Optakt: Alavés – Real Madrid, LaLiga, 16. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Kom så! Vi burde kunne holde til uafgjort og sikre os 1 point
:-(
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ja, "lidt" sløjt at han hænger og ophæver offsiden...longwind post=190965 skrev: Hvordan kan det være så nemt? Det er sgu for dovent af Rudiger
På papir ja, men som sagt han leverer jo kun i momenter, så hvad hjælper det, potentialet gavner os intet.. Hypen omkring Rodrygo er slet ikke fortjent, og han lever stadig på sine CL mirakler. Forhåbentlig vil nogen smide boksen for potentialet, ellers ryger han aldrig.Dragam post=190962 skrev:
Havde et byt med Rodrygo og zubimendi været en mulighed, så havde jeg også sagt ja tak.NickyMad post=190947 skrev:
Det er sgu en ret dyr reserve at have på bænken, både med prisskilt og løn, og en reserve der kun leverer i momenter.. nej tak. Rodrygo har på intet tidspunkt vist noget stabilt, heller ikke da hypen var allerhøjest. Eneste grund til han ikke røg i sommers, var jo at Real har givet ham en løn som ikke engang de engelske klubber var villige til at matche. Vi burde have sænket hans pris og skiftet ham ud med Zubimendi i sommers.Dragam post=190941 skrev:
Vi har brug for mere end 11 spillere I truppen. Kan han acceptere ikke at være fast mand, så ser jeg gerne at han bliver. Hvis han vil spille fast, så må han selvfølgelig afsted.NickyMad post=190935 skrev: Rodrygo bør sølges uafhængigt af om Vini ryger eller ej. Forhåbentlig rammer han en af sine gode perioder lige op til sommeren, og det kan måske lokke en af de engelske klubber.
Vini skal indiskutabelt afsted til sommer, hvis ikke i januar vinduet.
Men jeg ved ikke hvem du synes ville være en bedre backup spiller end Rodrygo, som ville acceptere at være backup. Og vi har sandt for dyden brug for backups, med alle de skader vi har hele tiden.
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Jeg vil nu mene at det er vores kære back debutant der ser dårligere ud i den situation, der er ingen grund til at forsøge at trække en offside og tydeligvis ikke noget resten af bagkæden var med på. Det er bare uheldigt for ham, han skal ikke klandres for det, men han laver den største fejl.longwind post=190965 skrev: Hvordan kan det være så nemt? Det er sgu for dovent af Rudiger
Donde está la biblioteca?
- MR 800M84571C
- Ekspert bruger
-
Er han lykkes med noget som helst i dag? Han taber alle nærkampe, har ikke sat en mand, lagt en farlig aflevering eller vundet bolden i et genpres.
Jeg ville egentlig gerne se Mbappé til venstre og GG på toppen - for jeg orker heller ikke Rodrygo på venstre, så vi kan se en Brahim Diaz, der ikke kan drible med bolden uden konstant at kigge mere på sine egne fødder end efter sine medspillere...
Og så er der udlignet. Så ryger Vini jo ingen steder... 🙄
Det er også et fair argument - men hvem skal vi så have som backup istedet for ?NickyMad post=190970 skrev:
På papir ja, men som sagt han leverer jo kun i momenter, så hvad hjælper det, potentialet gavner os intet.. Hypen omkring Rodrygo er slet ikke fortjent, og han lever stadig på sine CL mirakler. Forhåbentlig vil nogen smide boksen for potentialet, ellers ryger han aldrig.Dragam post=190962 skrev:
Havde et byt med Rodrygo og zubimendi været en mulighed, så havde jeg også sagt ja tak.NickyMad post=190947 skrev:
Det er sgu en ret dyr reserve at have på bænken, både med prisskilt og løn, og en reserve der kun leverer i momenter.. nej tak. Rodrygo har på intet tidspunkt vist noget stabilt, heller ikke da hypen var allerhøjest. Eneste grund til han ikke røg i sommers, var jo at Real har givet ham en løn som ikke engang de engelske klubber var villige til at matche. Vi burde have sænket hans pris og skiftet ham ud med Zubimendi i sommers.Dragam post=190941 skrev:
Vi har brug for mere end 11 spillere I truppen. Kan han acceptere ikke at være fast mand, så ser jeg gerne at han bliver. Hvis han vil spille fast, så må han selvfølgelig afsted.NickyMad post=190935 skrev: Rodrygo bør sølges uafhængigt af om Vini ryger eller ej. Forhåbentlig rammer han en af sine gode perioder lige op til sommeren, og det kan måske lokke en af de engelske klubber.
Vini skal indiskutabelt afsted til sommer, hvis ikke i januar vinduet.
Men jeg ved ikke hvem du synes ville være en bedre backup spiller end Rodrygo, som ville acceptere at være backup. Og vi har sandt for dyden brug for backups, med alle de skader vi har hele tiden.