Optakt: Barcelona - Real Madrid, LaLiga, 35. spillerunde
mohbar post=185840 skrev:
han har nok frabedt sig indskiftning da ham godt ved han intet kunne gøreLars1991 post=185837 skrev: Er der dårlig stemning imellem Ancelotti og Rodrygo? Jeg har ikke hørt noget om at han stadig skulle være skadet?
Så har han forhåbentlig spillet sine sidste minutter for Real Madrid, hvis det rigtigt.
Generelt ser det ikke godt ud at han ikke kom i spil. Det eneste der kan "redde" det er at han skulle være skadet, men det tvivler jeg meget på. Om det er klubben eller Ancelotti han har en feud med kan komme til at være afgørende om han fortsætter.
Men jeg har haft fornemmelsen om ham... han kom frem som en ydmyg og arbejdssom spiller, men han har altså udviklet sig til noget andet. Han har et stort ego og føler han fortjener mere tillid og større status i Real end han har. Og det jo komisk når omverdenen faktisk synes han burde få mindre. Ude af trit med virkeligheden.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Vinicius skulle have været bænket en del gange i år. Oh well, al held og lykke til Rodrygo.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 post=185845 skrev: Vi har hele tiden vist at Rodrygo nok ville blive svageste led oppe foran. Men med Vinis form in mente er det også vildt at Rodrygo aldrig har fået en ordentlig chance på venstrekanten.
Vinicius skulle have været bænket en del gange i år. Oh well, al held og lykke til Rodrygo.
Helt enig i at man godt kunne have haft Vini en tur på bænken her i 2025, men det er ingen tvivl om at Vini har et højere top-niveau end Rodrygo. Jeg glemmer ikke de tre seneste sæsoner med Vini, fordi han har haft et elendigt halv år. Rodrygo could never.
Generelt skal de begge have et ordenligt reality-check.
Vini skal indse at han ikke er den store stjerne, det er Mbappe. Ligesom da han spillede med Benzema.
Rodrygo skal indse at han ikke er bedre end Mbappe, Vini eller Bellingham. Han kan få en Isco rolle som den vigtige 12. mand, men mere kan talentet ikke bære til i Real Madrid.
Men ja, Rodrygo er svageste led.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ancelotti: "Zero problems with Rodrygo, he wasn't at his best after the fever."Lars1991 post=185844 skrev:
mohbar post=185840 skrev:
han har nok frabedt sig indskiftning da ham godt ved han intet kunne gøreLars1991 post=185837 skrev: Er der dårlig stemning imellem Ancelotti og Rodrygo? Jeg har ikke hørt noget om at han stadig skulle være skadet?
Så har han forhåbentlig spillet sine sidste minutter for Real Madrid, hvis det rigtigt.
Generelt ser det ikke godt ud at han ikke kom i spil. Det eneste der kan "redde" det er at han skulle være skadet, men det tvivler jeg meget på. Om det er klubben eller Ancelotti han har en feud med kan komme til at være afgørende om han fortsætter.
Men jeg har haft fornemmelsen om ham... han kom frem som en ydmyg og arbejdssom spiller, men han har altså udviklet sig til noget andet. Han har et stort ego og føler han fortjener mere tillid og større status i Real end han har. Og det jo komisk når omverdenen faktisk synes han burde få mindre. Ude af trit med virkeligheden.
Stik modsat det han sagde før kampen om at Rodrygo var klar..
Men en storklub som Madrid må have stærkere kort at spille end Vallejo, Endrick, Vázquez, Alaba, Mendy, Fran, Ceballos og Guler.
Hvis Xabi ikke går mindst fire nye spillere så er det hele lige meget.
Vini har ikke haft en god sæson men har de tre foregående sæsoner været en af verdens bedste fodboldspillere. Han skal selvfølgelig have noget kredit.
Højt at flyve og åbenbart meget meget dybt at falde.
Ledelsen har ansvaret for ikke at have forstærket holdet og erstatte alle de skadede spillere.
Træneren har ansvaret for ikke at bruge sin bænk, ikke give unge spillere chancen for så at spille faste startere ude a position, ikke have en taktik, ikke sætte sine spillere ordentligt op, ikke at have noget som helst presspil etc.
Spillerne ved jeg ikke hvad jeg skal sige om. Forestil jer 11 spillere med samme ild i øjnene som Ascensio. Hvad kunne det ikke være blevet til. Mbappe’s sæson er vel godkendt. Han blev købt for at levere mål og det må man sige han har gjort. Resten levede bare ikke op til forventningerne.
Det sagt, så er vi i denne sæson tydeligt mærket af vores defensive skader samt enorme formdyk til to af de mest bærende spillere - Vinicius og Bellingham. Jeg tror virkelig at Jude har brug for den operation, for han har set fysisk mærket ud hele sæsonen.
Vinicius må til gengæld være helt sendt til tælling mentalt. Fra at skabe en scene over ikke at blive kåret til verdens bedste spiller til at bliver turbooverhalet indenom af en 17-årig. Det er vist noget med det der hubris og nemesis...
Gad vide om Barcelona-fans har det med Yamal som vi har det med Vinicius, de er fandme svære at holde af begge to.
Fra kampdag 20 til nu er vi på tredje pladsen, 14 points bag Barcelona, 3 points bag Betis (som endda har en kamp i hånden), a point med Valencia og et point foran Villareal. Rystende udvikling på sæsonen. Gad vide hvad der har foregået bag facaden.
Real kommer tilbage, der skal nok blive skruet ned for Barca.
Igen må man konstatere at denne sæson, på og udenfor banen, har været dybt pinlig.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.