Optakt: Real Sociedad – Real Madrid, LaLiga, 4. spillerunde
Bismo post=187973 skrev:
*Når de spiller med ti mandMatamoro post=187969 skrev: Alonsos Real Madrid minder indtil videre mest af alt om Mourinhos.
Tror efterhånden bare matamoro rage-baiter haha.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men det er jo kune et spørgsmål om tid før det koster.Lars1991 post=187975 skrev: Nå, det blev lidt en fuser pga dommeren. Men det vigtigste er også at han ikke får stjålet points fra os, og vi kører videre med max points.
Vi skal være 20% bedre end Barca for at vinde ligaen. Vi skal være noget nær perfekte.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Læste du hvad jeg skrev? Der er fuldstændig frit mål fra kun 40 meters afstand. Kan man sagtens argumentere for er en oplagt scorings mulighedReal HWL post=187962 skrev:
Jona post=187960 skrev: Hvis man skal lege Djævelens advokat kan man jo hæfte sig ved at Courtois stod totalt malplaceret ude af sit målmands felt og der dermed var fuldstændig frit mål at skyde på fra Oyarzabal. Ærlig talt horribel forsvarsspil fra Huijsen. Han sku slet ikke ha givet dommeren en undskyldning for at dømme den. Især ikke når dommeren er Gil manzano
Det har intet at gøre med om man giver Manzano muligheden for at dømme den. Det er et professionelt frispark han begår. Det sker hele tiden. Han er ingen gang sidste mand, plus det ikke er en oplagt scorings mulighed. Det må aldrig give et rødt kort.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Det kan da aldrig være en oplagt scoringsmulighede så langt fra mål. Havde han været sidste mand var sagen en anden.Jona post=187978 skrev:
Læste du hvad jeg skrev? Der er fuldstændig frit mål fra kun 40 meters afstand. Kan man sagtens argumentere for er en oplagt scorings mulighedReal HWL post=187962 skrev:
Jona post=187960 skrev: Hvis man skal lege Djævelens advokat kan man jo hæfte sig ved at Courtois stod totalt malplaceret ude af sit målmands felt og der dermed var fuldstændig frit mål at skyde på fra Oyarzabal. Ærlig talt horribel forsvarsspil fra Huijsen. Han sku slet ikke ha givet dommeren en undskyldning for at dømme den. Især ikke når dommeren er Gil manzano
Det har intet at gøre med om man giver Manzano muligheden for at dømme den. Det er et professionelt frispark han begår. Det sker hele tiden. Han er ingen gang sidste mand, plus det ikke er en oplagt scorings mulighed. Det må aldrig give et rødt kort.
Og så forstår jeg stadig ikke hvorfor VAR kan bruge 5-7 minutter hver gang Mbappé scorer for at finde ud af om han er offside eller ej - men ikke bruge et eneste sekund på et så afgørende moment som et rødt kort.
Men ja, det er nok tilfældigheder det hele.
Der er opfundet et flot ord for det du beskriver. Korruption!!Ramos4 post=187982 skrev: Til dem der holder statistik er Real Madrid nu på -2 i røde kort for/imod siden årtusindeskiftet, mens Barca er på +65 eller noget i den dur.
Og så forstår jeg stadig ikke hvorfor VAR kan bruge 5-7 minutter hver gang Mbappé scorer for at finde ud af om han er offside eller ej - men ikke bruge et eneste sekund på et så afgørende moment som et rødt kort.
Men ja, det er nok tilfældigheder det hele.
Misforstå mig ikke. Jeg syntes heller ikke det er rødt kort. Jeg var også klar med faklerne og høtyvene indtil der var en på et andet forum der pointerede at der jo var frit mål. Og det kunne jeg ikke argumenter imod. Jeg har meget svært med at argumentere imod at det ikke er en oplagt scorings mulighed især når vi snakker Oyarzabal der om nogen ville ha både overblikket til at spotte det frie mål samt den lille smule teknik det kræver at ramme et frit mål på 40 meters afstand. Så jeg tror egentlig bare jeg lavede min kommentar for at høre andres syn på det argument.Real HWL post=187981 skrev:
Det kan da aldrig være en oplagt scoringsmulighede så langt fra mål. Havde han været sidste mand var sagen en anden.Jona post=187978 skrev:
Jona post=187985 skrev:
Misforstå mig ikke. Jeg syntes heller ikke det er rødt kort. Jeg var også klar med faklerne og høtyvene indtil der var en på et andet forum der pointerede at der jo var frit mål. Og det kunne jeg ikke argumenter imod. Jeg har meget svært med at argumentere imod at det ikke er en oplagt scorings mulighed især når vi snakker Oyarzabal der om nogen ville ha både overblikket til at spotte det frie mål samt den lille smule teknik det kræver at ramme et frit mål på 40 meters afstand. Så jeg tror egentlig bare jeg lavede min kommentar for at høre andres syn på det argument.Real HWL post=187981 skrev:
Real Madrid har fået nok. Vi går til FIFA.
Tjah det er også min fejl for formuleringen. Jeg skrev det sådan set kun på den måde jeg skrev det på for ligesom at understrege at jeg bestemt ikke er fan af Gil Manzano og at jeg mistænker ham kraftigt for at være Barca fan. Med det sagt syntes jeg stadig Huijsen så forfærdelig ud i den situation. En ting er at blive snydt og overløbet på den måde af Oyarzabal (af alle mennesker) men så også føle sig nødsaget til at begå det frispark... Jeg har været kæmpe fan af Huijsen ligesom så mange andre herinde men det der var godt nok horribelt. Havde det været en hvilken som helst anden af vores hårdt udskældte CB's der havde lavet den havde folk herinde skreget på at få dem solgt.Ramos4 post=187979 skrev: Jona, hvordan skulle vi have undgået at Manzano fløjtede af midt i en Bellingham scoring sidste år?