Optakt: Barcelona - Real Madrid, LaLiga, 35. spillerunde

1 år 2 måneder siden #49 af Mas
​Er det bare mig eller laver Vini absolut INTET! 
Han prøver ingenting og løber ikke med tilbage ??
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #50 af Cristiano7

DeLaRed post=185782 skrev: Hvad havde folk ærgelig talt forventet når vi starter med Vazquez og Tchou i bagkæden og Ceballos på midtbanen. Det er jo en kæmpe gave til et hvilket som helst modstander hold og i denne kamp har det (som så mange gange før) allerede direkte kostet 2 mål!

​Jeg forventede ikke noget, men håber bare Perez indser at truppen mangler GODE SPILLERE efter 4x El Clasico nederlag og ikke baserer dem på pga. skaderne. Det handler også om at nogle spilleres niveau er ikke godt nok. 
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

1 år 2 måneder siden #51 af longwind

DeLaRed post=185782 skrev: Hvad havde folk ærgelig talt forventet når vi starter med Vazquez og Tchou i bagkæden og Ceballos på midtbanen. Det er jo en kæmpe gave til et hvilket som helst modstander hold og i denne kamp har det (som så mange gange før) allerede direkte kostet 2 mål!

​havde forventet sådan ca det vi har set minus de to mål til Real
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel, DeLaRed

1 år 2 måneder siden #52 af -#7-
​Skal Ancelotti have lov til at færdiggøre sæsonen? 

DC19

1 år 2 måneder siden #53 af Siempre fiel
Vi er dér hvor måske 3 RM-spillere ville ku gå ind i startopstillingen hos Barca. Vi havde et kæmpe overtag økonomisk og sportsligt - alligevel har ledelsen og Ancelotti sendt os lysår efter Barca på bare et kort øjeblik. Og har samtidig formået at gøre os til et af de mest usympatiske og latterliggjorte hold i verden - alligevel imponerende 😆😆😆
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, KWE

1 år 2 måneder siden #54 af Taxii89

Mas post=185783 skrev: ​Er det bare mig eller laver Vini absolut INTET! 
Han prøver ingenting og løber ikke med tilbage ??

​Jeg har virkelig også set mig sur på ham. Kan slet ikke se hvad han bidrager med. 

1 år 2 måneder siden #55 af Siempre fiel

-#7- post=185786 skrev: ​Skal Ancelotti have lov til at færdiggøre sæsonen? 

​Stod det til mig fik han ik engang lov at færdiggøre kampen
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, mohbar

1 år 2 måneder siden #56 af Lars1991

Kan jeg ikke se nogen grund til. Han har haft problemer med skader i forsvaret i denne sæson og det havde været en udfordring for enhver manager, men det han har præsteret denne sæson har været virkelig flovt. Måske den værste sæson jeg har oplevet som Real Madrid fan og har alligevel været her +20 år.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, El Siete

1 år 2 måneder siden #57 af Ramos4
Vildt hvordan det kan vende 180 grader efter sidste sæson, hvor vi tabte 2 kampe i alle turneringer, vandt samtlige Clasicos og vandt the double.

Ren arrogance. Ingen forstærkninger i sommers udover Mbappé. Elendig trupsammensætning. Arrogant, arrogant, arrogant.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE, Real HWL, Cristiano7

1 år 2 måneder siden #58 af elle44
Det jo bare for pinligt i denne sæson. Fadæse efter fadæse og Ancelotti må være den træner der har overlevet flest spillemæssige ydmygelser i klubbens historie, han burde have været ude af vagten efter super cuppen
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Siempre fiel

1 år 2 måneder siden #59 af DeLaRed

​Der er ingen grund til st sætte Solari i træner sædet for at færdiggøre en fadæse af en season hvor det intet er at spille for, heller give ham en nogenlunde “frisk” start til Klub VM…Og lad Ancelotti køre seasonen ud, det skader ikke mere, da vi har tabt alt, og på den måde siger man farvel til en legende på ordentlig vis.

Donde está la biblioteca?

1 år 2 måneder siden #60 af Dybbøl
Én af Ancelottis udtalelser inden kampen; “ hvis drengene bare gør som jeg siger, så får vi ingen problemer”.  

For mig lyder det som en træner der absolut intet ansvar tager og istedet giver alt ansvaret til spillere. Pinligt og manglende lederskab. 

Leveret af Kunena Forum