Optakt: Real Madrid – Elche, LaLiga, 28. spillerunde

4 måneder 3 uger siden #49 af Ramos4
Okay, så det giver gult at hive en spiller i trøjen til han stopper.....når en Real Madrid spiller gør det.

Got it.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed, Mas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 3 uger siden #50 af Ramos4
Jeg kan godt lide at Arbeloa tør at skifte tidligt ud.

Ikke ligesom visse trænere, der først tør at gøre det 5-0 oppe i det 88. minut.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 måneder 3 uger siden #51 af DeLaRed
Komplet vanvittigt at en Real træner skifter 3 spillere ud i 58. minut, OG at han ovenikøbet vælger at give en pause til de 3 helt rigtige spillere…det er vi ikke sket i dette årti endnu!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

4 måneder 3 uger siden #52 af DeLaRed
Ufatteligt hvor mange frispark (fløjtet eller ej) der er blevet begået mod Brahim uden konsekvenser!

4 måneder 3 uger siden #53 af Lars1991
​Uha, ved ikke om jeg kan lide alle de her udskiftninger. Vi fører altså kun 2-0, og der er godt nok mange uprøvede kræfter på banen nu. Et mål til Elche nu, og vi vil være rystet.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed, MR 800M84571C

4 måneder 3 uger siden #54 af DeLaRed

DeLaRed post=194513 skrev: Komplet vanvittigt at en Real træner skifter 3 spillere ud i 58. minut, OG at han ovenikøbet vælger at give en pause til de 3 helt rigtige spillere…det er vi ikke sket i dette årti endnu!

​Han følger så op med 2 unødvendige udskiftninger, lidt ærgerligt.

4 måneder 3 uger siden #55 af Fondo_Sur

Ramos4 post=194510 skrev:

Fondo_Sur post=194509 skrev:

Ramos4 post=194507 skrev:

Fondo_Sur post=194506 skrev:

Ramos4 post=194503 skrev:

Fondo_Sur post=194501 skrev:

Ramos4 post=194495 skrev:

Fondo_Sur post=194494 skrev: Imponerende fodbold af Elche i særligt de første 35 minutter. De lignede et tophold. Der skulle to flotte mål for at knække dem.

Det er bare vildt fedt at se holdet KNOKLE for det i øjeblikket. Det er alt, hvad man kan bede om som madridista. Ved ikke om det var skuffelsen mod Getafe, der gjorde det, men det er et forvandlet hold. Pitarch er en inspirerende faktor i det her. For når han løber som han gør, så kan man ikke gøre andet som holdkammerat end at forsøge at give en ligeså god indsats.

Det var noget nær det her, jeg håbede at se under Alonso. Hurtig og ærgerrig fodbold, der får tilskuerne op ad sæderne.

​wtf
Hvilken kamp har du set :D Tilskuerne op ad sæderne? Der var dødt i 35 minutter indtil vi scorede, hvilket også var vores første afslutning i kampen.

​Real Madrid mod Elche, hvilken kamp så du? ;-) Første halvleg blev spillet i et meget højt tempo. Spillere gik ind i mange nærkampe, og der var højt pres som sjældent set på Bernabeu, pånær lige mod City. Det er noget, der får tilskuerne op ad sæderne, ja! Ikke kun mål, men indsatsen, og den er der lige nu.

​Okay. Vi har åbenbart set to forskellige halvlege. Måske jeg har været opslugt i et sort hul og bevæget mig ind i en anden dimension i 45 minutter.

​Ja, det kan være, du skal nøjes med at se højdepunkterne efter kampen, hvis du kun reagerer på mål. Så sparer du også noget tid ;-)

​Rúdigers mål i det 39. minut var vores første afslutning i kampen. Hjemme mod Elche.
Det var hvad jeg så :O

​Ja, som sagt kan du bare nøjes med at se højdepunkterne efter kampen, hvis det er det eneste, du kan tage med dig. 

​Øh. Ja hvordan vil du score uden at have skud? Vi skabte intet i 40 minutter...så fik Rüdiger en heldig ripost.

Vi skabte ikke så meget i starten af kampen, fordi Elche spillede rigtig rigtig godt. Holdet matchede dem og holdte dem fra chancer indtil Elche ikke kunne holde kadencen i løbet af første halvleg. Vi spiller ligeså godt som mod City.

4 måneder 3 uger siden #56 af Madrid777
vi har 6, 7 canteranos på banen hva fanden foregår der. Ved ikke om jeg skal grine, græde, juble, smile eller hva jeg skal. Det må resultatet vel bestemme i enden. Vildt.

4 måneder 3 uger siden #57 af Ramos4
Man kan jo godt blive liiiidt bitter over hvor meget talent vi er blevet snydt for gennem årene, fordi vi aldrig har hevet nogen fra La Fabrica op.

Der er jo masser af talent!

Men vi vil hellere sælge det og så bruge pengene på at købe talenter fra Sydamerika.

Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, El Siete

4 måneder 3 uger siden #58 af Mas
​Det er så tydligt at der skal mere til for at Elche får gult kort. 

Den spanske Liga er så frustrerende at følge.

4 måneder 3 uger siden #59 af DeLaRed
Man havde jo næsten opgivet håber om at vores højste spiller kunne score med hovedet…langt om længe lykkedes det :)

4 måneder 3 uger siden #60 af longwind
de pynter da lidt, de Castilla-spillere. Især fordi det holder intensiteten oppe i den her periode, hvor vi jo ellers har for vane at dykke
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Leveret af Kunena Forum