Optakt: Real Madrid – Betis, LaLiga, 18. spillerunde
Mbappe skal bare ind istedet for Vinicius. Ellers helt enig.Ramos4 post=191357 skrev: Ti så stille om VMs bedste spiller.
Anyway. Når Mbappé er tilbage skal han vel bare ind for Rodrygo og så ellers samme hold som nu. Synd hvis det er på bekostning af Gonzalo.
Vini - Mbappé - Rodrygo fungerer ikke og har aldrig gjort det.
Midtbanen er god i dag fordi Jude har frihed med Camavinga og Tchouameni bag sig. Hvor Valverde så skal spille ved jeg ikke. Trent tilbage på backen efterlader Fede lidt i limbo. Han må kæmpe med Camavinga og Tchouameni om en plads på midten.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Helt enig i at vi ser den absolut bedste version af Bellingham idag…dog er det langtfra det gennemsnitlige niveau han har holdt i denne season indtil videre, det er ikke nødvendigvis altid hans egen skyld, men forstår godt kritikken til tider. Hvis han spillede som han gjorde idag, hver eneste kamp, så tvivler jeg stærkt på at der ville være nogen kritik rette mod ham.Lars1991 post=191369 skrev: Bellingham er så vild. Forstår ikke at folk har kritiseret ham i denne sæson.
Camavinga har en af sine gode kamp. Please ikke bli' skade igen :D
Rodrygo synes jeg egentlig ikke har været særlig god.. han har god acceleration og fået sat nogle spillere på det, men han kommer ikke i farlige situationer, og når han gør så tager han dårlige beslutninger. Han er god til at holde bredden dog og fine dødbolde i dag.
Rudiger med for mange fejl på bolden. Er sgu lidt bekymret for om han kan nå sit gamle niveau igen...
Donde está la biblioteca?
I den perfekte verden. Jeg prøvede at være mere realistisk.Dragam post=191371 skrev:
Mbappe skal bare ind istedet for Vinicius. Ellers helt enig.Ramos4 post=191357 skrev: Ti så stille om VMs bedste spiller.
Anyway. Når Mbappé er tilbage skal han vel bare ind for Rodrygo og så ellers samme hold som nu. Synd hvis det er på bekostning af Gonzalo.
Midtbanen er god i dag fordi Jude har frihed med Camavinga og Tchouameni bag sig. Hvor Valverde så skal spille ved jeg ikke. Trent tilbage på backen efterlader Fede lidt i limbo. Han må kæmpe med Camavinga og Tchouameni om en plads på midten.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Men det er absurd at man ikke kan tale om at udskifte en spiller for at være realistisk, fordi der er så meget favouritism, at det ikke handler om at have det bedst sammensatte hold...Ramos4 post=191373 skrev:
I den perfekte verden. Jeg prøvede at være mere realistisk.Dragam post=191371 skrev:
Donde está la biblioteca?
Garcia som 9er når mbappe er tilbage også, tak !
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Undskyld hva’ sa’ då?NachoFernández post=191359 skrev:
Spot on. Jeg synes det gør noget ved vores spil, at Gonzalo ligger der. Han har været rigtig god indtil videre. Hans teknik er desværre til at lukke op og skide i, men han opfatter situationerne godt. Lidt bedre føling og så havde han lavet en assist til Jude. Og så ser vi pludselig at det er svært at samle Jude op når Gonzalo også er derinde. Han presser også fremragende.Ramos4 post=191357 skrev: Ti så stille om VMs bedste spiller.
Vi spiller hurtigt og på få berøringer. Det kan Mbappe også, men de 3 sammen gør banen alt for lille og kompakt og så står de for meget med kuglen. Gonzalo lykkes med at hjælpe holdet til at gøre banen stor. Så er det fint at han ikke altid er så meget med i spillet.
Dog vil jeg sige at Rodrygo er kommet rigtig godt i gang fra start.
DC19
Det må være fremtiden.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- NachoFernández
- Væk
- Platin bruger
-
Min kommentar er til at lukke op og skide i :D-#7- post=191378 skrev:
Undskyld hva’ sa’ då?NachoFernández post=191359 skrev:
Spot on. Jeg synes det gør noget ved vores spil, at Gonzalo ligger der. Han har været rigtig god indtil videre. Hans teknik er desværre til at lukke op og skide i, men han opfatter situationerne godt. Lidt bedre føling og så havde han lavet en assist til Jude. Og så ser vi pludselig at det er svært at samle Jude op når Gonzalo også er derinde. Han presser også fremragende.Ramos4 post=191357 skrev: Ti så stille om VMs bedste spiller.
Vi spiller hurtigt og på få berøringer. Det kan Mbappe også, men de 3 sammen gør banen alt for lille og kompakt og så står de for meget med kuglen. Gonzalo lykkes med at hjælpe holdet til at gøre banen stor. Så er det fint at han ikke altid er så meget med i spillet.
Dog vil jeg sige at Rodrygo er kommet rigtig godt i gang fra start.