Spansk presse: Real Madrid henter Franco Mastantuono i denne uge

1 år 1 måned siden #25 af NadaMás

Matamoro post=186209 skrev: Så vil jeg gerne vove pelsen. Hvis Real Madrid henter Mastantuono så vil han sætte sig fuldstændigt på den højreside i den kommende sæson.

​Stærk energi!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 1 måned siden #26 af El_Juan
​Håber virkelig der er hold i historien, og han ender med at komme til! Med rygterne om, at Nico Paz alligevel ikke skal med til Club World Cup, så ser det ud til, at handlen rykker tættere på. Ser endvidere også ud til, at Real Madrid først tager en beslutning omkring både Rodrygo og Nico Paz efter Club World Cup.

Courtois - Lunin

Alexander-Arnold - Carvajal
Militao - Rudiger
Huijsen - Alaba
Carreras - Mendy/Fran Garcia

Camavinga - Tchouameni
Valverde - Stiller - (Ceballos)
Bellingham - Güler

Mastantuono - Rodrygo/Nico Paz
Vinicius Jr. - Brahim Diaz
Mbappé - Endrick

Ligner at Lunin, Mendy/Fran Garcia og Ceballos' fremtid først også bliver afgjort efter VM for klubhold. Tager gerne Stiller i stedet for Ceballos, men hvis Ceballos ønsker at blive som truppens 23. eller 24. mand, så fred være med det.

Fortea er fremtiden på HB, når Carvajal - der fra den 1. juli kun har et år tilbage af sin kontrakt - en gang vælger at sige farvel. Asencio kan benyttes som alternativ til de 4 midterforsvarere. Ser hans sag ikke god ud, så kan Jacobo Ramon træde til i stedet. Fremtiden på CB ser lys ud under alle omstændigheder, især også med Joan Martinez og Diego Aguado. Og så er jeg sikker på klubben stadig vil forsøge at hente Konate til næste sommer og Saliba til 2027. Så har man erstatningerne på plads for Rudiger og Alaba. Regner med Alaba er væk til næste sommer. Tror ikke han får forlænget. Rudiger tager måske to år mere.

TIl sidst er der Endrick, som vel skal lejes ud hvis rygterne holder stik om Ante Budimir, Roberto Firmino eller Willian José som backup for Mbappe.

Til allersidst: Dukker der en køber op, som vil smide 80 mio. euro for Rodrygo, så sælg! Vinicius sidder tungt på venstrekanten, med Brahim som backup og Mbappe som alternativ. Der mangler ikke højrebenede spillere, der kan tage udgangspunkt i venstre side. Også derfor jeg er glad for man ikke henter Nico Williams eller Wirtz.

Der har til gengæld længe været mangel på venstrebenede offensivsspillere, der kan starte i højre side. Her er Mastantuono, Paz og Güler fremtiden! Og Paz, der både kan spille 10er og med udgangspunkt i højre side, er mere end velkommen hvis Rodrygo bliver solgt. Hvis ikke, så giv ham et år mere hos Como, eller hos Inter - hvis Cesc fortsætter der - eller som erstatning for Wirtz i Bayer.

Sidste redigering: 1 år 1 måned siden ved El_Juan.

1 år 1 måned siden #27 af NachoFernández

slet

Jeg kan åbentligt ikke finde ud af dette system :D

Sidste redigering: 1 år 1 måned siden ved NachoFernández.

1 år 1 måned siden #28 af DeLaRed
Har sku svært ved at se ideen med denne handel!

For det første er en indadvendt højrekant ikke det vi mangler mest i den nuværende trup, og så går rygter på et beløb i omegnen af €45mio, imens rygterne går på at Real ikke vil betale Zubimendis frikøbs klausul på €60mio, det giver ingen mening, og derfor må der nok også være nogle usandheder i en eller begge historier.

Det er fint at vi fylder klubben op med verdens bedste talenter, men det skal også give mening, og på nuværende tidspunkt synes jeg ikke det beløb kan forsvares, med mindre ideen er at udleje ham med det samme.

Donde está la biblioteca?

Leveret af Kunena Forum