Mourinho mere end antyder exit
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- dumdidadum
- Senior bruger
-
ZizouMo skrev: Casillas, Carvajal, Varane, Ramos, Coentrao / Marcelo, Khedira/ Modric, Alonso/ Veratti, Øzil, Ronaldo, Benzema, Falcao/Levandorski
Så du vil altså skubbe Özil ud på kanten?
dumdidadum skrev:
ZizouMo skrev: Casillas, Carvajal, Varane, Ramos, Coentrao / Marcelo, Khedira/ Modric, Alonso/ Veratti, Øzil, Ronaldo, Benzema, Falcao/Levandorski
Så du vil altså skubbe Özil ud på kanten?
Det kunne være en mulighed. Det fungerede igår da vi spillede 3-5-2. Grunden til jeg tror det vil fungere er netop fordi Carvajal kommer til. Han er mere offensivt orienteret og vil derfor hjælpe Øzil på kanten med overlap mm.
Grunden til at jeg ønsker 2 angriber, er fordi Benzema/Higuain tit trækker ud på kanten, så mangler der en mand derinde i boksen foran mål.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Jeg husker især en kamp på Campo Nuevo, hvor Ozil var en drøm ude på kanten.....
- dumdidadum
- Senior bruger
-
ZizouMo skrev: Det kunne være en mulighed. Det fungerede igår da vi spillede 3-5-2. Grunden til jeg tror det vil fungere er netop fordi Carvajal kommer til. Han er mere offensivt orienteret og vil derfor hjælpe Øzil på kanten med overlap mm.
Ville bare være bange for vi knækkede over.
I går føler jeg han gjorde det bedre med sit udgangspunkt på den centrale, også selvom de 2 mål faldt da han var på kanten, var det jo ikke i den periode vi virkelig sad på kampen. Din opstilling bliver, i min verden, ekstrem offensiv. Med Özil og Ronaldo på kanterne har du altså 2 drenge der ikke arbejder alt for meget defensivt (de 2 opgør mod Dortmund har vel vist hvor vigtigt Di Maria's arbejdsraseri er). Hvis det kombineres med 2 backs der skal søge at overlappe kanterne, så er den defensive gardering da helt væk.
Jeg ville ønske at man gav en mand som kendte klubben en chance. Barcas mest succesrige periode kom efter ansættelsen af en uprøvet herre i trænersammenhæng (Guardiola), men som kendte klubben. Laudrup kunne være en mulighed og jeg skal indrømme, at det havde jeg aldrig skænket en tanke for et år siden, men han har leveret flot og offensiv fodbold med et lille materiale. Toril ville jeg heller ikke have noget i mod fik chancen. De præstationer han har leveret for de sekundære hold i Real er flotte, så med et dyrt indkøbt stjernehold kunne det også meget vel blive en succes.
Jurgen Klopp er også en træner jeg beundrer, men føler at enten skal den næste træner være spanier eller så skal han have spillet i klubben. Måske er jeg for romantisk, men tager nu gerne nogle sløje år for at vi i fremtiden finder en rød tråd og et koncept som bare kører.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Umiddelbart tænker de fleste defensiv italiener måske a la Capello, men faktum er at han er en langt mere afslappet type og utrolig vellidt blandt mange af de største spillere han har haft med at gøre. Han virker meget human, hvilket jeg tror kan være afgørende nu hvor truppen skal komme sig efter Mourinho som i den grad har splittet truppen ad.
Ancelotti har sjovt nok også utrolig mange tråde til Madrid. Senest hentede han Beckham, han har Makelele som assistent-træner, han trænede Cannavaro i sine bedste år i Parma, var med til at hente Kaka til Milan og trænede ham i hans bedste år, har et super godt forhold til Seedorf, arbejde sammen med Zidane i Juventus og Sacchi har han også i flere omgange arbejdet sammen med.
Rigtig mange Madrid-kontakter roser ham til skyerne, nogle Perez garanteret har forhørt sig ved.
Der er ingen tvivl om hvem den kommende træner er.
Spørgsmålet er så om kemien er der mellem ham og truppen - det bliver spændende at følge.
Og gode gamle Ronaldo også...
www.amazon.com/Carlo-Ancelotti-Beautiful...Genius/dp/0847835383
(de første kapitler kan læses online)
Hvorfor skulle han netop nu ikke gå ned og gøre Real til verdens bedste hold?
Reals trup sammenlignet med Bayerns er nogenlunde ens, og Real tør samtidig godt spenderer nogle øre på de spillere Heynckes måske har brug for, hvis han kommer til Real?
Bayern spiller verdens bedste bold lige pt. efter min overbevisning? Og med Guardiola efter sommer, bliver dette så ændret?
Samtidig har Heynckes styr på egoerne i Bayern, som Robben, Ribery osv. Hvorfor skulle han så ikke kunne klare Reals?
Han er desuden også ekstremt rutineret!
Jeg vil blive overlykkelig for Heynckes i Real! Mange af vores spillere rammer også deres bedste år snart! Specielt Cristiano, hvis ikke allerede han har dem!
Kom kom kom Heynckes!!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- unrectify
- Gæst
-
LasseRMD skrev: Jeg synes klart at alle herinde overser en træner, som er ekstemt vellidt i øjeblikket, og som virkelig høster frugterne på et længere varende opbygget mandskab, samt koncept omkring spillestil: JUPP HEYNCKES
Hvorfor skulle han netop nu ikke gå ned og gøre Real til verdens bedste hold?
Reals trup sammenlignet med Bayerns er nogenlunde ens, og Real tør samtidig godt spenderer nogle øre på de spillere Heynckes måske har brug for, hvis han kommer til Real?
Bayern spiller verdens bedste bold lige pt. efter min overbevisning? Og med Guardiola efter sommer, bliver dette så ændret?
Samtidig har Heynckes styr på egoerne i Bayern, som Robben, Ribery osv. Hvorfor skulle han så ikke kunne klare Reals?
Han er desuden også ekstremt rutineret!
Jeg vil blive overlykkelig for Heynckes i Real! Mange af vores spillere rammer også deres bedste år snart! Specielt Cristiano, hvis ikke allerede han har dem!
Kom kom kom Heynckes!!
Ellers tak, han er på vej på pension (68 år), og vi har brug for en træner som kan være i klubben mere end blot 1-2 sæsoner. Hans evner og meritter er glimrende - misforstå mig endelig ikke - men hans alder er bare ikke optimal i forhold til vores kommende projekt efter Mourinho.
Vi har brug for en træner som kan bygge videre på vores nuværende hold (efter diverse transfer), og tilføre holdet mere effektivitet på den sidste tredjedel af banen - noget som jeg anser Mourinho ikke fik gjort.