Mourinho mere end antyder exit
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Tiden rinder ud for José Mourinho i Real Madrid.
Det mere end antydede han efter aftenens CL-exit, hvor han efter kampen sagde følgende til engelske ITV, da han blev spurgt om han var i Real Madrid i den kommende sæson:
- Måske ikke. Jeg ønsker at være et sted, hvor man holder af mig.
Det uddybede han med at forklare, at i eksempelvis England er han afholdt af både tilhængere og presse, hvor han kun bliver kritiseret, når der er grund til det, men hvor han også får kredit for de ting, han opnår, mens det forholder sig anderledes i Spanien, hvor han antydede at især spansk presse hader ham.
Han vil efter sæsonen sætte sig sammen med Florentino Pérez, som han i interviewet kaldte sin ven og sammen vil de finde den løsning, som er bedst for alle parter.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det er bedst for alle parter, nu gælder det bare om at Perez lette røven og finder en træner som vil føre Real Madrid til den absolutte top, og ikke blandt toppen.
Dejligt at læse. Bliv Ronaldo!
Lars1991 skrev: Cristiano Ronaldo on Jose Mourinho: “I don’t care about him. I only care about Real Madrid…”
Hvor har du læst det? Det er jeg meget interesseret i selv at læse.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Lars1991 skrev: Cristiano Ronaldo on Jose Mourinho: “I don’t care about him. I only care about Real Madrid…”
De har lavet lidt om på det rigtige citat, som er følgende: Cristiano: "It does not matter if Mourinho renews or not, what is important for me is Real Madrid and me"
Der er vel ikke nogen hemmelighed, at Ronaldo og Mou ikke just har været bedste kammerater i den seneste tid.
Steen skrev:
De har lavet lidt om på det rigtige citat, som er følgende: Cristiano: "It does not matter if Mourinho renews or not, what is important for me is Real Madrid and me"
Fra AS : Futuro de Mourinho: "No quiero hablar de él, estoy preocupado por el equipo y por mí. No estoy preocupado por el entrenador".
(Om Mourinhos fremtid: "Jeg vil ikke tale om ham, jeg bekymrer mig om holdet og om mig. Jeg bekymrer mig ikke om træneren")
- Spectator
- Gæst
-
Y sobre el futuro del técnico manifestó: "No me importa si sigue o no Mourinho, me importa el Real Madrid y yo".
Det vigtigste for ham er at pleje Real Madrid og hans forhold. Ydermere er han ikke bekymret for hans kontraktforlængelse.
Tag det roligt madridistas. Selvom Cristiano var dårlig igår så er han vores vigtigste spiller og han skal nok få en fornyelse, så længe det er Don Florentino der sidder ved magten.
Hold hovedet højt! I Real Madrid knytter vi næverne og kommer tilbage endnu stærkere.
Jeg er 99% sikker på at Ancelotti er den kommende træner i Madrid og lur mig om Valdano ikke kommer tilbage til klubben.
Og mon ikke Kaka får en ekstra chance hos sin tidligere læremester samt at han henter Verratti med, hvilket jo i sig selv kan være fint nok...
Men er Ancelotti nu den rigtige mand? Hos mig er der ingen tvivl om at Laudrup burde være den kommende træner, men når Perez ikke har nosserne til at prøve dette ser jeg klart Ancelotti som den næstbedste løsning.
Hvorfor? Han har stort erfaring, god mandskabsbehandling, forholdsvis fleksibel spillestil, tænker innovativ (som da han omskolede Pirlo) og så har han manererne iorden, hvilket er afgørende nu her post-Mou.
Måske, det rent faktisk er fordelagtigt, at Laudrup får 2-3 år mere i Swansea og gør sin æra færdig der før han ender i Madrid.
Og lad os for guds skyld nu få Gareth Bale til klubben, så vi ikke er så afhængige af Ronaldo og til dels Di Maria.
- dumdidadum
- Senior bruger
-
Elkrimi skrev: Nå, det var Mou's sidste chance i Madrid.
Og lad os for guds skyld nu få Gareth Bale til klubben, så vi ikke er så afhængige af Ronaldo og til dels Di Maria.
Bale? Nej tak!
Han minder alt for meget om Ronaldo og vi har ikke brug for en kopi.
dumdidadum skrev:
Elkrimi skrev: Nå, det var Mou's sidste chance i Madrid.
Bale? Nej tak!
Han minder alt for meget om Ronaldo og vi har ikke brug for en kopi.
Vi har brug for en ny højreback i form af Carvajal og så har vi brug for et fast koncept og rød tråd.
Veratti kan komme og lære af Alonso indtil Alonsos kontraktudløb (sommer 2014?).
Benzema be-viste igen igen i går, at han magter 10 gange bedre at spille op mod de store hold end Higuain. Higuain er en fanstatisk angriber og jeg ønsker ham al den lykke i fremtiden, men vi har brug for nyt blod deroppe i form af Levandorski eller Falcao.
En opstilling næste sæson kunne godt se sådan her ud:
Casillas, Carvajal, Varane, Ramos, Coentrao / Marcelo, Khedira/ Modric, Alonso/ Veratti, Øzil, Ronaldo, Benzema, Falcao/Levandorski
Hvordan det lykkedes os at sætte et højt pres igår og skabe de mange chancer? Læs med her:
www.zonalmarking.net/2013/05/01/real-mad...-0-dortmund-tactics/
En genistreg af Mourinho at sætte en Modric i stedet for Khedira.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.