Spansk presse: Real Madrid henter Franco Mastantuono i denne uge
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Du må have set meget til ham siden du er så sikker, så kan du ikke lige fortælle lidt hvad han kan?Matamoro post=186199 skrev: Det ville være game over for de fem nævnte spillere i forhold til at spille fast, på de positioner der besættes af Vinicius, Mbappe, Bellingham, Valverde og Mastantuono. Jeg ved ikke hvor du ellers ville placere dem på banen.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
hel enig her. Franco er en fløjspiller og Arda er en central spiller der klart har potentialet til at skal tage arven fra Modric. Franco er ihvertfald ikke en central midtbanespiller.NachoFernández post=186192 skrev: Jeg har kun en highlight pakke og nogle stats at gå ud fra, men på disse kan jeg slet ikke se hvorfor spillere som Güler og Endrick skal konflikte med ham her.
Når jeg ser hans aktioner som tager udgangspunkt bredt i højre side, så er det vel netop den rimelig hurtige, udfordrende type med et godt spark som vi faktisk kunne have haft brug for i indeværende sæson i stedet for den ofte døde højre side. Tilmed har han faktisk en fin størrelse og bør have et potentiale til også at kunne bidrage fysisk.
Vi skal sgu købe ham her. Og så kan det godt være, at han skal spilles langsomt ind og evt få kampenpå Castilla hvis ikke han er klar. Men at vi ikke kan købe et 17-årligt talent med førsteholdserfaring og mål+assists i en “stor klub” (er det vel dernede), hvornår skal vi så forsøge ud med store offensive talenter?
Ham og Güler skal sgu spille sammen, ikke konkurrere om samme plads hvis jeg ser rigtigt på de aktioner. Güler er langt mere playmaker end en der skal udfordre.
Umiddelbart har Nico Paz spillet centralt i sit udgangspunkt eller tager jeg fejl? Endrick er angriber og bør også konkurrere om en anden plads. Jeg ser kun en fællesnævner i at de alle bruger venstre ben.
Lad os da tage chancen med ham her og se, hvad det bliver til. Jeg har en god følelse med det.
Siempre Madrid post=186194 skrev:
Nej, han adskiller sig fra Yamal ved at være sympatisk. Derudover, så kaldes han et generationstalent og det absolut største talent i Sydamerika i øjeblikket. Og hvis man allerede er nøglespiller hos River Plate og med på det argentinske landshold, så er han nok ikke så langt fra en plads i Real Madrid.Real HWL post=186193 skrev:
Matamoro post=186184 skrev: Hvis det lykkes Madrid at hente Mastantuono, så er det game over for Rodrygo, Brahim, Guler, Endrick og Paz. Han vil helt sikkert tage den højre kant. Det betyder også at Xabi går efter at spille 4-3-3.
Once de gala begynder at tage form:
Vinicius, Mbappe, Mastantuono
Bellingham, ?, Valverde
Carreras, Huijsen, Asencio, Trent
Jeg kender intet til Mastantuono, og selvom han er et stort talent, så er han med garanti ikke nogen Yamal. Så jeg tror på ingen måde at han bliver en fast starter for Real Madrid som 17 årig.
Som udgangspunkt syntes jeg ikke Yamal er usympatisk på nogen måde. Hvis vi tager vores hvide briller af, så har vi selv en Vini der stort set er hadet af alle. Jeg kender ikke mange der har noget pænt at sige om Vini. Det kan godt være Mastantuono er Sydamerikas største talent, men Yamal er kandidat til at vinde ballon dor, som 17 årig.
Matamoro post=186195 skrev: " Jeg kender intet til Mastantuono, men alligevel kan jeg garantere noget om hans kvaliteter" Tja hvorfor ikke
Jeg garantere ikke noget om hans kvaliteter da jeg aldrig har set ham spille, udover lidt YouTube videoer. jeg siger bare han ikke er nogen Yamal. Så jeg tror ikke du skal regne med han bliver en fast starter i Real Madrid. Nu skal vi også lige sikre ham først. PSG er vist langt i forhandlingerne.
DC19
Hvis han skal ligge til højre, vil jeg antage at han er bag Rodrygo, og Arda bruges nok så mere som midtbanespiller.
Der er ingen grund til at sammenligne med Yamal (ikke at nogen herinde direkte gør det). Mastantuono er et stort talent, og Yamal er en verdensklassespiller, i en unaturlig ung alder.
Når det så er sagt, så ser han sindssyg god ud på diverse taknemmelige youtube videoer, god fysik, god fart, lækker teknik og et rigtig godt venstreben.
Endrick, som er et kæmpe talent, var jo også fantastisk på videoer med saksespark og det ene og det andet. Og ditto på landsholdet, som Mastantouno. Men derfra og så gå direkte ind hos Real Madrid, så skal han have et større talent end Vini, Rodrygo, Endrick mv., hvilket han nok ikke har. Men måske et lige så stort og ærlig talt, så der ingen af os der ved det for vi har nok maks set 0-5 kampe med ham. Så når matamoro er stensikker, så vil jeg i stedet mane til bero.
Jeg håber vi får ham. Men lige nu, så det mest fordi det en duel med PSG. Bliver det ikke ham, så kommer der jo bare endnu et generationstalent om et år eller to (og det siger sig selv, at det kan de jo ikke allesammen være). Det samme kan jo siges som Estevao, Sullivan, Echeverri osv., som alle bliver talt op til den helt store.
Mon ikke vi henter ham, han får en sekudær rolle til start, ryger af landsholdet pga. manglende spilletid for klub og så om nogle år ser vi hvad han er lavet af. Det nok mit bud. Det svært at sige nej til Real Madrid, men jeg tror hans vej til succes havde været bedre ved at tage 2 år i Benfica og så blive skudt af. Men så koster han jo ligepludselige +100 MEUR og så kan Real Madrid nok ikke være med/vil være med. Der synes jeg Enzo har taget en god og sund vej med første Benfica og så Chelsea. Hans problem er bare blevet, at han er alt alt for dyr. Jovist er han virkelig god, men det vel ingen eller få klubber der til give over 100 MEUR, hvilket Chelsea vil kræve med de monsterlange kontrakter de laver. Så han sidder vel fast i en sub top klub og det kan jo også være et problem.
Håber jeg tager fejl.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
Matamoro post=186209 skrev: Så vil jeg gerne vove pelsen. Hvis Real Madrid henter Mastantuono så vil han sætte sig fuldstændigt på den højreside i den kommende sæson.
Respekt for dit bud, jeg håber for alt i verden du får ret :)