- Forum
- Madridista.dk
- Nyheder
- Optakt: Real Madrid - Arsenal, Champions League, kvartfinale, anden kamp
Optakt: Real Madrid - Arsenal, Champions League, kvartfinale, anden kamp
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Vi er snart ude af det her rædselsregime.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
synes helt klart Arda bør få chancen her. Han har evnen til at finde hullerne i osten. Sidste kamp scorede Cama efter en åbning fra netop ham.Figo-10 post=184800 skrev:
Ja det helt grotesk at vi slår indlæg. Det jo vand på Arsenals mølle. Ind med Modric, Brahim, Ceballos eller et eller andet som kan fordele bolden omkring feltet. Og så Endrick som c faktoren og det uforudsigelige.-#7- post=184797 skrev: Jeg ser kampen på TNT Sport hvor det er engelske kommentatorer, og de fryder sig i hvert fald over at det eneste Arsenal skal forsvare er indlæg.
man savner flere hurtige korte pasninger fremfor de lange Wimbledon afleveringer og hovedløse driblinger fra vini og især rodrygo
DC19
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Siempre fiel post=184785 skrev:
Du mener der er straffe? 😳😳😳 Jeg er som sådan ikke uenig i at den ikke skal omstødes, da han jo allerede fra start ser den og vurderer og der er jo ik billeder der viser andet end lidt omklamring - men han skulle jo aldrig nogensinde ha dømt straffe til at starte med 😄😄Lars1991 post=184774 skrev: Hold da kæft en cirkus. Hvad er det dog der sker? 10 min for at ændre en beslutning, der ikke burde være ændret. Han så jo rigtigt, Rice har to arme rundt om Mbappe. Man skulle tro vi spillede en La Liga kamp med den her dommerpræstation. Det ødelægger sgu en kamp synes jeg.
Nej, men det er der heller ikke på den første medmindre bolden er i nærheden.
Og han ændrer jo bare mening på Rice. Han kan jo ikke have set den forkert, der skete præcist den som han så ske. Han kan jo ikke have set andet.
Det har generelt været en helt forfærdelig dommerpræstation, der udover de to VAR-fadæser, manglende frispark, også har ødelagt alt tempo i kampen. Jeg er ikke engang så sur som jeg plejer at være over vores fesne præstationer, for det er sgu også svært at spille med energi og intensitet når han giver Arsenal love til at trække tiden lige fra starten af + især det sidste VAR-tjek. Det var jo en halv pause de fik der. Gab altså.
Godt brøl-#7- post=184809 skrev: Arsenal kunne have spillet David Seaman på mål idag, uden at kampen var forløbet anderledes. Fucking beskæmmende at man har Mbappe, Bellingham og de to brasilianske spøgelser i front, og man formår på 45 minutter ikke at få så meget som 1 enkelt skud på rammen. Hvor er det sindssygt. Jeg håber Florentino går i omklædningsrummet og river 30 cm toiletpapir ud og skriver en fyreseddel til Ancelotti på stedet.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-