Optakt: Real Madrid - Manchester City, Champions League, 6. kamp

8 måneder 2 uger siden #85 af Realex
​Præcis. Min kommentar var til Asencio-situationen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 måneder 2 uger siden #86 af Real HWL
​Sindssyg udvikling på den kamp. Det er bare ikke vores sæson.
Sidste redigering: 8 måneder 2 uger siden ved Real HWL.

8 måneder 2 uger siden #87 af Malthehn

Estadio Santiago Bernabéu post=190652 skrev:

Malthehn post=190639 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=190634 skrev: ​Egentlig en meget smart taktik. Nedlæg en forsvarsspiller og se sin angriber være udækket fordi forsvarsspilleren ligger ned. Skide nemt!

​Du kan ikke mene, at du synes der er frispark - Rudiger holder faktisk fat i hans trøje og kaster sig forover, ved nærmest ingen kontakt.
Det er sgu ikke ballet vi ser.

Vent. Jeg troede det sgu ikke var ballet vi ser. Men når Rüdiger gør det samme som City spilleren så giver det straffe selvom det ikke gav frispark. Det er åbenbart ballet engang imellem og fodbold engang imellem.

​De gør slet ikke noget der minder om hinanden????
De står op ad hinanden og så kaster Rudiger sig forover, hvor han i øvrigt holder i modstanderens trøje og hiver ham med ned..
Rudiger holder jo Haaland fra at komme til en chance, det kan vi ikke komme udenom.

Vi kunne sætte en startopstilling herinde fra, med folk der har så dårlige undskyldninger - eller der kun sviner Vini til.

Pinlige tilstande - når de selvsamme råber op om at klubben græder.
Følgende bruger(e) sagde tak: NickyMad

8 måneder 2 uger siden #88 af Dybbøl
​Ceballos synes jeg slet ikke jeg har set på bolden. Måske Güler ind i pausen for ham. 

8 måneder 2 uger siden #89 af longwind
Rüdiger, Bellingham, Vinicius igen langt under niveau. Gonzalo er et hul i jorden, jeg ved ikke hvad I andre ser i ham. Vi burde dominere den her kamp totalt, City har været rædderlige, og alligevel tvinger vi os selv bagud.

8 måneder 2 uger siden #90 af Ramos4

Dybbøl post=190663 skrev: ​Ceballos synes jeg slet ikke jeg har set på bolden. Måske Güler ind i pausen for ham. 

​Ceballos kan ikke holde 90 under alle omstændigheder.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

8 måneder 2 uger siden #91 af Ramos4
City uden skud på mål i 30 minutter. Men så vælger vi at sove på en dødbold som sædvanlig. Same old shit.

Ellers god intensitet. Man kan snakke nok så meget om spillere og opstillinger, men den store forskel på idag og weekenden er at vi rent faktisk spiller med gnist og koncentration i dag. Det gør en kæmpe forskel.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

8 måneder 2 uger siden #92 af -#7-
​Rüdiger var gået i historiebøgerne som en af de største forsvarsspillerne nogensinde, hvis ikke VAR eksisterede. Det er jo så himmelråbende dumt det han foretager sig inde i feltet. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

8 måneder 2 uger siden #93 af Real HWL
​Jeg er stadigvæk fortrøstningsfuld til 2. halvleg. Dommeren skylder os også et straffe.

8 måneder 2 uger siden #94 af Estadio Santiago Bernabéu
​Synes dommeren har gjort det fint. Men det virker bare så random hvad der bliver tjekket igennem af VAR. Og så mener jeg at der bliver begået frispark på Rüdiger. Men ellers er det godkendt af dommeren synes jeg.

Real Madrid er også godkendt første halvleg selvom vi er bagud. Det er meget tæt.

Skal vi have Mbappé på banen?

8 måneder 2 uger siden #95 af KWE
​Der er simpelthen for mange uintelligente spillere i den her trup. Der bliver taget så mange tåbelige beslutninger i hver kamp. Det koster mesterskaber..
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Sebberg, Dragam, Ramos4

8 måneder 2 uger siden #96 af Ramos4

Real HWL post=190668 skrev: ​Jeg er stadigvæk fortrøstningsfuld til 2. halvleg. Dommeren skylder os også et straffe.

​Njah. Vi plejer at blive febrilske når vi er bagud. Vi mister altid hovedet når vi er bagud mod gode hold.

Leveret af Kunena Forum