Fabrizio Romano: Real Madrid og Diomandé er enige

3 dage 1 time siden #1 af Nicklas
RB Leipzigs Yan Diomandé kan...

RB Leipzigs Yan Diomandé kan meget vel snart være Real Madrid-spiller. I hvert fald melder transferinfluenceren Fabrizio Romano ud, at man er nået til enighed med spilleren om vilkårene for en kontrakt, såfremt de to klubber kan blive enige om en pris.

Real Madrid har allerede fået afvist et bud på €100 millioner, og man skulle være klar til at sende et nyt bud afsted på spilleren, der efter sigende kan købes for €120 millioner.

Der skulle være tale om en aftale, der løber frem til 2031.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 dage 15 timer siden #2 af DeLaRed
120mio, for en spiller type vi overhovedet ikke står og har brug for som truppen ser ud lige nu....det må være en and!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

2 dage 8 timer siden #3 af Ramos4
Har vi andre rigtig gode højrekanter?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

2 dage 7 timer siden #4 af NachoFernández

Ramos4 post=198548 skrev: Har vi andre rigtig gode højrekanter?

​Det afhænger nok af hvad vi vil kan man sige. I det rette system med Dumfries til at tage højden eller potentielt Trent deroppe, så har vi vel typer som Güler og Bernardo Silva som kan spille den på én måde. Endrick har fra den position været fantastisk i Lyon selvom han mere er angriber og også kommer langt ind. Valverde havde en god periode derude da vi spillede migrænebold med Arbeloa. 

Men skal vi have en driblestærk trussel fra højre kant så vi på andre måde kan straffe dem som lukker helt ned for venstre side, så har vi ikke den type modsat. 

2 dage 7 timer siden #5 af Ramos4
Jeg forstår ikke hvorfor vi ikke kan have en hurtig dribler i begge sider?

Diamonde virker endda til at arbejde hårdt den anden vej også.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

2 dage 7 timer siden #6 af El Siete
Isoleret set en god handel, hvor vi får en udfordrende, eksplosiv og talentfuld ung kant ind til Mourinhos kontrabold. Ikke en naturlig højrekant, men har spillet over 2/3 af kampene i Leipzig der, og har scoret lidt over halvdelen af sine mål med venstre ben. 

Men, det sætter jo kæmpestore spørgsmålstegn ved Endrick og Mastantuonos fremtid i klubben, samt at man også har Brahim, Rodrygo, Güler, Bernardo Silva, og endda Valverde, der kan hoppe ud på højrekanten. Hvad er lige planen her? En eller flere af dem skal vel sælges?

120-130M for en 19-årig, med én god sæson, og som spillede i Leganés sidste år, er også i overkanten, og så er angrebet heller ikke lige vores største problem - i hvert ikke ifht. talent. Rodri må stadig være den absolutte prioritet, en spiller der virkelig kan transformere holdet. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 2 dage 6 timer siden ved El Siete.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

2 dage 6 timer siden #7 af Dragam
Hvis man absolut vil spille med mbappe som 9'er (hvilket er retarderet i min optik), så skal der en kreativ spiller på højrekant, for ellers har vi bare 3 spillere i front, som alle vil drible selv.

Men har ledelsen endelig fået lidt fornuft, sælger vini, mbappe på venstrekant, og køber en rigtig 9'er, så giver Diomandé købet perfekt mening.
Sidste redigering: 2 dage 6 timer siden ved Dragam.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Ramos4, DeLaRed

2 dage 5 timer siden #8 af NachoFernández

Ramos4 post=198550 skrev: Jeg forstår ikke hvorfor vi ikke kan have en hurtig dribler i begge sider?

Diamonde virker endda til at arbejde hårdt den anden vej også.

Samme her, det undrer også mig at det som minimum ikke er en mulighed. Jeg forstår godt tanken bag at ville have en mellemrumsspiller på den ene side hvis backen er god nok offensivt. Men jeg savner at vi i flere kampe kan køre på fra begge sider. Dog tror jeg også at vi kan få det fra Endrick

Jeg er dog ikke mod et køb af Diomande. Det er dejligt at vi forsøger at forbedre offensiven​
Sidste redigering: 2 dage 5 timer siden ved NachoFernández.

2 dage 4 timer siden #9 af NadaMás
​Jeg er meget enig i, at det er at foretrække at have en kreativ spiller på højrekanten.
Historisk set har trekløver-angreb typisk den type;
Benzema med Bale og Ronaldo
Messi med Suarez og Neymar
Firmino med Salah og Mane
Bergkamp med Henry og Pires
Del Piero med Trezeguet og Ibrahimovic
Rooney med Ronaldo og Tevez
Osv. Osv. 
Her kunne Olise med Mbappé og Vini følge godt i tråd.
Med Diomandé får man endnu et våben, som kan skabe målene selv, men jeg tror ikke han booster Mbappé og Vini meget. Mbappé og Vini er rigeligt måltrussel til at man kan bygge holdet op om dem. På papiret har man en kontratrussel uden sidestykke, men hvem er bindeleddet mellem de tre her? Det kan komme fra Arda, men hvor meget kommer han til at starte, er usikkert. Bellingham har da også nogle af de kvaliteter, men ham er mere en allround, end spidskompetent playmaker.
Et angreb af Vini, Mbappe og Diomande, som alle trives bedst med plads i bagrummet, opfordrer vel bare modstandere til at stå endnu dybere. 
Bernardo og Arda kan forhåbentligvis komme ind og løsne modstanderen, i de låste kampe, men det nytter heller ikke, hvis de først kommer på banen fra 75. minut. Og her kan man slå nok så mange indlæg, men der er jo ingen spillere derinde som er en reel trussel i luftrummet. 

Kommer Diomamde, tror jeg virkelig at rotation bliver en af nøglerne til en succesfuld sæson. Med en så dyb kvalitetstrup som der pt. lægges op til, er der ingen undskyldning for, at kører drift på nogle spillere. Alle kan i princippet holdes friske og kampklare, med forbehold for at skader selvfølgelig kan komme i vejen.
Som Dragam siger, er Endrick lige kommet tilbage fra en super periode som højrekant i Lyon. Hvis ikke han var Real spiller, var det måske ham man havde gået efter, i steder for Diomande. Han skal have lov til at vise sig frem. For ikke at nævne Arda, som virkelig har steppet op.

Som jeg ser det, skal Gonzalo sælges, og muligvis også Brahim. Bliver Brahim, skal enten han eller Rodrygo sælges næste sommer. Dertil er Camavinga også i farezonen. Mastantuono skal selvfølgelig udlejes.

Jeg synes truppen ser rigtig, rigtig god ud - og jeg håber mine bekymringer bliver gjort til skamme - men jeg kan godt frygte, at der mangler en til for alvor at fodre de tre oppe foran.

Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

2 dage 4 timer siden #10 af Ramos4
BREAKING: Real Madrid will pay around €115M-€120M for Yan Diomandé.

The clubs are now exchanging OFFICIAL DOCUMENTS. @jfelixdiaz

2 dage 4 timer siden #11 af NickyMad
Han har da primæt spillet venstre kant som jeg kan se, både for klub og landshold. Det betyder forhåbentlig Vini er på vej videre, og man ikke er i gang med lave en ny Rodrygo og tvinge ham på højre kant.

2 dage 4 timer siden #12 af Ramos4

NickyMad post=198556 skrev: Han har da primæt spillet venstre kant som jeg kan se, både for klub og landshold. Det betyder forhåbentlig Vini er på vej videre, og man ikke er i gang med lave en ny Rodrygo og tvinge ham på højre kant.

​Hvor ser du det?

Leveret af Kunena Forum