Optakt: Barcelona – Real Madrid, Spansk Super Cup, finale
6 måneder 2 uger siden #193
af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Optakt: Barcelona – Real Madrid, Spansk Super Cup, finale
Det jo heller ikke fordi jeg synes det helt hul i hovedet at ønske en anden spiltype til midtbanen. Vi har Arda og vi har Ceballos. Man mister nok lidt af alt det Arda kan ved at spille ham for dybt, og han har heller ikke helt erfaringen endnu til ikke at begå for mange fejl. Ceballos er en fin trupspiller, men har ikke niveauet til at starte. Så kan da godt se hvorfor man gerne vil have en til.
Men som Nacho rigtigt gengiver, så synes jeg bare ikke det er vores største problem lige nu. Det er helt klart i forsvaret, og det jo der vores problemer starter i opspillet også. Vi mangler for mange + det hele tiden nye der skal spille sammen, så man får ikke opbygget systemet og relationerne særlig godt. Vi skal have købt nogle spillere man kan stole på fysisk.
Derudover er Vini et stort spørgsmålstegn. Det skal man simpelthen have løst, enten ved at Vini føjer sig 100% eller man sælger ham. Han har jo helt klart talentet til at spille på holdet, og det så vi jo også i dag. Men det går ikke han skaber så meget uro.
Hvis vi får løst de to problemer så tror jeg stadig på Xabi og det her hold, også uden en tilføjelse til midtbanen.
Men som Nacho rigtigt gengiver, så synes jeg bare ikke det er vores største problem lige nu. Det er helt klart i forsvaret, og det jo der vores problemer starter i opspillet også. Vi mangler for mange + det hele tiden nye der skal spille sammen, så man får ikke opbygget systemet og relationerne særlig godt. Vi skal have købt nogle spillere man kan stole på fysisk.
Derudover er Vini et stort spørgsmålstegn. Det skal man simpelthen have løst, enten ved at Vini føjer sig 100% eller man sælger ham. Han har jo helt klart talentet til at spille på holdet, og det så vi jo også i dag. Men det går ikke han skaber så meget uro.
Hvis vi får løst de to problemer så tror jeg stadig på Xabi og det her hold, også uden en tilføjelse til midtbanen.
Sidste redigering: 6 måneder 2 uger siden ved Lars1991.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jelle
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
6 måneder 2 uger siden #194
af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Optakt: Barcelona – Real Madrid, Spansk Super Cup, finale
En ting jeg savner - troen på det kan vende. Følelsen af remondada er CL
6 måneder 2 uger siden #195
af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Optakt: Barcelona – Real Madrid, Spansk Super Cup, finale
Væk*
- Estadio Santiago Bernabéu
- Væk
- Platin bruger
-
6 måneder 2 uger siden #196
af Estadio Santiago Bernabéu
Den her fattede jeg heller ikke.
Altså tacklingen er hvad det er.. Det kan ske. Men hans reaktion på dommeren fik mig alligevel til at spytte min Coca Cola ud på gulvtæppet!
Besvaret af Estadio Santiago Bernabéu på emne Optakt: Barcelona – Real Madrid, Spansk Super Cup, finale
Ramos4 post=191741 skrev: De Jong er fuldstændig perpleks over at man ikke må stemple en modstander på knæet.
Den her fattede jeg heller ikke.
Altså tacklingen er hvad det er.. Det kan ske. Men hans reaktion på dommeren fik mig alligevel til at spytte min Coca Cola ud på gulvtæppet!