Optakt: Barcelona – Real Madrid, Spansk Super Cup, finale
Har det på samme måde. Er bare glad for at det ikke blev en ydmygelse, jeg er sådan set pisse ligeglad med super cuppen. Vi skulle have haft uafgjort, men strukturen er der jo ikke, så hvad er pointen?Ramos4 post=191751 skrev: Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har været så ligeglad med en Clasico. Ingen sommerfugle i maven op til.
Jeg er pisse ligeglad.
Sæsonen er en farce lige meget hvad der var sket i dag.
Vi har opgivet planen halvvejs i sæsonen og nu kører vi bare frihjul.
Hvad er planen? Vi ligner ikke et hold der træner noget som helst.
Truppen er dårligt sammensat igen-igen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kæft vi er blottet for teknik på midten af banen. Vi er bygget til at spille kontra...men det kan vi jo heller ikke finde ud af. Alt dør omkring Vini og Rodrygo, fordi alting er vibes og intet er indstuderet.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Det tager tid at opbygge noget, især med alle de her skader. I dag var første halvleg rigtig skidt, men anden halvleg synes jeg var en del bedre, selvom vi havde en dyk cirka midt i. Valverde skulle ikke være taget ud, men forstår godt Xabi ville have Arda på banen. Men det var ikke den rigtige at tage ud. Alt i alt, fortjent nok Barca tager sejren, men vildt at vi ikke scorer på vores to kæmpe chancer i overtiden.
Planen er at bolden skal høvles frem, mens alle stormer frem med hovedet under armen, og så ellers håbe på det bedste.Ramos4 post=191751 skrev: Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har været så ligeglad med en Clasico. Ingen sommerfugle i maven op til.
Jeg er pisse ligeglad.
Sæsonen er en farce lige meget hvad der var sket i dag.
Vi har opgivet planen halvvejs i sæsonen og nu kører vi bare frihjul.
Hvad er planen? Vi ligner ikke et hold der træner noget som helst.
Truppen er dårligt sammensat igen-igen.
Nogle gange er jeg virkelig også i tvivl om hvad de øver og hvad Alonso fortæller dem de skal gøre.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sgu ikke hver gang. Slet ikke.Lars1991 post=191758 skrev: Vi blev altså også domineret imod de store hold da vi havde Kroos og Modric. Tror folk husker tiden lidt rosenrødt.
Det tager tid at opbygge noget, især med alle de her skader. I dag var første halvleg rigtig skidt, men anden halvleg synes jeg var en del bedre, selvom vi havde en dyk cirka midt i. Valverde skulle ikke være taget ud, men forstår godt Xabi ville have Arda på banen. Men det var ikke den rigtige at tage ud. Alt i alt, fortjent nok Barca tager sejren, men vildt at vi ikke scorer på vores to kæmpe chancer i overtiden.
Og det er jo svært når Ronaldo og Bale ikke tracker tilbage og Marcelo er mere kant end back. Men det er ikke midtbanens skyld.
Edit: Kroos og Modric kunne sætte spillet. Styre tempoet. Træffe de rette beslutninger. Vi har ingen med en god spil IQ på midtbanen.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Vi har to kæmpe chancer til sidst, men sparker direkte på målmand. Dem havde Marcelo eller Ramos scoret på.
Tænk engang havde vi Bale, Ronaldo, Benzema, Modric, Casemiro, Kroos, Carvajal, Pepe, Ramos og Marcelo.
Vi har ikke en spillestil og lever af det individuelle, derfor taber vi ofter, når de individuelle ikke har niveauet.
Ramos4 post=191760 skrev:
Sgu ikke hver gang. Slet ikke.Lars1991 post=191758 skrev: Vi blev altså også domineret imod de store hold da vi havde Kroos og Modric. Tror folk husker tiden lidt rosenrødt.
Og det er jo svært når Ronaldo og Bale ikke tracker tilbage og Marcelo er mere kant end back. Men det er ikke midtbanens skyld.
Næ, det da heller ikke hver gang nu. Men selvfølgelig skal vi til at bygge noget op igen. Jeg tror stadig på det her projekt og håber Perez gør det samme. Vi skal bare have udskiftet nogle af vores skadesplagede forsvarsspillere, og evt Vini.
- MR 800M84571C
- Ekspert bruger
-
Meget sigende situation et par minutter før tid, da Carreras fik bolden på kanten og seks-syv medspillere bakkede væk fra ham i forventning om, at han kunne slå et venstrebensindlæg direkte igennem Barca-spilleren foran ham; ingen tog et løb mod bolden eller truede med et løb i dybden eller et overlap - og de fleste af dem kunne jo ikke vinde en hovedstødsduel alligevel...
Man bliver så træt.
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Vi mangler en som Kroos/Modric på midtbanen som kan dirigere Jude, Cama, Valverde eller Tchou rundt og skabe balance. En klog voksen. Det er ingen af dem som gør det udover Arda eller Ceballos - som snakker en del til de andre på banen. Men Arda og Ceballos er ikke på niveau som Kroos eller Modric.Lars1991 post=191758 skrev: Vi blev altså også domineret imod de store hold da vi havde Kroos og Modric. Tror folk husker tiden lidt rosenrødt.