Optakt: Real Madrid-Athletic Club, LaLiga, 32. spillerunde

1 år 3 måneder siden #13 af Hamid8210
De fortjener den værste pibekoncert. Kæft en slatten indsats igen på hjemmebane

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 3 måneder siden #14 af -#7-
​Hvor er det dog fucking kedeligt at se Real Madrid spille. Og folk undrer sig over hvorfor i alverden klubben vil skille sig af med Ancelotti. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, ElMadrid

1 år 3 måneder siden #15 af El Siete

Hamid8210 post=185024 skrev: De fortjener den værste pibekoncert. Kæft en slatten indsats igen på hjemmebane

​Jeg synes faktisk de prøver, mere end tidligere. Men de kan bare ikke, de kan vitterligt ikke skabe noget. Det her hold skal bare have en ny retning. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

1 år 3 måneder siden #16 af ElMadrid
Ancelotti må være den første træner jeg har set, der prøver det samme hver gang, selvom det overhovedet ikke virker.

Hvorfor tror han at det vil give et anderledes resultat lige pludseligt?

Der er absolut intet der virker på banen.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, Bismo, longwind

1 år 3 måneder siden #17 af Real HWL
Jeg vil hellere se hvid maling tørre end at se på det her ideforladte fodbold. Der sker absolut ikke en skid. Hvis vi skal score skal det komme fra en genialitet af en eller anden på banen med en hvis trøje. 
Sidste redigering: 1 år 3 måneder siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

1 år 3 måneder siden #18 af Lars1991
​Der er jo bare ikke så meget tilbage at sige. Vi kan håbe på et lille mirakel i copaen... Men ellers ser man jo bare frem til næste sæson.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Bismo

1 år 3 måneder siden #19 af longwind
Har lidt ondt af Bellingham, synes nu altid han giver sig 100 procent. Problemet er bare at der ikke er nogen sammenhæng, det får alle vores spillere til at se dårligere ud
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, DeLaRed

1 år 3 måneder siden #20 af Bismo

longwind post=185030 skrev: Har lidt ondt af Bellingham, synes nu altid han giver sig 100 procent. Problemet er bare at der ikke er nogen sammenhæng, det får alle vores spillere til at se dårligere ud

​ Enig  Gælder også Valverde. Så frustrerende Vini kan være at se på, så kan jeg egentlig godt forstå, at han forsøger at skabe noget på egen hånd. De lider allesammen under, at der ikke er noget system.
Følgende bruger(e) sagde tak: Figo-10

1 år 3 måneder siden #21 af DeLaRed
Ceballos har været en fadæse igen idag, lykkedes ikke med et eneste side skift, alle endte i boldtab og ud over et blokeret skud har han absolut intet skabt frem i banen. Jeg ved ikke hvornår folk indser at de mange 4 meters afleveringer tilbage til forsvaret er en kæmpe hæmsko for vores spil, men jeg tiltro til at visdom kommer med tiden!

Donde está la biblioteca?

1 år 3 måneder siden #22 af -#7-
​Jeg glæder mig til at Ancelotti bliver overrasket over at der stadig står 0-0 efter 88 minutter, og at han stadig har Brahim og Arda på bænken. Mon ikke han skifter Lucas ind snart istedet. 

DC19

1 år 3 måneder siden #23 af Madrid777

DeLaRed post=185032 skrev: Ceballos har været en fadæse igen idag, lykkedes ikke med et eneste side skift, alle endte i boldtab og ud over et blokeret skud har han absolut intet skabt frem i banen. Jeg ved ikke hvornår folk indser at de mange 4 meters afleveringer tilbage til forsvaret er en kæmpe hæmsko for vores spil, men jeg tiltro til at visdom kommer med tiden!

​Og efter to måneders skadespause fortsætter din fuldstændige latterlige og pinlige hetz mod Ceballos. Man ved bare du har siddet og ventet på dette øjeblik. Kom med noget nyt. Hvor er det dog trættende at høre på. Suk.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, longwind, Figo-10, NachoFernández, Redondo💖

1 år 3 måneder siden #24 af madrid2000
​Vi har heller ikke heldet med os i de her VAR situationer.

Helt rigtig at annullere målet.

Leveret af Kunena Forum