Optakt: Real Madrid - Manchester City, Champions League, 6. kamp

7 måneder 4 dage siden #97 af Sebberg
​Folk sejler godt nok herinde. Selvfølgelig er der forskel på, at der bliver sendt et indlæg ind mod Haaland, der tydeligt bliver holdt, og så at Asensio i en pulje af 15 spillere bliver holdt i trøjen i et halvt sekund og lader sig falde. 

Jeg vil da gerne se en superslow af den, men de to situationer er usammenlignelige.

Men øv. Det her er vel forskellen på vores momentum for et par år siden og så nu. Dengang kunne vi spille som en sæk kartofler og alligevel score mål + lave comebacks. Nu spiller vi City ud af tæppet i 30 minutter, men indkasserer to. Dumme individuelle fejl.

Rodrygo er i hopla, og det samme er Vinicius vel på en eller anden måde. Det er dog bare det samme med ham - slutproduktet er der bare ikke mere, om så det er det afgørende skud, aflevering eller beslutning. Han er VIRKELIG heller ikke fan af at slippe den til Carreras i et overlap... hold da op.
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano7, Malthehn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 måneder 4 dage siden #98 af Bismo
Vi spiller en fin første halvleg alt taget i betragtning. Bagud på to fejl som selvfølgelig koster mod et hold som City. Forhåbentlig får vi Mbappe at se i anden halvleg, City giver meget plads bagved som Vini slet ikke får udnyttet.

7 måneder 4 dage siden #99 af Hamid8210
Ind med Mbappe til at true lidt mere. Ellers håber jeg vi forsætter som 1 halvleg. Tror Arda vil falde igennem - ligesom alle kampe med ham og Jude på banen

7 måneder 4 dage siden #100 af Real HWL

Ramos4 post=190671 skrev:

Real HWL post=190668 skrev: ​Jeg er stadigvæk fortrøstningsfuld til 2. halvleg. Dommeren skylder os også et straffe.

​Njah. Vi plejer at blive febrilske når vi er bagud. Vi mister altid hovedet når vi er bagud mod gode hold.

En uafgjort er helt klart mulig.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

7 måneder 4 dage siden #101 af elle44
Ja det var kedeligt. Bliver svært at finde det rette spændingsniveau frem igen, vi tabte hovedet til sidst.

Og forstår ikke hvorfor vi ikke må kritisere Vini herinde, jeg vil gerne rose ham for hans presspil og generelle intensitet. Men han formøbler jo alle gode muligheder han får.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Dragam, Ramos4

7 måneder 4 dage siden #102 af Dragam

longwind post=190664 skrev: Rüdiger, Bellingham, Vinicius igen langt under niveau. Gonzalo er et hul i jorden, jeg ved ikke hvad I andre ser i ham. Vi burde dominere den her kamp totalt, City har været rædderlige, og alligevel tvinger vi os selv bagud.

​Gonzalo har placeret sig de rigtige steder, og spillet de rigtige bolde, de få gange han er blevet spillet. Jeg ser intet galt i hans præstation.

Bellingham har været fornuftig defensivt, men ikke været med i meget offensivt, udover sin assist.

Vinicius... hvad skal man næsten sige, manden er vel tæt på fodbold retarderet... forkerte beslutning næsten hver gang, og når han endelig vælger den rigtige aflevering, så er han ALT for lang tid om at få afleveret...

7 måneder 4 dage siden #103 af Sebberg

KWE post=190670 skrev: ​Der er simpelthen for mange uintelligente spillere i den her trup. Der bliver taget så mange tåbelige beslutninger i hver kamp. Det koster mesterskaber..

​Uintelligente er et hårdt ord, men jeg følger dig faktisk 100procent. Det er lidt den samme diskussion ift. alt det her tuderi og 'hele verden og dommerstanden er imod os'. Der mangler en håndfuld skarpe hjerner til at få styr på resten. 

7 måneder 4 dage siden #104 af Ramos4

Real HWL post=190675 skrev:

Ramos4 post=190671 skrev:

Real HWL post=190668 skrev: ​Jeg er stadigvæk fortrøstningsfuld til 2. halvleg. Dommeren skylder os også et straffe.

​Njah. Vi plejer at blive febrilske når vi er bagud. Vi mister altid hovedet når vi er bagud mod gode hold.

En uafgjort er helt klart mulig.

​Og det vil være fint. 1 point er fint i en kamp med så mange skader.
Vi skal bare uskadt frem til julepausen nu. 1 point her og så et par sejre over Alaves og Sevilla.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

7 måneder 4 dage siden #105 af Doc.juego

longwind post=190664 skrev: Rüdiger, Bellingham, Vinicius igen langt under niveau. Gonzalo er et hul i jorden, jeg ved ikke hvad I andre ser i ham. Vi burde dominere den her kamp totalt, City har været rædderlige, og alligevel tvinger vi os selv bagud.

​Har vi set den samme kamp ?

Gonzalo har du svært god.
Han starter i en højintens cl kamp, nærmest fuldstændig uden kamp træning, alligevel er han involveret i de fleste chancer, laver et godt pres, vinder bolde, spiller den hurtigt videre uden at varme bolden på dumme tidspunkter.

Nej han er ikke kommet til chancer, primært fordi at Vini åbenbart skal være i fokus, og desværre ikke er lykkedes med så meget i dag.
Så gonzalo har ikke lagt en gude præstation på bordet, men det er vel heller ikke forventeligt. Han spiller godt og kender sin rolle, selv om han ikke kan drible 5 mand. Man han passer godt ind i systemet.
Vi har jo også haft flere chancer til at score, vi kunne have banket 3 ind snildt 
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

7 måneder 4 dage siden #106 af Hamid8210
Frygter dog at intensiteten forsvinder

7 måneder 4 dage siden #107 af Dragam

Hamid8210 post=190674 skrev: Ind med Mbappe til at true lidt mere. Ellers håber jeg vi forsætter som 1 halvleg. Tror Arda vil falde igennem - ligesom alle kampe med ham og Jude på banen

​Dumt at risikere at hans baglårsskade bliver værre. Lad ham hvile på bænken, der kommer mange flere kampe, hvor vi får brug for ham i top form.

7 måneder 4 dage siden #108 af Realex
​Dejligt dybdegående og analyserende pausestudie. 

Leveret af Kunena Forum