Optakt: Alavés – Real Madrid, LaLiga, 16. spillerunde

7 måneder 2 uger siden #49 af longwind
Vi havde det hele med Benz. Jeg værdsatte ham ikke nok
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Dragam, Ramos4, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 måneder 2 uger siden #50 af Dragam

NickyMad post=190935 skrev: Rodrygo bør sølges uafhængigt af om Vini ryger eller ej. Forhåbentlig rammer han en af sine gode perioder lige op til sommeren, og det kan måske lokke en af de engelske klubber.

​Vi har brug for mere end 11 spillere I truppen. Kan han acceptere ikke at være fast mand, så ser jeg gerne at han bliver. Hvis han vil spille fast, så må han selvfølgelig afsted.

Vini skal indiskutabelt afsted til sommer, hvis ikke i januar vinduet.

7 måneder 2 uger siden #51 af Ramos4

NachoFernández post=190938 skrev:

Ramos4 post=190933 skrev:

NachoFernández post=190931 skrev: Tror ikke jeg ser Rodrygo problematikken på samme måde.

I dag er det i udgangspunktet Valverde som holder bredden når Tchouameni går ned og det gør at Rodrygo egentlig har frihed til at bevæge sig frit rundt. I stedet har han en god mulighed fordi han bevæger sig indad og så løber dybt da Valverde sendte den ned til ham. Så hans opgave er jo slet ikke begrænset til at skulle ud i aktioner på højrekanten.

Jeg er mere skuffet over at han slet ikke formår at komme med i spillet, når han bevæger sig ind i mellemrummet (nu hvor vi har fjernet de to stærkeste mellemrumsspillere fra det rum) og overhovedet ikke bliver farlig. 

Det er sandt at det er tamt når han står ude på kanten men hvis han nu søgte feltet i den sidste fase i stedet, så kunne det blive spændende.

​Ej hvor mange års historik med Rodrygo på højrekanten skal du bruge for at indse det ikke kommer til at fungere?

​Men det har jo ikke noget med det at gøre. Læste du hvad jeg skrev?

Det er først under Alonso at vi for alvor kører med 3'eren bagved, spiller med en enkelt ansvarlig for bredden i hver side og faktisk giver frihed til at søge ind - ligesom Mastantuono i kampe har vandret meget ind i starten og Güler det samme. 

Så det er jo de taktiske skift som vi trods alt stadig har fået igennem, som bør gøre det lettere for Rodrygo da det betyder at han kan komme tættere på målet og ind til de små driblinger omkring feltet hvor han er stærk.

​De tre forreste havde da carte blanche til at rotere sidste år under Carlo. Det gik af lort. Rodrygo er usynlig i dag.
Men okay. Lad os give Rodrygo et par år mere.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 måneder 2 uger siden #52 af Dragam

Ramos4 post=190937 skrev:

Dragam post=190936 skrev:

NachoFernández post=190931 skrev: Tror ikke jeg ser Rodrygo problematikken på samme måde.

I dag er det i udgangspunktet Valverde som holder bredden når Tchouameni går ned og det gør at Rodrygo egentlig har frihed til at bevæge sig frit rundt. I stedet har han en god mulighed fordi han bevæger sig indad og så løber dybt da Valverde sendte den ned til ham. Så hans opgave er jo slet ikke begrænset til at skulle ud i aktioner på højrekanten.

Jeg er mere skuffet over at han slet ikke formår at komme med i spillet, når han bevæger sig ind i mellemrummet (nu hvor vi har fjernet de to stærkeste mellemrumsspillere fra det rum) og overhovedet ikke bliver farlig. 

Det er sandt at det er tamt når han står ude på kanten men hvis han nu søgte feltet i den sidste fase i stedet, så kunne det blive spændende.

​Ej hvor mange års historik med Rodrygo på højrekanten skal du bruge for at indse det ikke kommer til at fungere?

​Men hvor mange af dem var mer benz ? Det er alligevel nogle år siden han er smuttet.

​Forstår ikke argumentet? Der var der vel netop nogen at sigte efter?

​Min pointe var at han gjorde det godt dengang benz var der, men at de alligevel kun spillede sammen i 1 eller 2 sæsoner, og det trods alt er nogle år siden at han havde nogen at sigte efter :)

7 måneder 2 uger siden #53 af Ramos4

Dragam post=190943 skrev:

Ramos4 post=190937 skrev:

Dragam post=190936 skrev:

​Men hvor mange af dem var mer benz ? Det er alligevel nogle år siden han er smuttet.

​Forstår ikke argumentet? Der var der vel netop nogen at sigte efter?

​Min pointe var at han gjorde det godt dengang benz var der, men at de alligevel kun spillede sammen i 1 eller 2 sæsoner, og det trods alt er nogle år siden at han havde nogen at sigte efter :)

​Gjorde han det godt dengang?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 måneder 2 uger siden #54 af Cristiano7
Guler er ikke god iaften.
Har svært ved at se ham blive verdensklasse som Modric.

7 måneder 2 uger siden #55 af Ramos4

Cristiano7 post=190945 skrev: Guler er ikke god iaften.
Har svært ved at se ham blive verdensklasse som Modric.

​Modric kom til Madrid som 27-årig.
Güler er 20.
​Han har lagt 7 assist denne sæson.

Sidste redigering: 7 måneder 2 uger siden ved Ramos4.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, DeLaRed

7 måneder 2 uger siden #56 af NickyMad

Dragam post=190941 skrev:

NickyMad post=190935 skrev: Rodrygo bør sølges uafhængigt af om Vini ryger eller ej. Forhåbentlig rammer han en af sine gode perioder lige op til sommeren, og det kan måske lokke en af de engelske klubber.

​Vi har brug for mere end 11 spillere I truppen. Kan han acceptere ikke at være fast mand, så ser jeg gerne at han bliver. Hvis han vil spille fast, så må han selvfølgelig afsted.

Vini skal indiskutabelt afsted til sommer, hvis ikke i januar vinduet.

​Det er sgu en ret dyr reserve at have på bænken, både med prisskilt og løn, og en reserve der kun leverer i momenter.. nej tak. Rodrygo har på intet tidspunkt vist noget stabilt, heller ikke da hypen var allerhøjest. Eneste grund til han ikke røg i sommers, var jo at Real har givet ham en løn som ikke engang de engelske klubber var villige til at matche. Vi burde have sænket hans pris og skiftet ham ud med Zubimendi i sommers.

Sidste redigering: 7 måneder 2 uger siden ved NickyMad.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

7 måneder 2 uger siden #57 af longwind
Güler er fin. Midtbanen kan sagtens, men de kommer til at se svage ud fordi Kylian er den eneste der bevæger sig. Kunne vi dog for helvede få 11 mand på banen i stedet for at spille med Vini så ville det se bedre ud for alle
Sidste redigering: 7 måneder 2 uger siden ved longwind.

7 måneder 2 uger siden #58 af Ramos4
Vi fører 1-0, så derfor spiller vi selvfølgelig med åbent visir fra ende til ende. Genialt.
Fucking brilliant.

7 måneder 2 uger siden #59 af Ramos4
Man burde nedgradere kontrakttilbuddet til Vini med €500.000, for hver måned der går.

Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

7 måneder 2 uger siden #60 af elle44
Hold kæft man Vini, flå ham nu ud for helvede, han har spillet 62 minutter for meget.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Leveret af Kunena Forum