Fabrizio Romano: Real Madrid og Diomandé er enige

1 dag 11 timer siden #37 af REAL
Jeg synes egentlig, at det mest interessante ved Diomandé-købet ikke er, om han kan spille til højre, eller om vi nu har for mange offensive spillere. Det er, at handlen bør tvinge klubben til endelig at træffe en klar beslutning om Vini. Diomandé behøver ikke være hans afløser. Han kan sagtens være hentet som den naturlige højrekant, vi har manglet. Men vi kan ikke samtidig bruge så stort et beløb på endnu en offensiv spiller og fortsætte endnu en sæson uden at vide, om vi reelt bygger videre på Vini og Mbappé sammen. Enten forlænger vi med Vini og forpligter os fuldt ud til at få den duo til at fungere, eller også sælger vi ham, mens vi stadig kan bruge pengene til at bygge et mere balanceret hold omkring Mbappé og Bellingham. Den værste løsning vil være at beholde alle, udskyde beslutningen og igen ende med en trup fuld af store navne, men uden en helt tydelig plan for, hvordan brikkerne passer sammen. Så for mig bliver Diomandé ikke kun bedømt på, hvor god han selv bliver. Købet skal også være begyndelsen på en større og mere konsekvent plan for offensiven - ikke bare endnu en dyr spiller, vi bagefter forsøger at finde plads til.
Sidste redigering: 1 dag 11 timer siden ved REAL.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 dag 11 timer siden #38 af Matamoro
Rodri og Silva på midtbanen med Bellingham i smørhullet længere fremme lyder som en fornuftig boldsikker midtbane.
Vinicius og Diomande på kanterne til at genpresse og udfordre bliver next level fordi modstanderholdet nu skal forsvare i begge sider og ikke kun i deres højre side.

Tchouameni, Valverde og Guler skal nu virkelig lægge nye lag på deres spil hvis de vil i startopstillingen.

1 dag 11 timer siden #39 af madrid2000

REAL post=198583 skrev: Jeg synes egentlig, at det mest interessante ved Diomandé-købet ikke er, om han kan spille til højre, eller om vi nu har for mange offensive spillere. Det er, at handlen bør tvinge klubben til endelig at træffe en klar beslutning om Vini. Diomandé behøver ikke være hans afløser. Han kan sagtens være hentet som den naturlige højrekant, vi har manglet. Men vi kan ikke samtidig bruge så stort et beløb på endnu en offensiv spiller og fortsætte endnu en sæson uden at vide, om vi reelt bygger videre på Vini og Mbappé sammen. Enten forlænger vi med Vini og forpligter os fuldt ud til at få den duo til at fungere, eller også sælger vi ham, mens vi stadig kan bruge pengene til at bygge et mere balanceret hold omkring Mbappé og Bellingham. Den værste løsning vil være at beholde alle, udskyde beslutningen og igen ende med en trup fuld af store navne, men uden en helt tydelig plan for, hvordan brikkerne passer sammen. Så for mig bliver Diomandé ikke kun bedømt på, hvor god han selv bliver. Købet skal også være begyndelsen på en større og mere konsekvent plan for offensiven - ikke bare endnu en dyr spiller, vi bagefter forsøger at finde plads til.

​Jeg tror alt tyder på at Real Madrid har besluttet at sælge Vinicious.
Han vil have for mange penge og tilmeld en bonus.
Tror også vi skal sælge for at finansere køb af Diamonde, Rodri osv.
Jeg tror alt i alt RM kommer stærkere ud af transfervinduet. 

1 dag 10 timer siden #40 af El Siete

madrid2000 post=198585 skrev:

REAL post=198583 skrev: Jeg synes egentlig, at det mest interessante ved Diomandé-købet ikke er, om han kan spille til højre, eller om vi nu har for mange offensive spillere. Det er, at handlen bør tvinge klubben til endelig at træffe en klar beslutning om Vini. Diomandé behøver ikke være hans afløser. Han kan sagtens være hentet som den naturlige højrekant, vi har manglet. Men vi kan ikke samtidig bruge så stort et beløb på endnu en offensiv spiller og fortsætte endnu en sæson uden at vide, om vi reelt bygger videre på Vini og Mbappé sammen. Enten forlænger vi med Vini og forpligter os fuldt ud til at få den duo til at fungere, eller også sælger vi ham, mens vi stadig kan bruge pengene til at bygge et mere balanceret hold omkring Mbappé og Bellingham. Den værste løsning vil være at beholde alle, udskyde beslutningen og igen ende med en trup fuld af store navne, men uden en helt tydelig plan for, hvordan brikkerne passer sammen. Så for mig bliver Diomandé ikke kun bedømt på, hvor god han selv bliver. Købet skal også være begyndelsen på en større og mere konsekvent plan for offensiven - ikke bare endnu en dyr spiller, vi bagefter forsøger at finde plads til.

​Jeg tror alt tyder på at Real Madrid har besluttet at sælge Vinicious.
Han vil have for mange penge og tilmeld en bonus.
Tror også vi skal sælge for at finansere køb af Diamonde, Rodri osv.
Jeg tror alt i alt RM kommer stærkere ud af transfervinduet. 

​Det er jo også en helt vanvittig løn han forlanger, 30M om året efter skat, 600t i ugen. Det er det dobbelte af Mbappe (hvis man fraregner hans sign-on) og tre gange så meget som Bellingham. 
Det har hans spil de seneste to sæsoner altså ikke berettiget.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

1 dag 8 timer siden #41 af Kasillas

El Siete post=198589 skrev: ​Det er jo også en helt vanvittig løn han forlanger, 30M om året efter skat, 600t i ugen. Det er det dobbelte af Mbappe (hvis man fraregner hans sign-on) og tre gange så meget som Bellingham. 

Det er blevet spekuleret i, at årsagen skyldes at han mener, at han er berettiget til en bonus som om han var hentet "gratis" ligesom Mbappe.

Mbappes høje løn skyldes, at bonussen er inkluderet i lønnen, da vi som bekendt hentede ham "gratis".

Vinicius mener - som det spekuleres i - at han også er berettiget til en bonus, og derfor bør hans nye løn ligger lidt under Mbappe.

Går Perez med til kravet, vil det skabe en ny præcedens.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

1 dag 8 timer siden #42 af Kasillas

madrid2000 post=198578 skrev:

Kasillas post=198574 skrev:

madrid2000 post=198571 skrev: Hvad er forskellen på ham og Mastantouno vi hentede sidste sæson?

Forventninger vel de samme?

Jeg TROR, at forskellen er, at Mastantuano er mere en blanding af 10 og kant-spiller på en gang, hvorimod Diamonde er fuldblodet kantspiller med antrit ala Vinicius.

Mourinho vil åbenbart spille 4-2-3-1 med to lynhurtige kanter ligesom sidst han var her. I hvert fald på en eller anden måde. Jeg kan ikke forestille mig, at Diamonde vil sidde på bænken med den prisskilt.

​Begejstring omkring køb af Mustantouno var også høj. Vi troede vi havde købt den næste store stjerne, der skulle brage igennem, men han slå slet ikke igennem.

Diamondo må være bedre, men jeg frygter det kan ende på samme måde. 

Sår'n er fodbold: Nogle blomstrer, andre ikke.

Nogen gange skyldes det problemer på hjemmefronten som skilsmisse og børn. Andre gange skader. Andre gange at man ikke passer ind taktisk. Nogen gange skyldes det også at man er en såkaldt "late bloomer", altså som blomstrer sent som tilfældet med Salah.

Mastantuano har kun været hos os i en sæson, og sæsonen blev som bekendt også "ødelagt" med trænerfyringen og kaos. I en alternativ tidslinje hvor Alonso havde fået frit spil til at implementere sine idéer, kunne det måske havde gået anderledes. Jeg ville give ham nogle sæsoner mere til at bevise sig, speciel når han kun er 18-19 år. Det samme med Diomande og andre unge.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

1 dag 7 timer siden #43 af Matamoro

Kasillas post=198574 skrev:

madrid2000 post=198571 skrev: Hvad er forskellen på ham og Mastantouno vi hentede sidste sæson?

Forventninger vel de samme?

Jeg TROR, at forskellen er, at Mastantuano er mere en blanding af 10 og kant-spiller på en gang, hvorimod Diamonde er fuldblodet kantspiller med antrit ala Vinicius.

Mourinho vil åbenbart spille 4-2-3-1 med to lynhurtige kanter ligesom sidst han var her. I hvert fald på en eller anden måde. Jeg kan ikke forestille mig, at Diamonde vil sidde på bænken med den prisskilt.

​Forskellen er at Mastantuono ikke har farten til at være kant eller teknikken til at være 10’er. Halvdelen af hans tæmninger mislykkedes. Han har visioner i sit spil, måske er det derfor man købte ham, men han bliver aldrig rigtig god. 
Diomande har alle værktøjerne til at blive en god kant a la Vinicius. Altså en som afgør kampe på egen hånd. Det giver i det hele taget mening at styrke højrekanten da det også styrker venstrekanten. Modstanderne har haft det nemt taktisk mod Real Madrid. De skulle bare lave dobbeltopdækning i deres højre side. Nu kan man for alvor strække dem ud bredt, hvilket også må give noget plads centralt til Bellingham og Mbappe. 

Hvis man også lukker en handel med Rodri og Bastoni så har det været det perfekte vindue. 

Sidste redigering: 1 dag 7 timer siden ved Matamoro.

1 dag 7 timer siden #44 af NadaMás

Kasillas post=198590 skrev:

El Siete post=198589 skrev: ​Det er jo også en helt vanvittig løn han forlanger, 30M om året efter skat, 600t i ugen. Det er det dobbelte af Mbappe (hvis man fraregner hans sign-on) og tre gange så meget som Bellingham. 

Det er blevet spekuleret i, at årsagen skyldes at han mener, at han er berettiget til en bonus som om han var hentet "gratis" ligesom Mbappe.

Mbappes høje løn skyldes, at bonussen er inkluderet i lønnen, da vi som bekendt hentede ham "gratis".

Vinicius mener - som det spekuleres i - at han også er berettiget til en bonus, og derfor bør hans nye løn ligger lidt under Mbappe.

Går Perez med til kravet, vil det skabe en ny præcedens.

​Begge parter spiller, som jeg ser det, bare lidt højt spil mod hinanden lige nu. Jeg synes stadig det virker som om at både spiller og klub håber på at lande en aftale.
Flere spillere har før Vini slået sig på at spille højt spil mod Perez i forhandlinger. 
Jeg tror, uden nogen form for reel indsigt, at de strækker sig mod hinanden, men hvis rygterne er sande skal Vini give sig betydeligt mere end Perez.

30M net får han ikke i Europa - ikke det der minder om. Jeg tror ikke helt på at det reelt er kravet, det er for skalaløst, der tænker jeg Roc Nation er mere kompetente rådgivere. 
Mon ikke de lander på omkring 25 brutto. Ellers findes der flyruter til London.

1 dag 6 timer siden #45 af Matamoro
Diomande minder om Figo

1 dag 5 timer siden #46 af elle44
Tjah. Vini er en type der har brug for mange forsøg på at lykkes, jeg tvivler på Diomande er typen der får meget ud af lidt. Hvis han har brug for at få bolden ligeså meget som Vini for at skabe noget, så er der ikke tid nok i en fodboldkamp til de begge kan få noget ud af det.

Og ved heller ikke om det ville skabe mere plads på venstre side, holdene stiller sig jo bare ned som de plejer.

1 dag 5 timer siden #47 af REAL
Jeg synes måske, at Güler bliver gjort lidt for hurtigt til enten backup eller en spiller, der nu skal bevise, at han overhovedet hører til i startopstillingen.

For mig kan Diomandé-købet faktisk gøre Güler endnu mere relevant. Hvis vi skal spille med Vini, Mbappé og Diomandé foran, får vi tre spillere, der kan true bagrummet og angribe en modstander i fart. Men nogen skal også finde dem. Her er Güler potentielt lige præcis det bindeled, flere efterlyser i tråden.

Hans største styrke er jo ikke kun, hvad han kan skabe tæt på feltet. Han har udviklet sig til også at kunne falde ned, modtage bolden under pres, styre tempoet og spille de tidlige afleveringer ind bag kæderne. Det er netop den type afleveringer, som Mbappé allerede har haft stor glæde af, og som en spiller som Diomandé også bør kunne leve højt på.

Derfor ser jeg heller ikke nødvendigvis Bernardo som manden, der skubber Güler ud. Bernardo giver os den rutinerede rotation og sikkerhed, vi manglede, når Güler skulle spille næsten alle roller på én gang. Det kan gøre det muligt at beskytte Güler bedre og bruge ham dér, hvor hans kvaliteter betyder mest.

Selvfølgelig skal balancen fungere, hvis Bellingham spiller som 10’er og Güler skal ligge dybere. Men jeg synes allerede, Güler har vist, at han kan bidrage dér. Han er ikke den mest fysiske midtbanespiller, men han arbejder, presser og passer langt bedre på bolden, end han ofte får kredit for.

Så for mig er spørgsmålet ikke så meget, om Güler nu kan løfte sit niveau nok til at komme på holdet. Det er snarere, om Mourinho kan bygge en midtbane, hvor vi både får Bellinghams dynamik og Gülers evne til at kontrollere og skabe. Lykkes det, kan Diomandé meget vel blive en spiller, der løfter Güler - ikke en signing, der sender ham på bænken.
Følgende bruger(e) sagde tak: NachoFernández

1 dag 25 minutter siden #48 af Fondo_Sur
Diomande-købet er klasse.

Leveret af Kunena Forum