Spansk presse: Real Madrid henter Franco Mastantuono i denne uge

1 år 1 måned siden #1 af Administrationen
Ifølge spansk presse kan...

RealMadrid logo

Ifølge spansk presse kan Real Madrid i denne uge lave en opsigtsvækkende handel.

Man har nemlig sendt en delegation til Buenos Aires for endegyldigt at lukke handlen om River Plates 17-årige stortalent, Franco Mastantuono, som ellers i de seneste dage har været meldt meget tæt på et skifte til Paris SG.

Santiago Solari har dog snakket godt for sin sag – og for sin landsmand – og derfor skal Real Madrid have indvilget i at betale prisen på 45 millioner € for at sikre den nyligt udtagede argentinske landsholdsspiller, som allerede er en nøglespiller hos River Plate.

Franco Mastantuono har italiensk pas og derfor kan Real Madrid hente ham med det samme og han kan derfor være med holdet til VM i USA.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 1 måned siden #2 af Madridista02
Spændende, og fedt han har italiensk pas, i forhold til at han heller ikke optager en ikke-eu plads.
Som spillertype, minder han så¨ikke om Paz?

Jeg savner Pepe :(

1 år 1 måned siden #3 af Figo-10
Guler, Paz, Mastantuono.. what's the difference? Jeg forstår det ikke (selvom han lyder spændende).

Og hvad er pointen med endnu en unge latinamerikaner, som Endrick, der vel nok får minimal spilletid? Rodrygo og Vini er vel netop blevet successer grundet alt den spilletid de fik i en ung alder i Real Madrid. De havde næppe haft samme vej ind på holdet den dag i dag. Så lidt godt kom der af nogle år med en negadgående Bale, elendige Hazard og Asensio til kanterne.

Når det så er sagt, så lyder han spændende.

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.

1 år 1 måned siden #4 af Matamoro
Hvis det lykkes Madrid at hente Mastantuono, så er det game over for Rodrygo, Brahim, Guler, Endrick og Paz. Han vil helt sikkert tage den højre kant. Det betyder også at Xabi går efter at spille 4-3-3.

Once de gala begynder at tage form:

Vinicius, Mbappe, Mastantuono
Bellingham, ?, Valverde
Carreras, Huijsen, Asencio, Trent
Sidste redigering: 1 år 1 måned siden ved Matamoro.

1 år 1 måned siden #5 af -#7-
​Som udgangspunkt vil jeg jo sige at det aldrig kan være en negativ ting at hente en ung spændende spiller, den stærkeste og bedste må jo “overleve”. Tilbage i gamle dage kunne man måske have spurgt hvad man skulle med Higuain da man på det tidspunkt havde Raúl, Ronaldo, Cassano og Nistelrooy. Nogle af de spillere havde selvfølgelig en relativt høj alder, men Higuain skulle jo vise sig at blive vigtig alligevel. Og virkelig målfarlig senere hen. Og så blev han jo endda selv et “offer” da Benzema kom til. 

I nyere tid har jeg faktisk svært ved at se hvem Real Madrid skulle have beholdt, og det er sjældent at klubben laver en regulær fejl på transfermarkedet når det kommer til afgange. Robben er faktisk den eneste jeg sådan rigtigt kan komme i tanke om. Ødegaard måske, men han er altså også lige en my fra at være den der top-top verdensklasse, i min verden i hvert fald. 

DC19

1 år 1 måned siden #6 af NadaMás

-#7- post=186185 skrev: ​Som udgangspunkt vil jeg jo sige at det aldrig kan være en negativ ting at hente en ung spændende spiller, den stærkeste og bedste må jo “overleve”. Tilbage i gamle dage kunne man måske have spurgt hvad man skulle med Higuain da man på det tidspunkt havde Raúl, Ronaldo, Cassano og Nistelrooy. Nogle af de spillere havde selvfølgelig en relativt høj alder, men Higuain skulle jo vise sig at blive vigtig alligevel. Og virkelig målfarlig senere hen. Og så blev han jo endda selv et “offer” da Benzema kom til. 

I nyere tid har jeg faktisk svært ved at se hvem Real Madrid skulle have beholdt, og det er sjældent at klubben laver en regulær fejl på transfermarkedet når det kommer til afgange. Robben er faktisk den eneste jeg sådan rigtigt kan komme i tanke om. Ødegaard måske, men han er altså også lige en my fra at være den der top-top verdensklasse, i min verden i hvert fald. 

​Robben er et rigtig godt kald. Tør ikke tænke på hvad Ozil kunne udrette med Ronaldo til venstre, Robben til højre, og Benz/Higuain foran sig. Omvendt fik vi Di Maria i stedet for, et år efter Robben skiftede, og han havde bestemt også en stor rolle i sin tid i klubben. Det samme havde Bale senere. 

Synes dog både Ødegaard og Hakimi kan anses som fejlsalg - Trods begrundelsen om ikke at gå i minus under corona er ganske ligitim. 
Ødegaard har ikke haft en så god sæson i år, men han vil jo virkelig kunne fungerer som den tempodikterende midtbane vi mangler, og den midtbane, der kan finde de gyldende afleveringer. Synes vi skal være meget glade, hvis en af Arda/Mastantuono/Paz når Ødegaards niveau. 
Hakimi blev solgt på bagkant af to brændsæsoner hos Dortmund, og han kunne sagtens have udfordret Carvajal på at blive fast mand, allerede da. Dengang var Carvajal ikke hvad han var i 23/24-sæsonen. 

Med det være sagt, blev de samlet solgt for ca. 70-80 mio., Hakimi kom op i gennem ungdomsrækkerne, og Ødegaard kostede vel maks 5 mio., så det er fin business. I dag får man dog næppe dem begge for under 250 mio. 

1 år 1 måned siden #7 af Hamid8210
Altid dejligt at hapse en spiller fra PSG

Men Arda, Pac og ham her. Det minder alle sammen om hinanden eller tager jeg fejl?

1 år 1 måned siden #8 af NachoFernández
​Jeg har kun en highlight pakke og nogle stats at gå ud fra, men på disse kan jeg slet ikke se hvorfor spillere som Güler og Endrick skal konflikte med ham her. 

Når jeg ser hans aktioner som tager udgangspunkt bredt i højre side, så er det vel netop den rimelig  hurtige, udfordrende type med et godt spark som vi faktisk kunne have haft brug for i indeværende sæson i stedet for den ofte døde højre side. Tilmed har han faktisk en fin størrelse og bør have et potentiale til også at kunne bidrage fysisk. 

Vi skal sgu købe ham her. Og så kan det godt være, at han skal spilles langsomt ind og evt få kampenpå Castilla hvis ikke han er klar. Men at vi ikke kan købe et 17-årligt talent med førsteholdserfaring og mål+assists i en “stor klub” (er det vel dernede), hvornår skal vi så forsøge ud med store offensive talenter? 

Ham og Güler skal sgu spille sammen, ikke konkurrere om samme plads hvis jeg ser rigtigt på de aktioner. Güler er langt mere playmaker end en der skal udfordre. 

Umiddelbart har Nico Paz spillet centralt i sit udgangspunkt eller tager jeg fejl? Endrick er angriber og bør også konkurrere om en anden plads. Jeg ser kun en fællesnævner i at de alle bruger venstre ben. 

Lad os da tage chancen med ham her og se, hvad det bliver til. Jeg har en god følelse med det. 

Sidste redigering: 1 år 1 måned siden ved NachoFernández.

1 år 1 måned siden #9 af Real HWL

Matamoro post=186184 skrev: Hvis det lykkes Madrid at hente Mastantuono, så er det game over for Rodrygo, Brahim, Guler, Endrick og Paz. Han vil helt sikkert tage den højre kant. Det betyder også at Xabi går efter at spille 4-3-3.

Bellingham, ?, Valverde

Jeg kender intet til Mastantuono, og selvom han er et stort talent, så er han med garanti ikke nogen Yamal. Så jeg tror på ingen måde at han bliver en fast starter for Real Madrid som 17 årig.

1 år 1 måned siden #10 af Siempre Madrid

Real HWL post=186193 skrev:

Matamoro post=186184 skrev: Hvis det lykkes Madrid at hente Mastantuono, så er det game over for Rodrygo, Brahim, Guler, Endrick og Paz. Han vil helt sikkert tage den højre kant. Det betyder også at Xabi går efter at spille 4-3-3.

Bellingham, ?, Valverde

Jeg kender intet til Mastantuono, og selvom han er et stort talent, så er han med garanti ikke nogen Yamal. Så jeg tror på ingen måde at han bliver en fast starter for Real Madrid som 17 årig.

​Nej, han adskiller sig fra Yamal ved at være sympatisk. Derudover, så kaldes han et generationstalent og det absolut største talent i Sydamerika i øjeblikket. Og hvis man allerede er nøglespiller hos River Plate og med på det argentinske landshold, så er han nok ikke så langt fra en plads i Real Madrid. 

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

1 år 1 måned siden #11 af Matamoro
" Jeg kender intet til Mastantuono, men alligevel kan jeg garantere noget om hans kvaliteter" Tja hvorfor ikke

1 år 1 måned siden #12 af NachoFernández

Matamoro post=186195 skrev: " Jeg kender intet til Mastantuono, men alligevel kan jeg garantere noget om hans kvaliteter" Tja hvorfor ikke

​“Hvis Mastantuono kommer, så er det game over for 5 spillere, men hvis ikke han kommer, så kan alle 5 blive” 

Tja :D

Leveret af Kunena Forum