Optakt: Valencia – Real Madrid, LaLiga, 23. spillerunde

5 måneder 2 uger siden #25 af Real HWL

elle44 post=193271 skrev: Altså jeg har sgu givet op. Har fulgt mere med på forummet under kampene end set selve kampene. Har ikke engang tændt for det i dag.

Jeg tændte kun idag fordi Vinicius er ude med karantæne.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 2 uger siden #26 af -#7-

Ramos4 post=193273 skrev: Vores opspil foregår i gåtempo og ingen løber uden bolden.
Det passer nok spillerne meget godt. Mageligt.

​Det er dejligt komfortabelt.

DC19

5 måneder 2 uger siden #27 af Ramos4

-#7- post=193275 skrev:

Ramos4 post=193273 skrev: Vores opspil foregår i gåtempo og ingen løber uden bolden.
Det passer nok spillerne meget godt. Mageligt.

​Det er dejligt komfortabelt.

​De er komfortable med at være ukomfortable.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

5 måneder 2 uger siden #28 af longwind

Ramos4 post=193262 skrev: Jeg synes vi virker...jeg får lyst til at sige...ukomfortable. Både med- og uden bold.

​Du kan ikke ytre den blasfemiske holdning som Real Madrid-fan

5 måneder 2 uger siden #29 af longwind

elle44 post=193271 skrev: Altså jeg har sgu givet op. Har fulgt mere med på forummet under kampene end set selve kampene. Har ikke engang tændt for det i dag.

​Forummet er så til gengæld godt kørende vil jeg sige, der er mere humor herinde end der nogensinde har været i medgangstider
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo

5 måneder 2 uger siden #30 af NachoFernández

-#7- post=193264 skrev: ​Huijsen har brug for at sidde på bænken, og komme ud af rampelyset. Det er helt tydeligt at se at manden overhovedet ingen selvtillid har tilbage, og han spiller ikke “naturligt”, det virker som om han overtænker alle situationer. Varane havde også godt af at have en chef ved sin side i sin tid, indtil han selv blev en af de erfarne. 

​Det tror jeg slet ikke er et behov han har eller vi være nogen hjælp. Jeg forstår ideen med det, men hvis man mangler selvtillid og bliver flået ud af startopstillingen, så lider man jo endnu et knæk og så mangler du ikke bare selvtillid men også tillid omkring dig. Som jeg ser det, så vil Arbeloa stadig gerne forsøge at presse højt og selvom Hujsen mangler fart, så lykkes han i min verden rigtig godt uden bold i sine dueller. Og så er han stadig bedre end de andre på bolden. Problemet er bare at det er sat så meget op til, at han skal styre den første fase men der er ingen at binde den sammen med. Så forstår jeg godt, at man tager for lang tid om beslutningen og ikke rigtig får det til at køre. Tchouameni vil ikke have bolden så snart vi kommer op til midten. Camavinga tager en stationær position til venstre for ham og ingen løber ind i de rum som han var så god til at finde i starten. 

Vi kan skyde på rigtig mange ting. Men det fungerer faktisk rigtig fint med Asencio og Hujsen pt, så lad os for guds skyld ikke pille Hujsen ud og sætte 2-3 forskellige spillere, som alligevel ikke kan holde til at spille 3 kampe i streg. Hvis vi giver Hujsen tillid nu, så skal han nok vokse i rollen. 

5 måneder 2 uger siden #31 af Dragam

DeLaRed post=193256 skrev: Der er flere der har ytret ønske om at Guler skal spille 10’er…men de første 10min af denne kamp er endnu et af de mange eksempler på at det er en idiotisk ide! Den eneste måde det ville fungere på er at han havde en komplet anden midtbane bag sig. Vi har desperat brug for at Guler ligger centralt i banen pg er med til at flytte bolden fra forsvar til angreb, det burde snart være åbenlyst for alle!

​Ja, der er 2 destroyere for meget på vores midtbane idag... vi mangler i den grad kreative midtbane spillere, der er gode på bolden.

5 måneder 2 uger siden #32 af Ramos4
Ramos sejlede rundt da han var 20.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

5 måneder 2 uger siden #33 af NachoFernández
​Håber at vi får Jimenez/Valverde og Camavinga/Tchouameni ud, så vi kan få Ceballos ind til at diktere spillet og hjælpe Hujsen og Asencio med at bygge noget flow op og en hurtigere boldomgang. Det kunne holde have brug for. Og så har jeg svært ved at se os skabe det store i det etableret spil, så Mastantuono må gerne komme ind og hjælpe med at få kampen op i gear hjælpe holdet til at presse højere. Vi har godt styr på dem når de bare smider boldene frem til duel hos Hujsen og Asencio. 

5 måneder 2 uger siden #34 af Dragam

Ramos4 post=193281 skrev: Ramos sejlede rundt da han var 20.

​Ja, mange unge fyre skal lige bruge nogle år, før hjernen fungerer. Af samme årsag kan man kun ryste på hovedet over at alderen for kørekort er sat ned, omend at det er en anden samtale...

5 måneder 2 uger siden #35 af Bismo
Havde besluttet mig for ikke at se kampen. Kom herinde for at tjekke temperaturen. Surprise surprise.

Al respekt til jer der har cojones til at sidde igennem 90 minutter af shit spil. U da real MVPs

5 måneder 2 uger siden #36 af Real HWL
​Gad vide hvad fanden Real Madrid laver på træningsbanen i løbet af en uge?!

Leveret af Kunena Forum