul7-2880
Ingen remontada i CHL denne sæson :-(

1 år 1 måned siden #80 af Lars1991

Siempre fiel post=184785 skrev:

Lars1991 post=184774 skrev: ​Hold da kæft en cirkus. Hvad er det dog der sker? 10 min for at ændre en beslutning, der ikke burde være ændret. Han så jo rigtigt, Rice har to arme rundt om Mbappe. Man skulle tro vi spillede en La Liga kamp med den her dommerpræstation. Det ødelægger sgu en kamp synes jeg.

​Du mener der er straffe? 😳😳😳 Jeg er som sådan ikke uenig i at den ikke skal omstødes, da han jo allerede fra start ser den og vurderer og der er jo ik billeder der viser andet end lidt omklamring - men han skulle jo aldrig nogensinde ha dømt straffe til at starte med 😄😄

Nej, men det er der heller ikke på den første medmindre bolden er i nærheden.

Og han ændrer jo bare mening på Rice. Han kan jo ikke have set den forkert, der skete præcist den som han så ske. Han kan jo ikke have set andet.

Det har generelt været en helt forfærdelig dommerpræstation, der udover de to VAR-fadæser, manglende frispark, også har ødelagt alt tempo i kampen. Jeg er ikke engang så sur som jeg plejer at være over vores fesne præstationer, for det er sgu også svært at spille med energi og intensitet når han giver Arsenal love til at trække tiden lige fra starten af + især det sidste VAR-tjek. Det var jo en halv pause de fik der. Gab altså.

1 år 1 måned siden #81 af Figo-10

-#7- post=184809 skrev: ​Arsenal kunne have spillet David Seaman på mål idag, uden at kampen var forløbet anderledes. Fucking beskæmmende at man har Mbappe, Bellingham og de to brasilianske spøgelser i front, og man formår på 45 minutter ikke at få så meget som 1 enkelt skud på rammen. Hvor er det sindssygt. Jeg håber Florentino går i omklædningsrummet og river 30 cm toiletpapir ud og skriver en fyreseddel til Ancelotti på stedet. 

​Godt brøl 

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.

1 år 1 måned siden #82 af NickyMad
Trøster mig selv med samme her. Jeg er træt af vores elendige spil hele sæsonen skygges af et CL trofæ til sidst. Jeg tror virkelig denne sæson er nødvendig for at der skal ske noget mærkbart. Jeg kan godt leve med det, bare Barca ikke får The Treble

1 år 1 måned siden #83 af Fondo_Sur
Det handler om momentum. Vi skal bare score det første mål, så kører det. Arsenal har nok det bedste forsvar i verden, så det har aldrig været nemt. Deres spaniere må også have lært dem alle de beskidte tricks. Det er svært, men det er ikke godt nok, hvis vi i det mindste ikke vinder denne kamp. Så gode er Arsenal heller ikke.

1 år 1 måned siden #84 af madrid2000
Vi scorede heller ikke mod Arsenal for 15 år siden. Hold kæft et jammerligt præstation. Rødt kort til Arsenio eller Alaba i anden halveg.

Leveret af Kunena Forum