Optakt: Real Madrid - Bayern München, Champions League, kvartfinale, 1. kamp

4 dage 18 timer siden #121 af Madrid777
“No misunderstanding
There’s one fucking side of me you haven’t seen boys”
Jeg simpelthen knuselsker det her klip af Kompany i sin Anderlecht tid:

Kunne i forestille jer det. Arbeloa der går helt amok og viser cojones overfor Vini i omklædningsrummet fordi han sløser i presset og dribler på egen banehalvdel. Næ Nej, nej heller ikke mig.
Sidste redigering: 4 dage 18 timer siden ved Madrid777.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 dage 13 timer siden #122 af Madridista02

Ramos4 post=195360 skrev: Synes egentlig Carreras var blomstret lidt op, men...

Hvad er hans spidskompetencer? Føler han går meget rundt. Rolig på bolden ja, men det koster også nogen gange.

€50m er meget.

​Jeg synes at han var helt outstanding indtil hans skade. Jeg ser hans spidskompetencer som værende rigtig god defensivt, vinder mange dueller, rolig på bolden og også fornuftigt offensivt. Men efter han er kommet tilbage, har han været på niveau med Trent, ringe.
Troede faktisk Fran ville starte igår. Man ved med ham, at der får man 100% arbejdsraseri, og det kunne vi godt have brugt igår. Men men men... Det er dystre tider vi ser ind i. Jeg har godt nok ikke meget optimistisme i mig over denne trup. Den er helt skruet forkert sammen, som en anden bruger også nævnte tidligere. Spændt på hvad næste sæson bringer om det bliver tredje sæson i streg uden titler.

Jeg savner Pepe :(

4 dage 12 timer siden #123 af El Siete

Fondo_Sur post=195365 skrev:

Ramos4 post=195364 skrev: Top 5 over spillere der løb mest i kampen var alle Bayern spillere.

Igen-igen bliver vi udløbet af vores modstandere. Vi løber aldrig mere end dem.

Alligevel virker spillerne flade. Det er utroligt. Pintus kan rende mig i røven. Og det kan spillernes attitude selvfølgelig også.

​Latterligt. Men Bayern fortjener det. Prøv at se nogle af de der råbe videoer af Kompany til træning. De er 100% nogle krigere og fokuseret, mens vi især efter Mbappé kom til har lignet et fimset luksus hold. 

​Så en kommentar på Twitter om at efter pausen gik Vinicius rundt og gav krammere til Kompany og andre, mens Bayern-spillerne var fuldt fokuserede fra halvlegens start. Og hvad skete der, en hurtig fejl, og Bayern scorer med det samme. Mentalt er dette hold bare ikke et seriøst tophold.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

4 dage 12 timer siden #124 af Madrid1998
Jeg tror på avancement, men det bliver langt fra nemt eller kønt.

Bellingham og Camavinga skal starte. Det giver ikke mening med Thiago, da han er alt for uerfaren, og vi alligevel ikke kommer til at kontrollere kampen, eller presse alt for højt.

Det bliver rent Ancelotti bold, hvis vi skal overleve. Camavinga bliver vigtig, og skal ud og hjælpe Carreras.

Så må vi håbe på et rødt kort, straffespark og at samtlige spillere fra målmand til angriber har en brandkamp.

Måske har Valverede en hattrick til i sig, eller at Cama har en af sine vanvittigt gode dage.

4 dage 11 timer siden #125 af Ramos4

El Siete post=195368 skrev:

Fondo_Sur post=195365 skrev:

Ramos4 post=195364 skrev: Top 5 over spillere der løb mest i kampen var alle Bayern spillere.

Igen-igen bliver vi udløbet af vores modstandere. Vi løber aldrig mere end dem.

Alligevel virker spillerne flade. Det er utroligt. Pintus kan rende mig i røven. Og det kan spillernes attitude selvfølgelig også.

​Latterligt. Men Bayern fortjener det. Prøv at se nogle af de der råbe videoer af Kompany til træning. De er 100% nogle krigere og fokuseret, mens vi især efter Mbappé kom til har lignet et fimset luksus hold. 

​Så en kommentar på Twitter om at efter pausen gik Vinicius rundt og gav krammere til Kompany og andre, mens Bayern-spillerne var fuldt fokuserede fra halvlegens start. Og hvad skete der, en hurtig fejl, og Bayern scorer med det samme. Mentalt er dette hold bare ikke et seriøst tophold.

​Lige præcis Vinicius smed bolden 3 meter op i luften fuldstændig unødvendigt og vi tabte bolden, som så ledte til 2-0. Idioten gav bolden væk på begge Bayern-scoringer. Men dejligt han lige fik krammet Kompany.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 dage 11 timer siden #126 af Ramos4
x.com/MadridXtra/status/2041768090686664950/photo/2

Til de interesserede. Vi løb, som tidligere nævnt, mindre end Bayern.
Men det er standarden for dette hold.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 dage 8 timer siden #127 af -#7-

Ramos4 post=195375 skrev: x.com/MadridXtra/status/2041768090686664950/photo/2

​Nu er det meget muligt at jeg tolker dine ord forkert, men ser du det som noget negativt? Lige præcis det her vidner sgu da i dén grad om at spillerne er særdeles komfortable. Og det tænker jeg jo hurtigt at vi kan blive enige om er vigtigst. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

4 dage 8 timer siden #128 af Ramos4

-#7- post=195378 skrev:

Ramos4 post=195375 skrev: x.com/MadridXtra/status/2041768090686664950/photo/2

​Nu er det meget muligt at jeg tolker dine ord forkert, men ser du det som noget negativt? Lige præcis det her vidner sgu da i dén grad om at spillerne er særdeles komfortable. Og det tænker jeg jo hurtigt at vi kan blive enige om er vigtigst. 

​Specielt med tanke på at Bayern havde bolden mest. Så er det faktisk endnu mere imponerende at vi løb mindre end dem.

De kilometer der er sparet, kan jo så komme til gode i weekenden, hvor vi har alt at spille for ;)

Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

4 dage 8 timer siden #129 af Ramos4

Madridista02 post=195367 skrev:

Ramos4 post=195360 skrev: Synes egentlig Carreras var blomstret lidt op, men...

Hvad er hans spidskompetencer? Føler han går meget rundt. Rolig på bolden ja, men det koster også nogen gange.

€50m er meget.

​Jeg synes at han var helt outstanding indtil hans skade. Jeg ser hans spidskompetencer som værende rigtig god defensivt, vinder mange dueller, rolig på bolden og også fornuftigt offensivt. Men efter han er kommet tilbage, har han været på niveau med Trent, ringe.
Troede faktisk Fran ville starte igår. Man ved med ham, at der får man 100% arbejdsraseri, og det kunne vi godt have brugt igår. Men men men... Det er dystre tider vi ser ind i. Jeg har godt nok ikke meget optimistisme i mig over denne trup. Den er helt skruet forkert sammen, som en anden bruger også nævnte tidligere. Spændt på hvad næste sæson bringer om det bliver tredje sæson i streg uden titler.

​Han er et sjovt valg til det her hold. Vi har i forvejen et meget atletisk hold, der spiller på kontra. Carreras er mere rolig og afdæmpet og ikke ligefrem en klon af Nuno Mendes. Jeg tror han ville være meget bedre på et possesion-hold. Som vi også så under Xabi. 

4 dage 5 timer siden #130 af Lars1991
​Der er så mange der siger at de synes det her hold er skruet forkert sammen. Jeg er faktisk ret uenig, ser det slet ikke som et problem. Jeg synes vi har to kæmpe problemer, der hænger lidt sammen. 
1) Vi har to spillere, der laver meget lidt defensivt.
2) Den generelle kultur i klubben, hvor taktik ikke bliver taget seriøst.

Som jeg ser det kan begge problemer bliver løst ved at hive Vini ud af holdet. Han er den klart ringeste af de to spillere, der intet laver defensivt, og var bannerføreren for mytteriet imod Xabi Alonso (og mere taktik). Det her hold kan meget mere end det viser, men spiller simpelthen med en Vini-formet lænke om fødderne.

4 dage 4 timer siden #131 af Ramos4

Lars1991 post=195388 skrev: ​Der er så mange der siger at de synes det her hold er skruet forkert sammen. Jeg er faktisk ret uenig, ser det slet ikke som et problem. Jeg synes vi har to kæmpe problemer, der hænger lidt sammen. 
1) Vi har to spillere, der laver meget lidt defensivt.
2) Den generelle kultur i klubben, hvor taktik ikke bliver taget seriøst.

Som jeg ser det kan begge problemer bliver løst ved at hive Vini ud af holdet. Han er den klart ringeste af de to spillere, der intet laver defensivt, og var bannerføreren for mytteriet imod Xabi Alonso (og mere taktik). Det her hold kan meget mere end det viser, men spiller simpelthen med en Vini-formet lænke om fødderne.

​Enig i, at det er vores største problemer.

Men truppen er sgu ikke for heldigt sammensat, når vores tre bedste offensive kort alle sammen er venstrefløj.
Tilmed har vi ingen ordentlig højrefløj haft siden Bale var på sit højeste. Det er dælme mange år siden. At man så henter endnu en Lotto-kupon i Mastantuono er så prikken over i'et.

Hvis du synes truppen er rigtigt sammensat, hvordan vil du så sætte holdet op, hvis vi får smidt Vini ud?

4 dage 3 timer siden #132 af Dybbøl
​Tillader mig at blande mig i jeres snak om RM, Vini og potentielt start opstilling uden en Vini. 

Mbappe    Bellingham

Güler

Nico Paz      Valverde 

Tchoumani

Carreas    Huijsen   Militao  Trent

Jeg vil forsøge at overbemande/vinde kontrollen over midten af banen. Samtidig med at Trent og Carreas strækker modstanderne ud ved at gå bredt i banen i hver deres side. 

Mbappe i et to mands angreb med Jude. Ved godt mange af jer ønsker Jude længere tilbage i banen. Jeg synes det modsatte. Jeg ønsker Judes bevægelighed, mål næse og et-to spil omkring feltet er virkelig godt. Güler vil jeg give en sæson mere til at finde sig endnu mere til rette og fortsætte hans udvikling. Nico Paz vil jeg hente tilbage og udgøre en ekstremt dynamisk midtbane med Valverde. 

Leveret af Kunena Forum