Optakt: Real Madrid – Celta Vigo, LaLiga, 15. spillerunde

7 måneder 2 uger siden #205 af Cristiano7
Salah brokker sig.
Liverpool overvejer ikke tage ham med til Champions League kamp.

Vini brokker sig.
Real Madrid overvejer at fyre Xabi Alonso.

Flot flot.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 måneder 2 uger siden #206 af Real HWL

Cristiano7 post=190501 skrev:

Real HWL post=190496 skrev: Der er vist ingen tvivl om hvem der bestemmer i Real Madrid. Det er i hvert fald ikke Xabi og hans trænerstab. Spillerne gør hvad der passer dem. Og det er helt tydeligt at de ikke gider spille det system som Xabi har prøvet at implementere siden han kom. Vi fik en lille forsmag på hvordan det kunne have set ud. Xabi har overtaget en spillertrup fyldt med nogle forkælet møg kællinger der vil skide Real Madrid et langt stykke. Det kunne have været så smukt med Xabi, men det blev det desværre ikke. Primadonnanykkerne har sejret. Jeg må bare erkende at Real Madrid er verdens største fodboldklub der har fokus på alt andet end attraktivt fodbold på banen.

Sikke en skam!!

​Real Madrid er og altid bliver en showbusiness for Florentino Perez.

NFL kamp var vigtigere at gennemføre omed det betød flere udebanekampe = tabte points.
Stjernerne er vigtigere end et sammenspilllet hold.
Champions League er vigtigere end La Liga, Copa Del Rey.
Stjernerne i formdyk skal på banen uanset hvad, fordi de sælger billetter. Blah blah. 

Hvis Xabi bliver fyret fordi han har tabt omklædningsrummet efter El Clasico pga Vinis brok, så har stjernerne vundet igen. 

Jeg tror sgu ikke vi vinder en trofæ med dette hold en anden træner, Vini / Mbappe får lov til at hygge sig uden defensive opgaver på banen og der kommer ingen nye spillere ind i Januar. Vi taber 4-0 til Barca næste år på Nou Camp. 

Håber da Perez tænker anderledes, og sælger Vini til Saudi i januar. 

Det er spot on det du skriver der.

Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, Estadio Santiago Bernabéu

7 måneder 2 uger siden #207 af Mr.Jensen
​Tror vi på at Vini vil til Saudi? 
hvis ikke, hvilke muligheder er der så?
Vel kun PL og PSG der har råd?
kan ikke forestille mig at Luis Enrique vil have ham, tydeligt at han vil have et hold der arbejder for hinanden. Tænker han er glad for at han kom af med Mbappe så holdet er over stjerne.
PL, ja de har pengene, men i moderne fodbold skal en kantspiller være aktiv defensivt. Vil Arsenal, Liverpool eller City gå på kompromis med deres stil for at hente Vini.. Manchester united, here we go 

7 måneder 2 uger siden #208 af NachoFernández

Cristiano7 post=190502 skrev: Salah brokker sig.

Vini brokker sig.

Flot flot.

​Og Liverpool har også en træner, hvor man også snakker om at "næste gang så ryger han nok". Men der er fuld opbakning til at man ikke skal med når man siger sådan noget lort. Situationerne kan ikke helt sammenlignes, men det er jo sådan det skal håndteres. 

Desværre er det for sent for Alonso. Også selvom jeg ville ønske at man oppefra kaldte hele bundet ind i dag, smed Vinicius på tribunen de næste to kampe og talte med store ord over for resten. At enten er de med på Alonsos vogn eller også er der heldigvis mange spillere hvis drøm er at optræde for Real Madrid. 
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Dragam

7 måneder 2 uger siden #209 af longwind

NachoFernández post=190505 skrev:

Cristiano7 post=190502 skrev: Salah brokker sig.

Vini brokker sig.

Flot flot.

​Og Liverpool har også en træner, hvor man også snakker om at "næste gang så ryger han nok". Men der er fuld opbakning til at man ikke skal med når man siger sådan noget lort. Situationerne kan ikke helt sammenlignes, men det er jo sådan det skal håndteres. 

Desværre er det for sent for Alonso. Også selvom jeg ville ønske at man oppefra kaldte hele bundet ind i dag, smed Vinicius på tribunen de næste to kampe og talte med store ord over for resten. At enten er de med på Alonsos vogn eller også er der heldigvis mange spillere hvis drøm er at optræde for Real Madrid. 

​Helt enig hele vejen igennem. Vi har set det her så mange gange før med andre trænere. Som du siger, så er det allerede for sent. Tilliden er tydeligvis væk, respekt kommer ikke igen. Skriften er på væggen. Det er synd og skam
Sidste redigering: 7 måneder 2 uger siden ved longwind.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

7 måneder 2 uger siden #210 af Cristiano7
Jeg har svært ved at se Klopp takke ja tak til dette hold hvor 50% er skadede for det meste af tiden og Perez som ikke vil lade ham bestemme indkøb (de skal helst være gratis - det er den nye mode hos Perez) Han siger sikkert nej tak. Og Klopp kræver også en del løbearbejde, som stjernerne måske ikke har energi til efter deres tur/retur til Ibiza.

Zidane sagde op dengang pga. ledelsen.
Skulle han tage jobbet og stresse sig lige før overtagelsen af det franske landshold? Han siger sikkert nej tak.

Så ender vi med Solari eller Arbeloa. De får nok en fast opstilling samt ordren om at spillerne bestemmer udskiftninger ligesom dengang med bamsefar Carlo.

Når Brasilien ryger ud af VM omkring kvartfinalen, så kommer bamsefar hjem?

Er det mon realistisk??? At Carlo kommer hjem igen…. :-)

7 måneder 2 uger siden #211 af Cristiano7

Mr.Jensen post=190504 skrev: ​Tror vi på at Vini vil til Saudi? 
hvis ikke, hvilke muligheder er der så?
Vel kun PL og PSG der har råd?
kan ikke forestille mig at Luis Enrique vil have ham, tydeligt at han vil have et hold der arbejder for hinanden. Tænker han er glad for at han kom af med Mbappe så holdet er over stjerne.
PL, ja de har pengene, men i moderne fodbold skal en kantspiller være aktiv defensivt. Vil Arsenal, Liverpool eller City gå på kompromis med deres stil for at hente Vini.. Manchester united, here we go 

​Det siger vist en del om Vini, at han ikke har mange muligheder. Jeg snakker ikke om personen Vini, men fodboldspilleren Vini. 

Det ville være vanvittigt, hvis Perez går med til hans krav i lønforhandlingerne. Han er ikke det værd. 

Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

7 måneder 2 uger siden #212 af Taxii89
Jeg stemmer bare lige med i koret. Det hjælper ikke at hente en ny træner så længe hele kulturen i truppen er så gennemsyret dårlig. Man kan vel godt bruge Solari som en interim til at slagte nogle køer og så have en ny koncepttræner efter sommer. Men så kan man vel ligeså godt gøre det nu for Alonso og så lade ham give et reelt forsøg.

Eller man kan gå tilbage til en træner uden koncept, som er eminent til at pleje egoer. Virker dog til at der er gået lidt af ballonen i forhold til vores vanvittige comebacks. De kom på baggrund af en helt anden kultur også. Måske en, der stammede helt tilbage fra Mourinho?

Det er sgu tungt at følge med i holdet for tiden.

7 måneder 2 uger siden #213 af Raul7-2880
​🚨 𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: Real Madrid TV blamed Negreira after losing to Celta Vigo, saying "This refereeing was made in Negreira!" 🫨‼️

Pinligt, tragikomisk og patetisk af den såkaldte kongeklub. 

7 måneder 2 uger siden #214 af Estadio Santiago Bernabéu

Raul7-2880 post=190512 skrev: ​🚨 𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: Real Madrid TV blamed Negreira after losing to Celta Vigo, saying "This refereeing was made in Negreira!" 🫨‼️

“Såkaldte”

Det her er ikke selvudnævnte Mes Que Un Club. Det her er kongeklubben fordi vi vinder de største titler oftere end alle andre i verden.

Men jeg er enig i at vi burde forsøge at blive gode venner med alle igen ligesom vi var så stolte af for bare få år siden.

7 måneder 2 uger siden #215 af Sebberg
​Der er ingen tvivl for mig om, at der er noget med trupsammensætningen, som er helt off, og at jeg hjertens gerne skipper Vini videre. Så jeg synes heller ikke, at Xabi har haft de bedste betingelser i verdenen.

Men jeg bliver også ved med at falde tilbage til og undre mig over, hvorfor han har tabt den interne magtkamp over eksempelvis en spiller som Vinicius. Hvordan skete det, at der hverken var konsekvenser, da han gik bananas til Clasico, eller da hans lejr lækkede alle rygterne om utilfredsheden med Xabi? Der havde jeg virkelig set ham som en træner, der satte foden ned. Retrospektivt kan jeg godt føle, at det var dér, det gik galt. 

Jeg har i årevis været fortaler for en koncepttræner, men hvis det her nu går så galt, som det virker til nu, så har jeg én drøm: En træner, der er kold. Perez har efterhånden bevist, at han ikke ser det, vi andre ser.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, Ramos4

7 måneder 2 uger siden #216 af Raul7-2880

Estadio Santiago Bernabéu post=190513 skrev:

Raul7-2880 post=190512 skrev: ​🚨 𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: Real Madrid TV blamed Negreira after losing to Celta Vigo, saying "This refereeing was made in Negreira!" 🫨‼️

“Såkaldte”

Det her er ikke selvudnævnte Mes Que Un Club. Det her er kongeklubben fordi vi vinder de største titler oftere end alle andre i verden.

Men jeg er enig i at vi burde forsøge at blive gode venner med alle igen ligesom vi var så stolte af for bare få år siden.

​0 titler sidste sæson. 0 titler i år. Ærligt talt – hvad er det helt præcist, der i øjeblikket berettiger Real Madrid til at blive kaldt “kongerne”? I disse dage er der hverken resultater, dominans, værdighed eller trofæer, der understøtter den status.
Sidste redigering: 7 måneder 2 uger siden ved Raul7-2880.

Leveret af Kunena Forum